prinsessemamma2010 Skrevet 13. august 2012 #27 Skrevet 13. august 2012 Kyllingfile surret i beacon med ovnsbakte potetbåter til Kjempedigg! Og selfølgelig grønnsaker ved siden av !
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #28 Skrevet 13. august 2012 Hjemmelagede fiskekaker, potet, gulrøtter, blomkål og brunsaus.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 13. august 2012 #29 Skrevet 13. august 2012 I dag blir det stuede apekatter med rompa i været, og dørgløtt til dessert..... Evt skinnfri pølse uten innmat....
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #30 Skrevet 13. august 2012 Peanøttmarinert kylling, fylt paprika, hvitløksbrød, potetsalat og grønn salat.. Har gleda meg i hele dag! :-))
Anonym bruker Skrevet 13. august 2012 #31 Skrevet 13. august 2012 Luftsuppe og venteboller. Ungene er ute på aktiviteter. Vi ordner heller noe god kveldsmat.
*Yuna* Skrevet 13. august 2012 #32 Skrevet 13. august 2012 Peanøttmarinert kylling, fylt paprika, hvitløksbrød, potetsalat og grønn salat.. Har gleda meg i hele dag! :-)) Nam, det hørtes godt ut
Popelko Skrevet 13. august 2012 #33 Skrevet 13. august 2012 Kjøttboller med ris og aioli. Har hvitløk og masse forskjellig krydder i kjøttbollene, nam
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #34 Skrevet 14. august 2012 Stekt ris Med løk, vårløk, rød og gul paprika, rødløk, hvitløk, chilli , mais og kjøttdeig ! Enkelt og godt i sommervarmen! Hørtes godt ut. åssen lager man stekt ris? (Eller åssen steker man det?) Ikke HI
pip pip Skrevet 14. august 2012 #35 Skrevet 14. august 2012 Slik lager jeg stekt ris: koker opp 2 porsjoner med middagsris. Når risen er ferdig lar du den kjøle seg ned litt. Jeg bruker kyllkng i risen, så steker den i små biter. Sp blander jeni risen og alt det andre jg vil ha av grønnsaker. Når det har stekt litt blander jeg i 2 rå egg som da blir stekt sammen med risen og litt fiskesausp. Blir veldig godt:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #37 Skrevet 14. august 2012 Koteletter med kålstuing og kokte poteter og gulerøtter. Mannen som har bestilt Så da må jeg jo bare lage det da Men synes stekt ris hørtes godt ut, så det må vi prøve en gang!
Heada Skrevet 14. august 2012 #38 Skrevet 14. august 2012 Sprøbakt torsk fra frysedisken, kokte poteter, raspa gulrot og eple og rømme.
Flettfrid og lilleprins Skrevet 14. august 2012 #39 Skrevet 14. august 2012 Potetball med kålrabi, potet, bacon og smeltet smør! Mums!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #40 Skrevet 14. august 2012 I dag blir det båtpoteter, helstekt marinert indrefilet av svin, hvitløksdressing, stekt sopp og løk. Usikker om jeg skal ha salat til eller ikke, hadde vært godt, men tror det blir endel mat til overs da
Lullunutu Skrevet 14. august 2012 #41 Skrevet 14. august 2012 Lag potetmos, skjær opp pølser og purreløk, bland i potetmosen, ha i ildfast form og ost på toppen (Evt tomater hvis dere liker det), stek til osten er smelta. Evt potetmos i bunn på en form, del kjøttpølser nesten gjennom - fyll disse med godt (vi pleier å ha bacon, løk og tomat, bare fantasien setter grenser), legg dette oppå mosen og ha ost på toppen. Det skal testes neste gang
Nordhagenjentene :) Skrevet 15. august 2012 #42 Skrevet 15. august 2012 Lag potetmos, skjær opp pølser og purreløk, bland i potetmosen, ha i ildfast form og ost på toppen (Evt tomater hvis dere liker det), stek til osten er smelta. Evt potetmos i bunn på en form, del kjøttpølser nesten gjennom - fyll disse med godt (vi pleier å ha bacon, løk og tomat, bare fantasien setter grenser), legg dette oppå mosen og ha ost på toppen. Det skal testes neste gang Merk: Stek bacon først - ellers blir den kokt inni pølsa. ;P Bør stå i ovnen 15-20 minutter, så pølsene blir gjennomvarme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå