Gå til innhold

Matboks til barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen tips til matnoks til barnehagen. 1 år gammel gutt. Bruker alle slike metallbokser med kule film motiver ala spidermann?

Jeg skulle gjerne hatt en med flere rom eller plass til små plastbokser oppi. Slike at en kan ha litt forskjellig små oppskjært mat i disse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En med plass til små plastboksER i??? Hehe...koffert?

Skrevet

Traktøren har masse forskjellig, eller tupperware.

Skrevet

Kjøp en sånn metallboks. Ikke bruk masse energi på hvordan en matboks skal se ut. Første mann?

Skrevet
En med plass til små plastboksER i??? Hehe...koffert?

Ja, greier de se for deg bokser på str med et yoghurtbeger, så blir det plass til bokser.

Skrevet
Kjøp en sånn metallboks. Ikke bruk masse energi på hvordan en matboks skal se ut. Første mann?

Hvis jeg har energi til det så kan det vel ikke skade, eller? Har du problemer med energien om dagen eller?

Skrevet

Google Susanne Kaluza, hun skriver en blogg og har nettopp gitt ut en bok om matpakker. Hun har masse tips og ideer til forskjellige matbokser.

Skrevet

Skulle vært mannfolk om gadd å sitte å diskutere hvilken matboks man skal kjøpe til 1 åringen på en lørdagskveld....skulle tro det var snakk om store investeringer her.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha flere matbokser til gullet mitt. Synes det er fint når mtboksen matcher antrekkket til 1 åringen min. Tror faktisk de ansatte legger merke til sånt.

HI

Skrevet
Skulle vært mannfolk om gadd å sitte å diskutere hvilken matboks man skal kjøpe til 1 åringen på en lørdagskveld....skulle tro det var snakk om store investeringer her.

Skulle ikke du vært i seng nå lille venn?

Skrevet
Jeg vil gjerne ha flere matbokser til gullet mitt. Synes det er fint når mtboksen matcher antrekkket til 1 åringen min. Tror faktisk de ansatte legger merke til sånt. HI

Takk for spydigheten. Fint at du har så mye nyttig å ta deg til. Håper for guds skyld du tuller om at du har barn...

Skrevet

Metallboksene er jo svære. Får plass til mange små plastbokser oppi dem jeg.

Skrevet

Ja, men hvor har du kjøpt de små plastboksene da? Har ikke funnet noen som er i riktig dimensjon jeg.

Skrevet

Eg har kjøpt matboksar på Nille. No har dei sånne små som ein kan ha oppi større boksar og :)

Skrevet
Ja, men hvor har du kjøpt de små plastboksene da? Har ikke funnet noen som er i riktig dimensjon jeg.

Rice har mange små bokser i et nett. Finnes bl.a på Kitch'n, Traktøren, diverse apotek og noe lignende på åhlens.

Skrevet

Guttelus.no

De har bokser fra lap top lunchbox. De kommer med flere små bokser oppi.

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Det som er litt kjedelig med de metallboksene, er jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskin.

Skrevet

Det som er litt kjedelig med de metallboksene, er jo at de ikke skal vaskes i oppvaskmaskin.

Åh, faen!

Skrevet

Vi vasker metallboksene i madkin. Funker så fint, atte.

Skrevet

Tupperware har helt supre matbokser med flere små rom i. De lekker ikke og er enkle for barn å åpne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...