Gå til innhold

Nå skal jeg ned 17 kg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen likesinnede som vil være med på ferden? Oppmuntre hverandre og hjelpe hverandre med å nå sine mål?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på ferden! Jeg har allerede gått ned 17 kg, og har 3 kg igjen:) gleder meg vilt til jeg når målet. Har satt ett år på å klare det, og i november så er jeg der! Lykke til! Håper du har en langsiktig plan, og har motivasjonen som skal til! For en skikkelig omstilling MÅ til:)

Skrevet

Jeg er godt igang- har et langsiktig mål om livsstilsendring og ned 41 kg innen neste sommerferie. Veide 101 kg, vekta viste 95,1 kg i morges.

Min største bøyg er å begynne å trene - har aldri trent før, og er i elendig fysisk form - men driver og psyker meg opp til å ta skrittet.

Lykke til, damer :-)

Skrevet

Jeg er godt igang- har et langsiktig mål om livsstilsendring og ned 41 kg innen neste sommerferie. Veide 101 kg, vekta viste 95,1 kg i morges.

Min største bøyg er å begynne å trene - har aldri trent før, og er i elendig fysisk form - men driver og psyker meg opp til å ta skrittet.

Lykke til, damer :-)

Hvor høy er du? Jeg skal bare ned til 70. Er 1.64 høy. Kanskje jeg skal ha 60 som mål, jeg og? Føler meg ikke tjukk når jeg er 70 kg, men det er vel naturlig siden jeg har vært rundt 90 i noen år nå... Er 73.5 kg nå.

Skrevet

Jeg vil bli med på ferden:-) Jeg er 175 cm høy og vekten i dag var 80,8 kg, men på mitt tyngste har jeg veid 108,9 kg. Målet er 68 kg.

Skrevet
Jeg er godt igang- har et langsiktig mål om livsstilsendring og ned 41 kg innen neste sommerferie. Veide 101 kg, vekta viste 95,1 kg i morges. Min største bøyg er å begynne å trene - har aldri trent før, og er i elendig fysisk form - men driver og psyker meg opp til å ta skrittet. Lykke til, damer :-)
Hvor høy er du? Jeg skal bare ned til 70. Er 1.64 høy. Kanskje jeg skal ha 60 som mål, jeg og? Føler meg ikke tjukk når jeg er 70 kg, men det er vel naturlig siden jeg har vært rundt 90 i noen år nå... Er 73.5 kg nå.

Jeg er 170 cm høy. :-)

Skrevet

Jeg blir med! Skal ned hvertfall 16 kg for å få en normal BMI (under 25), og vil helst ned til 70 kg. Er 92,5 nå. Måler er å runde 80 kg før jul, og 70 før juni.

Men jeg fullammer da, så bør vel ikke gå ned for fort...

Skrevet
Jeg er godt igang- har et langsiktig mål om livsstilsendring og ned 41 kg innen neste sommerferie. Veide 101 kg, vekta viste 95,1 kg i morges. Min største bøyg er å begynne å trene - har aldri trent før, og er i elendig fysisk form - men driver og psyker meg opp til å ta skrittet. Lykke til, damer :-)

Hva slags trening er det du vil begynne med?

Jeg går turer nå, men håper og komme i gang på treningsenter nå når ferien er over.

Skrevet

Jeg skal også ned i vekt, 15 kg er målet..

Er 174 cm høy og veier nå 81 kg, mesteparten sitter dessverre rundt magen så jeg ser ikke bra ut i det hele tatt.

Målet er minus 15 kg, men første delmål er 70 kg.

Min store synd er småspising utenom måltidene, jeg spiser ikke så mye eller så feil mat, men propper i meg omtrent fra jeg står opp til jeg legger meg med allverdens ting jeg ikke trenger.

Jeg tenkte jeg skulle veie meg hver fredag frem mot jul og forhåpentligvis nå 70 kg før julekjolen skal på, da vil jeg kjøpe meg en ny en :)

Skrevet

Jeg er med! Jeg vil ned 33 kg, fra 103 (hjelpes!) til 70. Jeg er 172 høy. Jeg må litt drastisk til verks med en gang og erstatte måltider med pulvergreier. Jeg må det for å få en kickstart :) jeg begynte idag, og er veldig klar for å gå ned!!! Aldri veid så mye som detta før, huff...:(

Skrevet

Jeg skal ned 13 kg til i første omgang. Deretter enda 12.

Skrevet

Men hvis vi er så mange som skal ned i vekt, hvorfor er det helt dødt på Slankeforumet?

Jeg var litt aktiv der, men var tydeligvis den eneste...

Anbefaler en inspirerende blogg med masse lavkarbo (LCHF)- oppskrifter:

www.ingridsblogg.no

Jeg er ikke på lavkarbo enda, men skal følge den psmf-dietten i et par mnd, også gå over til et permanent lavkarbokosthold.

Hun Ingrid har også fått meg hekta på www.iherb.com

der finnes alskens helsekost i enormt utvalg, og MYE billigere enn i Norge.

Skrevet

Jeg er med. Jeg skal ned 13 kg. Men, hvor møtes vi og prater da? Her på denne tråden? Slankeforumet? Hvordan gjør vi det? :)

Skrevet

Er da ikke dødt på slankeforumet, har bare vært sommerferie ;-) Bli med på 2012-slankere-tråden!

Skrevet

Så bra at så mange er med! :) Jeg veier nå 82 kg og vil ned til 65kg. Er 172 cm høy.. Før jeg møtte min kjære lå jeg på 62-65kg, så kom det på noen khærestekilo og plutselig var jeg gravid.. Gikk opp over 25kg i svangerskapet. Men nå som småen er 14 mnd er det på tide å komme med tilbake der jeg vil være :) Men ja, hvordan skal vi gjøre det? Kunne vi hatt en hemmelig/lukket gruppe på facebook, eller vil dere helst ha det anonymt?

Skrevet

Omtrent like vi da :)

Jeg veier 81 kg og er 174 cm, veide 65 da jeg ble gravid med førstemann, veide 65 da jeg ble gravid med andremann, veide 69 da jeg ble gravid med tredje og 72 da jeg ble gravid med fjerde, og vips nå veier jeg 81, blæh.

Veide bare 58 da jeg ble sammen med mannen jeg da, men har ikke noe ønske om å gå så lavt igjen, ikke noe pent å være mager når man nærmer seg 40 år. Men slank vil jeg gjerne være og da vil ca 65-66 kg være greit.

Jeg er ihvertfall ikke noe særlig aktiv på facebook, men vi kunne kanskje starte en tråd på slankeforumet og oppdatere noen ganger i uken, søke litt støtte og råd, veie oss og fortelle om fremgangen osv.

Jeg har ikke tenkt å legge meg på noen pulverkur eller lavkarbo-greier, men tenkte jeg skulle være flink til å registrere hos i vektklubben til Grethe Roede en stund og ta det derfra...

Skrevet

Blir gjerne med her. Er 170cm høg og 96kg. Fekk baby for 2 mnd siden å er veldig klar for å få på meg kle igjen:P I 2009 slanka eg meg ned til 67kg, då hadde eg ein del rundt magen igjen, so bør kanskje det noken kilo meir no. Så 30-35 kg skal vekk her. Går på lavkarbo mat no, å ligger på mellom 8-15 karbohydrater pr dag. Prøøøøøve å trena litt og :D

Skrevet

Jeg er forresten ca 83 kg, og 171 cm.

Skrevet

Begynte i går :) Målet er ned 20 kg, fra 97 til 77, før mai 2013. Er 1.72 cm høy.

Skrevet

Hvordan går det med dere? Har prøvd å få en kickstart med å kutte krafig i kosten, men merker allerede det sliter skikkelig på meg... Blir så grinere av å være sulten! :/

Skrevet

Jeg var på HM i dag for å se på litt treningstøy, så for meg en slags tights og en litt vid singlet som dekket rumpa. Tights hadde de jo i massevis, men ikke en eneste overdel med litt vidde, alle var pintrange og dekket overhodet ikke rumpa.. Så da ble det ikke noe treningstøy på meg gitt.

Men jeg har syklet en tur i dag da, i en gammel shorts og mannens t-skjorte :)

Maten er et helt annet kapittel, eller egentlig har jeg spist ganske greit når det kommer til mat, helt til nå i stad.

Plutselig ble det to polarbrød (havre) med brunost til kveldsmat sammen med ungene og nå når de ligger søtt i sengene sine gomler jeg jammen i meg en is også, blæh altså. Totalt inntak av kalorier ble da 2125 kalorier, nesten 600 kalorier til kvelds som ikke skulle vært der :(

Jaja, jeg gir meg ikke, i morgen kommer en ny dag, og jeg har ihvertfall ikke spist godteri eller drukket brus i dag. I morgen blir det to knekkebrød med kokt skinke og ingen is til kvelds :)

Skrevet

Jeg er med! Skal ned omtrent det samme før neste sommer. :) Har gått ned 15 kilo, fra 98 til 84 siden ifjor vår. Og vil gjerne ned til rundt 65. Jeg bruker VGs vektklubb, karboredusert kost og går tur hver eneste kveld i tillegg til litt annen trening. :)

Skrevet

Blir gjerne med. bør ned 20 til neste sommer...puh! Får ikke noe gratis av å amme ihvertfall. Har et søtsug jeg aldri har opplevd maken til når lillepia dier på kveld og natt.. noen tips mot dette foresten? Går langtur hver dag heldigvis :)

Skrevet

Her går det foreløpig veldig bra, men er bare på andre dagen på kur :P jeg er kjempe gira kjenner jeg!! Etter første dagen sa vekta en kg mindre, men det var nok ikke en kg fett hehe ;) jeg har gått på kur før, og det gikk veldig fint, også etterpå. Det som gjorde at jeg gikk opp igjen var snus-slutt og graviditet. Så denne gangen skal jeg jobbe hardt for å holde vekta nede etter kurslutt, men nå snuser jeg ikke og skal ikke bli gravid på en stund heller ;)

Vil så veldig ned til der jeg var før.. For noen dager siden pakket jeg ned masse klær, håper jeg kan pakke de opp igjen om noen mnd!

Skrevet

Mulig du har sagt det, men hvordan kur går du på? Er hjemme med lillegutt et par uker til og han er i skikkelig sutrehumør for tida.. passer så veldig dårlig med å være sulten mamma :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...