Meg&mine Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna..
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Vet hvordan du har det.... selv om jeg har et par gode venninner så bor de på helt andre kanter av landet, og jeg ser dem ikke en gang i året en gang. Det blir ikke det samme. Jeg bor lenger unna, men håper du (og jeg) finner flere gode venner - de finnes Vi må bare ut og finne dem Bra initiativ du har tatt nå, da! Kanskje du kan skrive litt mer om interesser og hva du liker, kanskje flere svarer da. Lykke til!
Meg&mine Skrevet 18. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2012 Vet hvordan du har det.... selv om jeg har et par gode venninner så bor de på helt andre kanter av landet, og jeg ser dem ikke en gang i året en gang. Det blir ikke det samme. Jeg bor lenger unna, men håper du (og jeg) finner flere gode venner - de finnes Vi må bare ut og finne dem Bra initiativ du har tatt nå, da! Kanskje du kan skrive litt mer om interesser og hva du liker, kanskje flere svarer da. Lykke til! Takk for svar,og lykke til til deg og:)!
Meg&mine Skrevet 18. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 18. august 2012 Vet hvordan du har det.... selv om jeg har et par gode venninner så bor de på helt andre kanter av landet, og jeg ser dem ikke en gang i året en gang. Det blir ikke det samme. Jeg bor lenger unna, men håper du (og jeg) finner flere gode venner - de finnes Vi må bare ut og finne dem Bra initiativ du har tatt nå, da! Kanskje du kan skrive litt mer om interesser og hva du liker, kanskje flere svarer da. Lykke til! Takk for svar,og lykke til til deg og:)! synd du bodde langt unna...
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Jeg bor i Indre og er 32 år. Har et par nære venninner og endel folk vi er sammen med en gang i blant, men alltid rom for flere:) og kjekt med noen som bor i nærheten. Hadde vært kjekt om du skrev litt om interesser osv. Vennskap handler jo mye om kjemi, men litt like interesser kan jo være et godt utgangspunkt;) Ønsker deg uansett lykke til! Synes det du gjør er et riktig steg på veien:)
Anonym bruker Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. Sendt deg PM:)
Nirgal Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Her og.. har 2 veninner men da med 7 timer tog for å besøke og det er ikke ofte kan man si. Savner veldig venninne å prate med, drikke kaffe og gå tur med osv.. Her har jeg bare konene til mannens kollegaer, det har blitt litt påtatt + at de har sine venner sånn at det er veldig unaturlig å møtes uten mennene, men slår av en prat hvis vi møtes på gata eller butikken. På jobb er det bare damer på 50+ å for meg i midten av 20årene blir det ikke naturlig kjemi der. Syntes det er vanskelig å bli kjent og komme nær mennesker i voksen alder jeg og.. I hvertfall i den lille bygda jeg bor i, er laaaang vei til både stavanger og kr.sand der det i hvertfall er litt sivilisasjon hehe (2 t med tog sånn ca) Flytt til rogaland å hold meg med selskap... :D:D
Appelsindyret Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Jeg er en av dere jeg også! føler meg litt mislykket til tider pga. dette...
Kremtopp Skrevet 18. august 2012 #10 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. Bor i østfold :-)
Smyril Line Skrevet 18. august 2012 #11 Skrevet 18. august 2012 Jeg også! Bor i Buskerud. Tror det er mange som har det slik, gamle venner har flyttet, man har flyttet selv eller man har bare vokst fra gamle bekjentskaper. Buskerudværinger kan rope ut
Meg&mine Skrevet 18. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 18. august 2012 Jeg jobber og har mann og to barn,ellers liker jeg en kafe tur,shopping,ut å spise/ta en øl,finne på ting med barna... ja de helt vanlige tingene;) ikke nøl med å ta kontakt,fått en melding hittil...
<3 skatten min<3 Skrevet 18. august 2012 #13 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. . Jeg bor også i Østfold, er 28. Send meg gjerne en pm om du vil bli kjent? Jeg bor i Moss, hvor i Østfold holder du til?
Meg&mine Skrevet 18. august 2012 Forfatter #14 Skrevet 18. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. . Jeg bor også i Østfold, er 28. Send meg gjerne en pm om du vil bli kjent? Jeg bor i Moss, hvor i Østfold holder du til? får bare feilmelding når jeg prøver å sende deg personlig melding....rart....
<3 skatten min<3 Skrevet 19. august 2012 #15 Skrevet 19. august 2012 Så rart. Prøvde å sende deg en pm nå, vet ikke om det funket?
Lille♥mitt Skrevet 19. august 2012 #16 Skrevet 19. august 2012 Ikke meningen å være frekk, men hvorfor har dere ikke venninner lenger? Jeg vet nemlig om så mange som kutter ut venninner med en gang de får kjæreste.. da har de liksom "bedre" og andre ting å gjøre.. jan dette være tilfellet? Tror at noen ganger har man seg selv å takke...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #17 Skrevet 19. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. Kjenner til den. Har en god mann og herlig unge, men ingen nære venner. (Kanskje det har noe med østfold å gjøre??? ) Men jeg er ikke så trist pg det. Helt siden jeg var lita har jeg vært mye for meg selv, og er vant til å være alene i den forstand
vilduværevennenmin Skrevet 19. august 2012 #18 Skrevet 19. august 2012 Er i samme sitasjon. Jeg la nylig ut en tråd med spørsmål om noen som bor på Tiller. Jeg har 2 nære venner som bor i nærheten, også har jeg flere nære venner som bor flytur unna. Kunne tenkt meg flere å treffe i hvedagen. Bor på Tiller i Trondheim, vil gjerne høre fra flere!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #19 Skrevet 19. august 2012 Ikke meningen å være frekk, men hvorfor har dere ikke venninner lenger? Jeg vet nemlig om så mange som kutter ut venninner med en gang de får kjæreste.. da har de liksom "bedre" og andre ting å gjøre.. jan dette være tilfellet? Tror at noen ganger har man seg selv å takke... Jeg fikk barn lenge før mine andre venninner, mine barn er 2 og 4 år nå og jeg er fortsatt den eneste som har barn. Derfor skled jeg ifra dem,
Gjest Mentha Skrevet 19. august 2012 #20 Skrevet 19. august 2012 Ikke meningen å være frekk, men hvorfor har dere ikke venninner lenger? Jeg vet nemlig om så mange som kutter ut venninner med en gang de får kjæreste.. da har de liksom "bedre" og andre ting å gjøre.. jan dette være tilfellet? Tror at noen ganger har man seg selv å takke... Det kan være vanskelig å holde på vennene når man plutselig står i forskjellige livssituasjoner. Jeg har mann og barn, men de fleste av mine venninner er fortsatt single og drar på byen i helgene, spontante jenteturer utenlands osv osv, som jeg også gjorde før jeg møtte mannen min. Jeg kan jo av naturlige grunner ikke henge med på den trenden som før, og dermed sklir man naturlig fra hverandre over tid. De venninnene jeg har som har barn bor 7-8 timer unna, og det sier seg vel selv da at det ikke bare er å "stikke innom" for en kaffekopp eller en playdate
Appelsindyret Skrevet 19. august 2012 #21 Skrevet 19. august 2012 Jeg er en av dere jeg også! føler meg litt mislykket til tider pga. dette... jeg bor forresten på sørlandet Har to skjønne barn og en fin mann, men lite med nære venner :S
Anonym bruker Skrevet 19. august 2012 #22 Skrevet 19. august 2012 Synd at ingen av dere bor på Kolbotn og omegn :-(
Meg&mine Skrevet 19. august 2012 Forfatter #23 Skrevet 19. august 2012 Synd at ingen av dere bor på Kolbotn og omegn :-( hei,det er ikke så langt unna,jobber like ved og,bare send meg en personlig melding:)
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 19. august 2012 #25 Skrevet 19. august 2012 Jeg er så utrolig lei meg,jeg har ingen nære venninner,ingen å finne på ting med ofte og kose seg med,en som kan fortelle alt til meg,og som jeg kan fortelle alt til. Føler meg så alene noen ganger, for jeg savner det så.Det er så vanskelig å finne gode venner i voksen alder.Jeg er veldig heldig, jeg har en snill mann og nydelige barn,jeg vet jeg er så heldig,men jeg skulle så gjerne hatt en god venninne også,jeg føler jeg har mye å gi. Jeg føler meg litt deprimert noen ganger pga at jeg ikke har dette, og vil bare gråte! Noen andre som trenger en venninne?Blir gjerne kjent med deg,send meg en personlig melding,jeg er 30 år og bor i Østfold,men det gjør ikke noe om du bor i Oslo eller andre steder, men gjerne ikke så alt for langt unna.. Heihei Vil bare si at jeg skjønner godt hva du mener. Jeg hadde en veldig stor sosial omkrets, gikk i et kristelig miljø og hadde mange supre venner! Fant meg kjæreste som er en god del år eldre enn meg selv, dette førte til at jeg ikke ble så aktiv i det miljøet, men hadde fortsatt de samme venner. Jeg ble gravid og da mistet jeg ALLE. mine to bestevenninner besøkte meg uken etter gutten var født OG DET VAR DET! Han er nå over 2 Men skal jeg se det "positive" så fant jeg jo ut hvem som var ekte venner. Har jo fortsatt et par venninner og ei supergod, men blir liksom litt trist fordet. At et barn kan støte bort venner :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå