Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag potetmos, skjær opp pølser og purreløk, bland i potetmosen, ha i ildfast form og ost på toppen (Evt tomater hvis dere liker det), stek til osten er smelta.

Skrevet

Kyllingsalat med pasta og pesto. Foccacia til :)

Skrevet

Fiskeboller i karrisaus med gulrøtter, bacon og potet. Yum!

Skrevet

Kapteinens fylte rødspette :)

Skrevet
Lag potetmos, skjær opp pølser og purreløk, bland i potetmosen, ha i ildfast form og ost på toppen (Evt tomater hvis dere liker det), stek til osten er smelta.

Evt potetmos i bunn på en form, del kjøttpølser nesten gjennom - fyll disse med godt (vi pleier å ha bacon, løk og tomat, bare fantasien setter grenser), legg dette oppå mosen og ha ost på toppen. :)

Skrevet

Vi skal ha det som egentlig var lørdagsmiddag (grunnet forandring i planene i helga) - biff og fløtepoteter. :)

Skrevet

Kyllinbiter rullet inn i strandaskinke. Ovnsbakte poteter til. Skjær opp potetene i båter, ha de i en panne med olje. Ha på masse salt og litt pepper. Gjerne litt hvitløk og basilikum. NAM.

Skrevet

Vakte poteter, løvbiff og mango/avokadosalat

Skrevet
Fiskeboller i karrisaus med gulrøtter, bacon og potet. Yum!

Jey vi skal ha akkurat det samme :)

Skrevet

Vi skal grille i dag.

Skrevet

Kokte nypoteter med rømme, spekemat, melon, agurk og paprika. Deilig sommermat i varmen! :)

Skrevet

Biffsalat! (minus biffstrimlene for meg)

Skrevet

Svenske kjøttboller i brun saus, poteter, brokkoli og blomkål.

Skrevet

knekkebrød.... jeg jobber i kveld så resten av husets beboere får ordne seg selv. kjenner jeg de rett så blir det karbonader, stappe, mais og stekt løk.

Skrevet

siden vi endelig har sol så blir det grilling :D men hadde det ikke vært for sola skulle vi ha prøvd oppskriften til rema 1000 sine hjemmelagde fiskepinner!

Skrevet

Stekt ris :)

Med løk, vårløk, rød og gul paprika, rødløk, hvitløk, chilli , mais og kjøttdeig !

Enkelt og godt i sommervarmen!

Skrevet
siden vi endelig har sol så blir det grilling :D men hadde det ikke vært for sola skulle vi ha prøvd oppskriften til rema 1000 sine hjemmelagde fiskepinner!

Den skal eg prøve i dag :)

Skrevet

må si fra om de er gode :D

Skrevet

Idag blir det grilling . Grillribbe, bakte poteter, med hvitløkssmør og mais, samt frisk grønnsallat til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...