Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #1 Skrevet 15. august 2012 Sambo fridde til meg forrige uke og da fikk jeg en nydelig ring, det er en ring jeg alltid har hatt lyst på fra swarskovski, men jeg vet den er "billig". Da kan jo alle se at jeg har uekte ring osv. Jeg bryr meg ikke men lurer på hva andre tenker når de ser ringen min da? Ikke atdet er viktig, bare lurer på hva dere hadde tenkt:)
Gjest sug lut Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Tror du virkelig noen i hele verden bryr seg om deg og ringen din?
Musemorbr / Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Så lenge ringen er slitesterk, ser jeg ingen problemer. Den skal jo helst vare like lenge som ekteskapet, så selve ringen bør ikke være av før eksempel plast. Steinen bryr jeg meg ikke det minste om hva er, bare den ikke knuser ved berøring. Hvem mener du kan se den er falsk, annet enn eksperter som studerer den nøye? Den er sikkert kjempepen. Gratulerer!
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 15. august 2012 #5 Skrevet 15. august 2012 Jeg har problemer med å se forskjellen på en billig og en dyr ring, rett og slett fordi det finnes så mye "uekte bling bling" for tiden. Så ville nok bare gratulert deg med forlovelsen. Jeg fikk en håpløst altfor dyr ring da vi ble forlovet, og ser egentlig ikke poenget med den. Rett og slett fordi jeg heller bruker min helt enkle giftering.
Jojo x3 Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Så lenge du syns den er fin betyr det vel ikkenoe hva andre syns? Jeg bryr meg iallfall ikke. Jeg hadde nok sett ringen, syntes den var fin for så å ville høre om frieriet:-)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Tror ikke andre tenker så mye over det altså. Jeg hadde hvertfall ikke brydd meg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Trodde det viktigste er at dere uansett er forlovet, jeg ser ikke forskjellen..
Mikkemafian Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Jeg ser aldri på ringene til folk. Hadde ikke klart å se om de er dyre eller billige, har aldri hørt om swarkovsky... Gratulerer med forlovelsen! Ikke la prisen på ringen ta gleden fra deg!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. august 2012 #10 Skrevet 15. august 2012 Selvfølgelig er det greit, og det er vel mer enn greit at han elsker deg, vil gifte seg med deg og at han frir med en ring DU ønsket deg. Personlig ser jeg ikke forskjell på en forlovelsesring og en vanlig ring for alle ringene kommer i så mange varianter og folk har dem på ulik hånd. Og hvem bryr seg uansett hva andre ser, mener eller tror når du har både mannen og ringen du ønsket deg
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #11 Skrevet 15. august 2012 Det er helt greit syns jeg. Men i grunnen tror jeg du skal revurdere hele ekteskapet om din forlovede ikke kjenner deg bedre enn at han setter deg i denne ubehagelig situasjonen. Hvem tror du studerer ringen din og konkluderer med at det er en billig ring? Din forlovede vet sikkert ikke at den var billig en gang, selv om han vet hva den koster.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 15. august 2012 #12 Skrevet 15. august 2012 Det er helt greit syns jeg. Men i grunnen tror jeg du skal revurdere hele ekteskapet om din forlovede ikke kjenner deg bedre enn at han setter deg i denne ubehagelig situasjonen. Hvem tror du studerer ringen din og konkluderer med at det er en billig ring? Din forlovede vet sikkert ikke at den var billig en gang, selv om han vet hva den koster. Han kjenner henne jo kjempegodt for hun skriver: "det er en ring jeg alltid har hatt lyst på fra swarskovski" Han har altså kjøpt henne en ring hun alltid har hatt lyst på. Og ingenting er vel bedre enn det
Gjest Ziva Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Er det virkelig viktigere hva ringen kostet enn at han vil gifte seg med deg?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #14 Skrevet 15. august 2012 Det er helt greit syns jeg. Men i grunnen tror jeg du skal revurdere hele ekteskapet om din forlovede ikke kjenner deg bedre enn at han setter deg i denne ubehagelig situasjonen. Hvem tror du studerer ringen din og konkluderer med at det er en billig ring? Din forlovede vet sikkert ikke at den var billig en gang, selv om han vet hva den koster. Han kjenner henne jo kjempegodt for hun skriver: "det er en ring jeg alltid har hatt lyst på fra swarskovski" Han har altså kjøpt henne en ring hun alltid har hatt lyst på. Og ingenting er vel bedre enn det Det kan vel ses fra to sider. Hun syns ringen er for billig som forlovelsesring. Derfor kjenner han henne ikke godt nok.