Gå til innhold

Nå skal jeg ned 17 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver og bli med jeg og,om jeg skal ned til normal vekt må jeg gå ned 56kg.

Veier nå 129kg og er 171 høy.

Går turer på 40min,og det merkes godt på bena,får veldig lett vondt fra hoftene og helt ned.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil også bli med!! hehe.

jeg skal ned 15- 20 kg. er 158 og 85kg nå.gikk opp 10kg(20 med vann) og vil ha bort det + litt ekstra.

har nettop begynt å trene igjen etter fødsel i juni, og kjenner det skal bli godt å komme i gang :)

Skrevet

Mulig du har sagt det, men hvordan kur går du på? Er hjemme med lillegutt et par uker til og han er i skikkelig sutrehumør for tida.. passer så veldig dårlig med å være sulten mamma :P

Jeg har startet med go123 :P ikke store måltidene, men jeg drikker mye vann (og kaffe hehe), så det demper sultfølelsen ;) men det går overraskende bra, trodde jeg skulle være mer sulten!

Skrevet

Vært på først trening etter fødsel i dag, og første gang på 1,5 år. Og det var faktisk ikke jævlig! Ganske herlig faktisk :-)

Så det er bare å komme seg ut!!

Skrevet

Jeg gikk en tur i dag og runkeeper viste den ble på 11,4 km og det er jeg godt fornøyd med:)

På mandag starter jeg opp på Elixia der jeg skal få et treningsprogram som passer til å få trenet opp ryggen igjen etter prolapsoperasjonen.

Skrevet

Jeg er med:) Har begynt så smått med litt trening. Er 160 høy og 76kg. Vil ned til 60...

Skrevet
Jeg gikk en tur i dag og runkeeper viste den ble på 11,4 km og det er jeg godt fornøyd med:) På mandag starter jeg opp på Elixia der jeg skal få et treningsprogram som passer til å få trenet opp ryggen igjen etter prolapsoperasjonen.

Jeg klarer ikke å lese runkeeper uten å se runke-per jeg altså :D

Like morsomt hver gang..

Herlighet for en barnslig humor jeg har ;)

Skrevet
Jeg gikk en tur i dag og runkeeper viste den ble på 11,4 km og det er jeg godt fornøyd med:) På mandag starter jeg opp på Elixia der jeg skal få et treningsprogram som passer til å få trenet opp ryggen igjen etter prolapsoperasjonen.

Jeg klarer ikke å lese runkeeper uten å se runke-per jeg altså :D

Like morsomt hver gang..

Herlighet for en barnslig humor jeg har ;)

Haha jeg også :D

Skrevet

Eg har hatt kickstart mange ganger, men blir fort lei, og vekta spretter opp igjen.

Så denne gangen prøver eg meg på langvarig endring. Eter stort sett samme som eg pleie, men mindre. har kutta ut snop og kake. Telle kalorier, ikkje eksakt, men ca så eg har litt peiling på kva eg får i meg. Har gitt meg sjølv lov til å skeie ut litt på laurdagen..

Neste veke begynne treninga før fullt og.. 2 styrketreninger i veka, i tillegg til mykje trilletura. Har funne ein fin bakke der eg kjøre 4x4 intervall 2-3 ganger i veka, og ellers er det langtur i rask gange.

Skal veie neste torsdag, spent på kva vekta seie..

Skrevet
Jeg klarer ikke å lese runkeeper uten å se runke-per jeg altså :D Like morsomt hver gang.. Herlighet for en barnslig humor jeg har ;)
Haha jeg også :D

Haha, jeg har aldri tenkt på det slik engang - så døll humor jeg har hihi - tipper det blir fnising ved neste løpetur....med han der per....som gjør ting....haha

Skrevet

Jeg er igang med lavkarbo, men moderat. Dvs jeg spiser ikke hvetemel eller sukker og minimalt av poteter og hvit ris.

Håper på 10 kg minus frem til jul... skal til varmere strøk og det hadde vært fint å bli kvitt hengemagen... Blææh

Skrevet

http://fitnessbloggen.no/kukerundtsyndrom/

Jeg anbefaler alle til å lese denne artikkelen når dere nå går igang med ett nytt liv :) fitnessbloggen har generelt endel gode artikler om hvordan man trener for å oppnå resultater, myter og sannheter om trening, inspirasjon og fagartikler. Forumet består av mest fitnessfolk, og jeg blir litt svett av akkurat det, men det er veldig moro å se før/etter bilder og finne gode treningsprogrammer osv :) anbefaler dere å bruke styrketrening, først og fremst et par øvelser som går på hele kroppen - viktig for holdning, benskjørhet, og gir økt utholdenhet i andre øvelser :)

Skrevet

Hurra! Har gått ned 2 kg denne uka! :D Bare 15 igjen.. :)

Skrevet

Er slankegruppe på FACEBOOK. Send epost til [email protected] med vekt+høyde for å bli invitert :) Gruppe på ca 60 medlemmer

Skrevet

Jeg skal også ned.

14 kg. Da er jeg på 60 kg som jeg trives best. Målet er til bryllupet i juni neste år, men går de gjerne ned fortere. Har prøvd å sette i gang,men kroppen ni holder på kg. Jeg går ikke ned men heldigvis ikke opp heller.

7 uker siden fødsel da så er kanskje for tidlig?

Hvor lenge er det siden fødslene deres?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...