Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Jeg har vært her inne i mange år, både på bim og dib. Jeg syns det er utrolig moro å kunne diskutere fjåsete ting, men det er også godt å kunne diskutere dypere temaer. Vi har alle våre gleder og sorger, vi kan le og gråte, vi opplever gode ting, men har også våre utfordringer. Sånn er det for alle. Og det er godt å kunne "snakke" med dere om ting som er tullete men også om de tingene som er alvorlige. Vi sitter inne med masse lærdom og forskjellige erfaringer. Og vi kan dele dem med hverandre. Er innimellom godt å høre om andres erfaringer. Og noen er mer åpne og ærlige enn andre. Enkelte her inne gjør det anonymt, andre med nick. og det er jo ikke til å komme unna at de som signerer med kallenavnet sitt kan bli lagt merke til eller at dere husker hva vi skrev. SåH, til poenget med innlegget mitt. Dette er et forum hvor det er mange brukere. Er det noen som får oss litt i vrangstrupen eller rett og slett misliker oss, vær så snill, ikke lag hetsetråder, men skriv heller til oss på PM! Ikke heng personen ut for "gud og enhver mann". (Noen av dere fikk kanskje med dere tråden jeg sikter til, den som nettopp ble slettet, og som var rettet mot EN spesifikk bruker). Jeg håper vi alle kan forstå at det er lov å være uenige, men at vi allikevel må kunne oppføre oss som siviliserte, voksne mødre! Greit det er et anonymforum og man har all rett til å signere anonymt. Men våre nick er på en måte våre navn her inne og slik blir vi mindre anonyme. Og skal man først henge ut ett nick så burde man også være tøff nok til å stå fram med sitt eget! Tror jeg prøver å få fram at skal du utfordre til duell, la motstanderen ihvertfall vite hvem hun duellerer mot!
Gjest Visten Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Oi, det fikk jeg ikke med meg. Tror noen lever seg litt for mye inn i det som skrives på dette forumet dersom de legger andre brukere for hat...
Musemorbr / Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Du får stående applaus fra meg, selv om jeg ikke har lest nevnte tråd. Budskapet ditt er i alle fall like viktig hver eneste dag her inne, og jeg håper de som trenger å lese det faktisk leser og tar det til seg.
Gjest Heartbroken Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Er så enig med deg! Kjempebra skrevet! Får bare håpe det blir tatt til etterretning...
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Fikk med meg tråden, og rapporterte den blankt, er godt den er fjernet, totalt usmaklig måte å stille frem uenigheter og misslik på. Ellers, så må jeg si jeg elsker budskapet ditt
Musemorbr / Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Må bare snike inn at barn og engler er knallsøt. Så fint bilde.
PeppaPig Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Fikk ikke med meg tråden du henviser til, men er helt enig med budskapet ditt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 Må bare snike inn at barn og engler er knallsøt. Så fint bilde. Tssshhh.. Må da ikke snike inn slikt :-p Blir flau :-p Men jo takk, da må jeg vel innrøme til samboeren at han ikke er den eneste som sier jeg er søt *sukk*
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 Hva skjedde? Jeg kommer ikke til å si noe om hvem det gjalt eller hva, men det var totalt upassende måte å ta opp noe man misslikte på, endte opp med at tråd starteren selv gikk til hetsing. Håper heller ingen andre drar frem hvem eller hva, slikt hører ikke hjemme i ofentligheten.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Hva skjedde? Jeg kommer ikke til å si noe om hvem det gjalt eller hva, men det var totalt upassende måte å ta opp noe man misslikte på, endte opp med at tråd starteren selv gikk til hetsing. Håper heller ingen andre drar frem hvem eller hva, slikt hører ikke hjemme i ofentligheten. Akk og ve.. Du er så irriterende når du skal prøve å skrive så fjongt. Kan du ikke bruke enkle, enstavelses-ord når du knapt kan stave eller bruke tegn?
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 Så bra dere er enige med meg Til #8: Det som skjedde var at ei som signerer med nick til vanlig nok engang ble angrepet. Hun har tydeligvis tråkket noen på tærne i en tidligere tråd, og så ble "historikken" hennes brettet ut på en totalt respektløs måte. Ble kvalm av hele greia, derfor dette innlegget. Men Barn og engler rapporterte det veldig kjapt, og tråden forsvant på et blunk.. Takk og lov..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 Hva skjedde? Jeg kommer ikke til å si noe om hvem det gjalt eller hva, men det var totalt upassende måte å ta opp noe man misslikte på, endte opp med at tråd starteren selv gikk til hetsing. Håper heller ingen andre drar frem hvem eller hva, slikt hører ikke hjemme i ofentligheten. Akk og ve.. Du er så irriterende når du skal prøve å skrive så fjongt. Kan du ikke bruke enkle, enstavelses-ord når du knapt kan stave eller bruke tegn? Akk o' ve... Du er så irriterende når du skal prøve å snu tråden i stede for å ta til deg det som blir skrevet...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 Hva skjedde? Jeg kommer ikke til å si noe om hvem det gjalt eller hva, men det var totalt upassende måte å ta opp noe man misslikte på, endte opp med at tråd starteren selv gikk til hetsing. Håper heller ingen andre drar frem hvem eller hva, slikt hører ikke hjemme i ofentligheten. Akk og ve.. Du er så irriterende når du skal prøve å skrive så fjongt. Kan du ikke bruke enkle, enstavelses-ord når du knapt kan stave eller bruke tegn? Kom det fra deg, Soveposen? Eller er det andre her inne som også bruker "akk og ve"?
fersk prøver Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Kjempe bra skrevet sommerfuggel i vinterland. Fikk heller ikke med meg innlegget, men synes generelt at uthenging og hetsing ikke hører hjemme noe sted!!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 Hva skjedde? Jeg kommer ikke til å si noe om hvem det gjalt eller hva, men det var totalt upassende måte å ta opp noe man misslikte på, endte opp med at tråd starteren selv gikk til hetsing. Håper heller ingen andre drar frem hvem eller hva, slikt hører ikke hjemme i ofentligheten. Akk og ve.. Du er så irriterende når du skal prøve å skrive så fjongt. Kan du ikke bruke enkle, enstavelses-ord når du knapt kan stave eller bruke tegn? Ikke la meg måtte si "I rest my case" her, ok? Ikke begynn å angrip hverandre i denne tråden, da sletter jeg den!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Sikkert en irritert HI fra den andre tråden. Er dessverre ikke bare friske personer som ferdes her inne.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Var det om den idiotiske kjerringa som snakket om omskjæring? (Henger ikke ut noen, skriver ikke brukernavnet )
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #19 Skrevet 20. august 2012 Var det om den idiotiske kjerringa som snakket om omskjæring? (Henger ikke ut noen, skriver ikke brukernavnet ) hehe.. Nei, dette gjaldt ikke omskjæring
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #20 Skrevet 20. august 2012 Oi fikk jeg ikke med meg, handlet sikkert om meg så bastant og åpen som jeg er her til tider Men godt den ble slettet uansett! helt enig med deg Sommerfuggel i vinterland!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 Oi fikk jeg ikke med meg, handlet sikkert om meg så bastant og åpen som jeg er her til tider Men godt den ble slettet uansett! helt enig med deg Sommerfuggel i vinterland!! Ja, den handlet om deg
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #22 Skrevet 20. august 2012 Oi fikk jeg ikke med meg, handlet sikkert om meg så bastant og åpen som jeg er her til tider Men godt den ble slettet uansett! helt enig med deg Sommerfuggel i vinterland!! Ja, den handlet om deg Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #23 Skrevet 20. august 2012 Oi fikk jeg ikke med meg, handlet sikkert om meg så bastant og åpen som jeg er her til tider Men godt den ble slettet uansett! helt enig med deg Sommerfuggel i vinterland!! Ja, den handlet om deg Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Tviler på at det har noe med ett ekstraordinært liv, men heller mer om noen ytterst ufyselige meninger og utspill.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #24 Skrevet 20. august 2012 Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Nja... Det gjør du vel kanskje ikke vel? Ikke noe frekt altså, har ikke slengt dritt til deg noengang, men å si at du er A4 blir vel litt feil
Gjest sandyBay1 Skrevet 20. august 2012 #25 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå