Gå til innhold

Hvor gammel var ditt barn da det begynte i bhg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 mnd og halv plass. Det gikk greit, men det var ikke en god bhg. Nå er hun 19 mnd. og har akkurat begynt i en ny og super bhg. Skulle ønske hun hadde gått der hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min begynner neste uke, da er han noen dager unna 17 mnd. Jeg gruer meg forferdelig.. skulle gjerne vært hjemme i hvertfall et halvt år til.. men han skal gå der 60% og forhåpentligvis ha korte dager :) kommer til å savne han masse, selv om jeg tror han vil trives der.

Skrevet
Storesøster var 3 år og lillebror var 9 mnd. De begynte med 2 dager og økte til 3 senere 4 og begge begynte 5 dager samtidig når hun var 5 år og han 3 år.
Om jeg sier ja til plassen til han på 9 mnd, tenker jeg å ha han der kun 2 dager frem til han er ca 14-15 mnd. Men jeg blir liksom ikke helt enig med me gselv om det er rett å sende han i bhg når han er så liten. Har han egentlig noe der å gjøre tenker jeg? Kommer de til å kunne passe på han hele tiden osv...Hadde vært fint å hørt dine erfaringer siden det ene barnet ditt begynte da han var så liten. HI

Vi bodde på en liten plass og de gikk i en liten (og fantastisk) bhg. Jeg følte at de tok godt vare på han, hadde både tid og opplegg til dem som var så små.

Jeg begynte i jobb når lillebror var ca 4 1/2 mnd og hadde han med på jobb frem til han bikket 9 mnd. Da ble det vanskelig på en del av tingene. Jeg var selvstendig næringsdrivende med bl.a. gårdsdrift så valget var ikke vanskelig for min del. Han gikk 1 av dagene med storesøster og 1 av dagene når hun hadde fri. Har aldri angret eller følt at det er galt eller noe. Savner de jo og tenker på dem ofte i starten, men det var jo likt med storesøster som var 3 år. Det var god innkjøring og alt gikk knirkefritt :)

Skrevet

de to eldste var 11 og 12 mnd.halv plass første året.

minsta starter neste høst,da er hun 15 mnd.

Skrevet

Ca 20 mndr. Ganske passe alder, men tøff innkjøring. Gikk da 3 dager i uka i ett år.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

17 mnd. Begynte for 2 uker siden. Hun har korte dager fra 10-15

Skrevet

Eldste var 2 år, mellomste 22 mnd og minste vil være 2 år og 3 mnd. De eldste hadde 50% plass til de var 4 år, så hadde de full plass etter det. Blir det samme med minste.

Skrevet

Eldste var nesten to år, yngste var 13 mnd. Yngste er en helt annen type enn eldste, og hun får aldri nok av bhg. Det visste vi naturligvis ikke da hun var ett år gammel, men med henne har det altså gått strålende. Eldste derimot har ikke alltid trivdes så godt i bhg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...