Gjest mela<3 Skrevet 19. august 2012 #26 Skrevet 19. august 2012 Fotoknudsen, japan foto og postfoto har matboks som du kan sette inn bilde av barnet i. Hvis du vil ha noe annet enn spiderman og co. Da blir den helt spesiell hvis du er ute etter det Vær isåfall obs på at fargene lyver masse, jeg kjøpte gul og den er mørk gul mot oransje. Skulle kjøpt blå ser jeg, men den sto ikke til bildet jeg valgte. God plass til plastbokser, men den er for flat til yoghurt beger.
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. august 2012 #27 Skrevet 19. august 2012 Tøff matboks er lekkert! Har kjøpt til alle våre tre på Disney shop i sommer. De er "isolert" små kofferter, med plass til youghurt, oppskjærte ting i poser... eller som sneipen skal ha med... NAN boks, fruktmos etc.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #28 Skrevet 19. august 2012 Jeg vil gjerne ha flere matbokser til gullet mitt. Synes det er fint når mtboksen matcher antrekkket til 1 åringen min. Tror faktisk de ansatte legger merke til sånt. HI Hihihi, du tuller nå?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #29 Skrevet 19. august 2012 Jeg jobber i bhg og kunne ikke brydd meg mindre om matboks matcher eller ikke!!! Det verste jeg veit er matbokser unger ikke kan håndtere selv! Og tror dokke virkelig at ungene spiser så mye til frokost? Som regel er det noen biter så blir resten av maten sendt hjem og kasta!
Gjest stårma Skrevet 19. august 2012 #30 Skrevet 19. august 2012 Jeg kjøpte en fin matboks på xxl sportsbutikken. med to etager, sånn at den er delt inni. men ellers en helt normal "gammeldags" matboks i sånn vanlig stil som jeg forbinder med matboks fra jeg var liten. ikke noe dill dall. men med ole brumm motiv er det:) var billig og virker tett og grei.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #31 Skrevet 19. august 2012 Jeg jobber i bhg og kunne ikke brydd meg mindre om matboks matcher eller ikke!!! Det verste jeg veit er matbokser unger ikke kan håndtere selv! Og tror dokke virkelig at ungene spiser så mye til frokost? Som regel er det noen biter så blir resten av maten sendt hjem og kasta! Nå er det faktisk sånn at mange barnehager i dette landet ikke serverer mat i barnehagen da, så alt barnet spiser på en dag må sendes med hjemmefra. I vår barnehage spiser de mat kl 9 og kl 13, barna må ha med begge måltidene hjemmefra. Om barnet blir levert 7.30 er det sultent til to måltider om dagen og må jo ha med seg nok mat. Min 5-åring spiser gjerne 3-4 skiver, pluss yoghurt og frukt i løpet av barnehagedagen, alt det må få plass i matboksen... Men er enig i at det bør være en matboks barnet klarer håndtere selv da.
Mandalas Skrevet 19. august 2012 #32 Skrevet 19. august 2012 Jeg har alltid hatt vanlige standard matbokser som kjøpes hvor som helst. Men nå har jeg nettopp bestilt laptop lunchbox og håper min nye interesse for matpakker skal inspirere barna til å spise litt mer. Spesielt eldste har alltid vært et problem når det gjelder matpakker.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #33 Skrevet 19. august 2012 Her har vi metallmateske (koffert) med traktor på Den er det STOOOR plass i, brukes kun på mandager, der får han med 1-2 brødskiver, en boks med oppdelt gulrot, en boks med oppdelt pære eller eple, en boks med litt bær i og en banan. De ansatte åpner opp alt, så får han spise det han selv føler for
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #34 Skrevet 19. august 2012 Det som er litt kjedelig med de metallboksene, er jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskin. Hvorfor ikke? Det gjorde jeg denne uka, sto ingen steder om at det var fy fy.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #35 Skrevet 19. august 2012 Her har vi mange matbokser til hvert sitt bruk. Har to sett fra Tuperware med to bokser inni. Kan brukes sammen eller hver for seg alt etter som, har to fra nille til 10 kr, har lego matboks fra legoland, prinsessematbokser ... Bruker bokser til litt forskjellig som jeg sender med og også små zip lock poser
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #36 Skrevet 19. august 2012 Genialt. Takk for tips, jeg har bestilt.
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 19. august 2012 #37 Skrevet 19. august 2012 Det som er litt kjedelig med de metallboksene, er jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskin. Hvorfor ikke? Det gjorde jeg denne uka, sto ingen steder om at det var fy fy. Jeg sjekket noen som var til utsalg et sted, der det viste symbol for at det ikke skal vaskes i oppvaskmaskin. Så antok at det var pga metallet, og at det da ville gjelde for alle, det er jo ganske logisk at vasking i oppvaskmaskin av en boks i metall kan føre til rust når den blir vasket lenge av gangen, og at vannet blir liggende igjen i kriker og kroker av boksen ved tørking, man ser jo ofte at slike må renne av litt bedre. Har opplevd det med kakeformer feks, som er litt likt i konstruksjonen, så de vasker jeg kun for hånd etter minst to ødelagte former. Men mulig det finnes metallbokser som godtar oppvaskmaskingvask også, eller som tåler det i en periode uten å ruste selv om leverandøren forsikrer seg mot at de ikke er erstatnignspliktige ved ødelagt boks pga oppvaskmaskin...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #38 Skrevet 19. august 2012 Det som er litt kjedelig med de metallboksene, er jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskin. Hvorfor ikke? Det gjorde jeg denne uka, sto ingen steder om at det var fy fy. Nå er ikke jeg lillemor og lillefrøken, men jeg legger til et bilde slik at du kan se hva poenget hennes er. Det kan godt være forskjellige kvaliteter ute å gå, men jeg opplever ingen suksess ved å ha de i oppvaskmaskinen. Metallet bøyer seg pga varmen fra vannet i maskinen. De ruster etterhvert. De får bleket metallet inni.(utvendig er de som regel malt) Dette er iallefall min erfaring etter å ha hatt flere metallbokser over flere år. Nå hadde jeg bare denne gratisboksen igjen i skapet så jeg, kan være elendig kvalitet såklart, men den viser likevel noe av poenget vil jeg tro
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 19. august 2012 #39 Skrevet 19. august 2012 Jaja, da får jeg vaske den for hånd fra nå av, den var alt for dyr til at jeg vil se den smuldre i lakken eller ruste
Mamma til to guttegull Skrevet 19. august 2012 #40 Skrevet 19. august 2012 WWW.going.no Der har de mange flotte nærbilder + tips til hva som kan puttes oppi Gutten min og jeg elsker de matboksene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå