Gå til innhold

Hvordan ville dere tolket dette??????????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet
Historien?hvaslags historie? hehehe.. Har nok dessverre ikke samme bokstav i nicket som navnet:) :):) hi

Det er ikke meg du diskuterer med, men jeg må bare skyte inn en kommentar fra sidelinja, men hadde du virkelig innrømmet om det vár deg? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja.. sikkert en liiiten sjanse for at det ikke er den personen jeg tror det er.. men de detaljene du har kommet med her er helt lik det jeg vet om en person ;)

Men for all der, bare legg ut det du føler for du :)

Skrevet

Er jo mange brudd dag da 22:53 :) Og nei jeg er helt ærlig,dessverre bor jeg ikke på østlandet:)

hi

Skrevet

Neinei, hvis du sier det så................ ;)

Skrevet

Og svar til de andre innleggene da, hi? Eller vil du ikke svare på hvorfor du ikke vurderer 50/50 engang, om du må flytte men det beste for gutten er og bli boende?

Og alderen på gutten er så klart en vesentlig detalj ;)

Skrevet

gud så morsom du er 23:00 og 23:02 samme person også...

gutter blir 5 om 1 mnd :)

hi

Skrevet

haha.. jeg skrev ikke begge innleggene..

Snart 5 altså.. du skrev jo i hovedinnlegget at han har skole og fotball ;)

Skrevet

mente 6 sorry :) han beg på skolen dette året :) beklager.

hi

Skrevet

Det er ikke bare en som følger innlegget, hi :D

Skrevet
Fortell meg hvor gml barnet er da du som trur du "vet" hvem jeg er hehe..huff tragisk.. hi

Hun prøvde jo bare å tipse deg om at hun kanskje visste hvem du var. Tar hun feil, er jo ingen skade skjedd, men det er vel ingen grunn til å håne henne for det?

Du fremstår jo helt blåst!

Skrevet

Siden dette sporer litt av nå så spør jeg deg om hvordan det er med andre leiemuligheter på stedet dere bor? Og hvorfor kan ikke et barn på 6 år bo tilnærmet lik 50/50?

Skrevet

Jeg kan selvfølgelig flytte sammen med min elsker som jeg har hatt en stund men vil ikke forhaste meg :) ikke sikkert han er den rette :)

hi

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Nå må jeg også bare blande meg inn her, men serriøst, hi?

Beklager om jeg blir litt ufin nå, men jeg må signere de som sier du ikke virker riktig nagla sammen. Du skriver veldig slitsomt, veldig fjortisaktig, går til angrep på ei som kun prøver å hindre deg i å legge ut igjenkjennelig info, og du håner henne istedenfor. Så slenger du på at du har en elsker du kunne flyttet sammen med (skjønte du mente det med å flytte sammen med han som en fleip, men allikevel, du har en elsker), men det er faren som ikke tenker lenger enn nesetippen rekker? Og denne elskeren har ingen finger med i spillet ift at det er et brudd mellom dere? For i så fall, hadde mannen min pult rundt, så kan jeg godt forstå motviljen mot å la han få leiligheten og jeg hadde heller ikke frivillig gitt slipp på barna. Da forstår jeg faktisk mannen din her om hvorfor han ønsker full omsorg.

Men jeg aner ikke hva han mener med at han kommer hjem. Kan være han kommer hjem for å pakke og avslutte det praktiske, eller han kan komme hjem for å be deg gi det et nytt forsøk. Time will show..

Skrevet

Historien?hvaslags historie? hehehe..

Har nok dessverre ikke samme bokstav i nicket som navnet:) :):)

hi

Hvorfor "dessverre"?

Skrevet

Gi meg et nytt forsøk? NEI TAKK DU hehehe..Jeg burde gått for lengst :P

hi

men natta da:):)igjen!

Skrevet

Er jo mange brudd dag da 22:53 :) Og nei jeg er helt ærlig,dessverre bor jeg ikke på østlandet:)

hi

Her og: hvorfor "dessverre"?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet (endret)
Gi meg et nytt forsøk? NEI TAKK DU hehehe..Jeg burde gått for lengst :P hi men natta da:):)igjen!

Nå skrev jeg ikke "gi deg et nytt forsøk", men om DU ville gi DET et nytt forsøk..

Men uansett.. Du har klart å gå fra han, og det høres ut på deg som det er det rette valget. Og for deg er det sikkert det beste. Men hva med gutten? Hvorfor svarer du ikke på det? Det er flere her som spør hvorfor han ikke kan bo mer hos faren om det viktigste for deg faktisk er barnets beste (mener du skrev at dere tross alt måtte tenke på barnet), men hittil har jeg kun lest hva DU ønsker for deg og barnet.

Og så klart, jeg er helt enig med deg om at det beste vil være at han får bo der han bor, og jeg som mor har ingen problemer med å se hvorfor du ønsker hovedomsorgen for gutten, og helst i denne leiligheten. Vi ønsker jo alle mer tid med barna :) MEN: spørsmålet flere har stilt er da at når du ikke kan forene disse to, altså barnet må enten bo mer hos far eller må bort fra venner/skole o.l, hvordan har du tenkt å gjøre det da?

Om dere har en skriftlig avtale på at du skal beholde leiligheten ved et brudd, så er jo det et bindende dokument, be en advokat se på denne avtalen.

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Har aldri sagt dette før, og hadde planer om å aldri "beskylde" noen for å være troll, men det her må jo bare være tull!!! Skriver feil sider på barnet, og plutselig har du en elsker osv...

Skrevet

Enten er det trolling eller så er alle de opplysningene i ettertid ett forsøk på å dekke over at hun nesten ble gjenkjent ;)

Skrevet

Etter å ha lest her, så må jeg si HI, både du og samboeren din er ufatelig barnslige, at du er 32 år skremmer meg, rett og slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...