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. august 2012 #15 Skrevet 15. august 2012 Her "fridde" vi med titan ringer, helt vanlige, ingenstener, og billig som billig er. Og hva andre vil påpeke om de ringene gir vi f'n i. Det er de ringene VI ønsket, hadde det handlet om plast ring i rara farger, så hadde det jo kanskje blitt noe snakk om det men... Nei, glem pris, dyrt eller billig, nyt forlovelsen, ringen og fremtiden
Lettie Skrevet 15. august 2012 #16 Skrevet 15. august 2012 Jeg ble fridd til uten ring. Tok han ikke for pengene, for å si det sånn! Har ikke angret en dag! Fikk ring senere da, når økonomien tok seg opp, men "dyr" er den nok fortsatt ikke (jeg bryr meg ikke!)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #17 Skrevet 15. august 2012 Jeg fikk også en "billig" ring, og kunne ikke vært mer fornøyd. Hadde faktisk synes det var verre om han hadde kjøpt en dyr en. Jeg har fått MASSE skryt for ringen min, og mange spør om det er ekte diamanter i den. Noen tror også det er en vintage ring, så tror ikke folk flest ser sånt altså. Jeg bryr meg uansett ikke, og har ikke noe problem med å si at det ikke er det. Det viktigste er tanken, at jeg liker den og at han vil gifte seg med meg.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. august 2012 #18 Skrevet 15. august 2012 Det er helt greit syns jeg. Men i grunnen tror jeg du skal revurdere hele ekteskapet om din forlovede ikke kjenner deg bedre enn at han setter deg i denne ubehagelig situasjonen. Hvem tror du studerer ringen din og konkluderer med at det er en billig ring? Din forlovede vet sikkert ikke at den var billig en gang, selv om han vet hva den koster. Han kjenner henne jo kjempegodt for hun skriver: "det er en ring jeg alltid har hatt lyst på fra swarskovski" Han har altså kjøpt henne en ring hun alltid har hatt lyst på. Og ingenting er vel bedre enn det Det kan vel ses fra to sider. Hun syns ringen er for billig som forlovelsesring. Derfor kjenner han henne ikke godt nok. Nei, hun synes ikke det, hun lurer på om ANDRE vil synes det
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 15. august 2012 #19 Skrevet 15. august 2012 Her "fridde" vi med titan ringer, helt vanlige, ingenstener, og billig som billig er. Og hva andre vil påpeke om de ringene gir vi f'n i. Det er de ringene VI ønsket, hadde det handlet om plast ring i rara farger, så hadde det jo kanskje blitt noe snakk om det men... Nei, glem pris, dyrt eller billig, nyt forlovelsen, ringen og fremtiden Skriver "fridde", siden vi på sett og vis hadde vært enige om forlovelse i 1 år når ringene kom på plass.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 15. august 2012 #20 Skrevet 15. august 2012 Jeg fikk ikke ring, jeg Ikke før vi gikk sammen og kjøpte oss ringer.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #21 Skrevet 15. august 2012 Du kan ha en ring i plast fra en lekebutikk uten at jeg bryr meg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #22 Skrevet 15. august 2012 Om du hadde hatt ein ring til 10 000 så hadde jeg ikkje brytt meg om du så hadde plast ring. Tenk heller at han vil gifte seg med deg.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2012 #23 Skrevet 15. august 2012 Min ring kostet 400 kroner Men jeg elsker den!! Om det er billig eller dyrt gir jeg blanke i, det er meningen bak som teller, ikke prisen på ringen. Jeg tror ikke min hadde elsket meg mer om jeg hadde fått ring i titusen-kroners klassen.Han vet neemlig at jeg ikke liker dyre smykker, er defor dyre våger jeg ikke bruke dem i frykt for å miste dem.
najaden Skrevet 15. august 2012 #24 Skrevet 15. august 2012 Vi kjøpte forlovelsesringer sammen - som ble gifteringer når vi gifta oss. Hadde aldri en "forlovelsesring" a'la amerikanske frierier. Til ditt spørsmål: Om du er fornlyd med ringen, er vel alt gulle godt?
Gjest Siklerotte Skrevet 15. august 2012 #25 Skrevet 15. august 2012 Jeg bryr meg om min egen ring, og at jeg liker den (designet altså, ikke prisen) - alle andres ringer kan være av plast uten at jeg bryr meg, og jeg tror i grunnen folk er lite opptatt av prisen på frieriet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå