Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #26 Skrevet 19. august 2012 Dere som "skle unna" vennene deres da dere kom i ulik livssituasjon. Er det ikke mye bedre å forsøke å invitere de gamle vennne enn å forsøke å starte på nytt? Det tar mange år å opparbeide et nært vennskap. å ta opp kontakten med gamle venner er gjort på noen timer.
Meg&mine Skrevet 19. august 2012 Forfatter #27 Skrevet 19. august 2012 Dere som "skle unna" vennene deres da dere kom i ulik livssituasjon. Er det ikke mye bedre å forsøke å invitere de gamle vennne enn å forsøke å starte på nytt? Det tar mange år å opparbeide et nært vennskap. å ta opp kontakten med gamle venner er gjort på noen timer. jeg har prøvd, men er rett og slett ikke det samme lenger,da vi lever ganske forskjellige liv,trist.noen ganger vokser man fra hverandre.
Pesta Skrevet 19. august 2012 #28 Skrevet 19. august 2012 Er i samme sitasjon. Jeg la nylig ut en tråd med spørsmål om noen som bor på Tiller. Jeg har 2 nære venner som bor i nærheten, også har jeg flere nære venner som bor flytur unna. Kunne tenkt meg flere å treffe i hvedagen. Bor på Tiller i Trondheim, vil gjerne høre fra flere! Bor ikke på Tiller, men tar ikke lange tiden å kjøre dit send meg gjerne en pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå