Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 det ble slutt med typen for noen uker siden. vært mye turbulent med korte ord. truet hele tiden med at han ikke orker meg snart osv...så jeg fikk nok den dagen å sa at han får slutte å true å ta av seg ringen hvis han mener det. så da gjorde han det..kanskje presset jeg han til det men orker ikke mere trusler osv... sa han var feig som ikke gjorde noe utav truslene så da gjorde han det for å vise art han er tøff sikkert gudene vet. truer meg at han skal kaste meg ut fra leiligheten vi leier,,,, og i går skrev han at han kommer hjem snart bare sånn at jeg vet det..skrev han. så skrev jeg :greit men jeg er også her,bare så du vet det,.så svarte han at det gjorde han ikke noe at jeg var der,.... hvordan ville dere tolket det?at han blitt kvitt følelsene sine på bare 1 uke eller om han trur alt er bare fint når han kommer..? han skrev for noen dager siden at jeg skal ut herfra for det fantes ikke noe regler at jeg kunne bo her.kontrakten står på han men så har jeg et barn og.han kan vel strengt talt ikke kaste meg ut vel?ungen har skole ,venner,fotball osv..her ...han har ingen familie eller venner her vi bor så sa selv for et år siden at han ikke kom til å bo her hvis det ble slutt og nå skal han liksom kaste ut sin egen sønn....fy flate for et svin
LuksusLiv Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 Huff.....hvor gamle er dere egentlig? Høres helt sykt ut å holde på sånn når man har barn.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Sunt avslutning på et forhold med barn involvert igrunn... NOT! Men når det er sagt, det skal JÆVLIG mye til for å kaste ut en alenemor med barn noe du nå har blitt. Så den får han ha lykke til med, men om du ikke er nevnt i kontrakten er det neppe en stor fordel for deg.. Familievernkontoret kan jo vÆre en ide?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 mener du jeg er barnslig? jeg har faktisk holdt ut med han i 10 år. har tuktet meg og vært slave for han.. er 32
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Er da bedre at man får det bra uten han også barnet enn å leve med bråk er det ikke?ungen har ikke godt av det i det hele tatt.. ikke si at ikke jeg tenker på ungen.han har ikke tatt kontakt med sønnen sin på en uke og skal kaste han ut til og med,... han har sagt til nav at han er alenefar og skal prøve ta over omsorgen og ta fra meg ungen hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 mener du jeg er barnslig? jeg har faktisk holdt ut med han i 10 år. har tuktet meg og vært slave for han.. er 32 Ikke for å være respektløs, men det kan være måten du gjenforteller dette på/ordlegger deg på som får deg til å fremstille deg som barnslig.. Fikk litt sånn "og så jeg bare, og han bare...... lissom.........."-følelse her nå Men for å svare deg på det du skriver så er det umulig for oss å vite hva han tenker, mener og føler da vi ikke kjenner han. Har du spurt han da?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Er da bedre at man får det bra uten han også barnet enn å leve med bråk er det ikke?ungen har ikke godt av det i det hele tatt.. ikke si at ikke jeg tenker på ungen.han har ikke tatt kontakt med sønnen sin på en uke og skal kaste han ut til og med,... han har sagt til nav at han er alenefar og skal prøve ta over omsorgen og ta fra meg ungen hi Dere høres ut som noen brødhuer begge to, så familievern kotoret er å anbefale! Flott at han stakk da så du slapp å være slave for han mer, og slik at han så at det forholdet ikke var godt for sønnen deres å vokse opp i siden du har sett det du også, men blitt og blitt... Dette går seg nok til, men litt hjelp er nok lurt for dere to. Høres ikke ut som en dans på roser nå akkurat. Men bra det er slutt da så slipper sønnen å tro det er normalt at det er slik.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 Er det muligheter for at du kan leige en annen leilighet i samme området ? Siden kontrakten står på han..Om det er slutt så er det like godt og bare flytte. Så oppsøker du familievernkontoret for megling sånn at du får meglings attest, slik kan søke på div stønader fra nav.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 Familiekontoret er nok lurt å kontakte. Om det er hans leilighet er det du som må finne deg noe nytt, er bare rett og rimelig. Sønnen deres kaster han jo ikke ut. Er ofte veldig turbulent i starten av et brudd. Høres iallfall ut at det beste er at dere går hver til sitt. Lykke til fremover!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Hvis/når man skal avslutte et forhold, spesielt når det inkluderer et barn, gjør man ikke avtaler på SMS! Jeg har faktisk vanskelig for å tro at du er over 30 år! Du ordlegger deg som en tenåring, og fremstår veldig umoden. Dere trenger tydelig hjelp til å oppføre dere som de voksne omsorgspersonene dere er. Dere har ansvar for at barnet har det bra, og at deres egen konflikt ikke føres over på barnet. Hvordan du kan tro at noen her inne kan tolke de barnslige sms'ene dere sender hverandre, får meg igjen til å tenke "fjortis". Du er voksen. Du kjenner mannen din. Du vet hva du kan forvente av han. Du vet hva du ønsker videre. DU må ta ansvar her - ingen anonyme "nettvenner" kan hjelpe deg med det!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Han LEIER sa jeg og jo når han kaster meg ut så kaster han sønnen også ut siden det er jeg som kommer til å ha omsorgen her.. hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #12 Skrevet 14. august 2012 han har også skrevet under på en avtale med meg om at jeg overtar leiligheten(i fjor) det er avtale mellom oss da...vet ikke hvor langt jeg kmmer med det? hi
Eeniemeenie Skrevet 14. august 2012 #13 Skrevet 14. august 2012 Kan du ikke bare flytte da, uten å lage mer bråk? Dere eier jo ikke hus sammen, så ser ikke grunnen til å lage så mye trøbbel.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #14 Skrevet 14. august 2012 Ærlig talt.. hva er vitsen med å komme med dårlige tilbakemeldinger og dømme personen nord og ned bare fordi hun ikke ordlegger seg "riktig"? HI: Vanskelig å si hva han mener, du må vel bare vente til han kommer og høre hva han har å si. De fleste kan bli barnslig/bitter/kranglete osv når man står midt i ett brudd, forhåpentligvis roer han seg ned etterhvert og tenker litt på sønnen sin. Hvis ikke så får du bare heve hode og gi blanke f*** i ham Ps: VÆr litt forsiktig med detaljer her inne.. jeg har en liten anelse om hvem du er..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #15 Skrevet 14. august 2012 Jeg vil som sagt ikke ha han mere..følelsene mine er blitt mere og mere borte for han... selvfølgelig kan jeg flytte men det beste hadde vært hvis guttungen fikk lov å bo her,skole,venner,trygt osv...og når far tenker ikke lengre enn nesetippen så er det bare synd. Det er da vel ungen man skal tenke på i et brudd ikke seg selv vel.. anonym 22:05 å??synsk du a hahahaha..morsom du !!!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #16 Skrevet 14. august 2012 Hadde ingen planer om å være morsom.. tror jeg "kjenner" deg utfor forumet Men må si at jeg håper det ikke er deg siden du nettopp gav ett annet inntrykk av deg selv en det jeg har hatt.. prøvde bare å advare deg litt.. kunne lagt ut navn, men så slem er jeg ikke #14
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #17 Skrevet 14. august 2012 Jeg vil som sagt ikke ha han mere..følelsene mine er blitt mere og mere borte for han... selvfølgelig kan jeg flytte men det beste hadde vært hvis guttungen fikk lov å bo her,skole,venner,trygt osv...og når far tenker ikke lengre enn nesetippen så er det bare synd. Det er da vel ungen man skal tenke på i et brudd ikke seg selv vel.. anonym 22:05 å??synsk du a hahahaha..morsom du !!! Men dette er ord du fort kan få kastet tilbake i fleisen, hi.. Du skriver at han hiver ut deg og sønnen deres da det er du som kommer til å ha omsorgen her. Samtidig skriver du at det man skal gjøre det beste for barnet. Og i dette tilfellet er det å bo der dere bor ift skole, venner, aktiviteter osv. Så da spør jeg: hva er best for barnet i dine øyne? å bo i leiligheten med faren og fortsatt ha nettverket sitt rundt seg, eller å flytte sammen med deg vekk fra nettverket? Hva er viktigst for sønnen og hva er viktigst for deg? Er det sånn at faren er inkompetent til å ha omsorgen for barnet, eller er det sånn at du ikke vil gi han hovedomsorgen fordi du ønsker den selv?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #18 Skrevet 14. august 2012 "trur " du kjenner meg? hehehe...da kan du jo bare si litt da om det du vet siden du "trur" du kjenner meg hahaha.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #19 Skrevet 14. august 2012 "men så har jeg et barn", skriver du, og videre skriver du at han kaster ut sitt eget barn. DERE har et barn, det er ikke bare ditt barn, du har dessverre ikke førsterett på barnet, hi. Om det beste for barnet er å bo der dere bor så bør du ihvertfall vurdere 50/50 (om barnet ikke er for lite da)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #20 Skrevet 14. august 2012 Det finnes flere grunner ja til at han ikke kan ha han dessverre.. hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #21 Skrevet 14. august 2012 "trur " du kjenner meg? hehehe...da kan du jo bare si litt da om det du vet siden du "trur" du kjenner meg hahaha..... Vil du virkelig at hun skal legge ut private detaljer om deg (om det viser seg å stemme) her på forumet, hi?
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #22 Skrevet 14. august 2012 Fortell meg hvor gml barnet er da du som trur du "vet" hvem jeg er hehe..huff tragisk.. hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #23 Skrevet 14. august 2012 "trur " du kjenner meg? hehehe...da kan du jo bare si litt da om det du vet siden du "trur" du kjenner meg hahaha..... Tja, du vil vel egentlig ikke at jeg skal legge ut så mye info om deg her inne? Du bor på østlandet, såpass kan jeg si.. og første bokstaven i nicket ditt her inne er det samme som første bokstaven i det ordentlige navnet ditt... Nå kan jo du selvfølgelig nekte for at det er sant, men jeg gjenkjenner historien og skrivemåten Uansett så prøvde jeg bare å hjelpe deg, men det tok du ikke i mot..
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #24 Skrevet 14. august 2012 Historien?hvaslags historie? hehehe.. Har nok dessverre ikke samme bokstav i nicket som navnet:) :) hi
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #25 Skrevet 14. august 2012 Takker for svar dere alle,nå er det natta opp tidlig på jobb:) ha fortsatt fin kveld dere:) hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå