Diddels Skrevet 13. august 2012 #51 Skrevet 13. august 2012 Hvis han er mannen din burde det vel ikke komme som noen overraskelse at han er sånn. Du som har kjøpt deg inn i dealen med overfølsom mann.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2012 #52 Skrevet 14. august 2012 Savner svaret ditt på om dette er problematisk kun for deg og om han har endret seg i senere tid. Hvis han alltid har vært sånn (også da dere ble sammen), regner jeg med at de myke sidene hans var noe av det du falt for. Da er det nokså urimelig å ville endre det nå. Dessuten lurer jeg veldig på om det plager ham selv eller ikke. Jeg er ingen stor tilhenger av kommersielle aktører som legger ut tester som svært mange vil "falle ut" på og som deretter skal selge deg et eller annet obskurt. Hvis dere virkelig skal gjøre noe med det hormonelle, gjør det i hvert fall gjennom en ordentlig lege! Jeg har allerede skrevet (i innlegg #36) at det ikke er noe stort problem for noen av oss. Når det gjelder spørsmålet om han alltid har vært sånn, så tror jeg han har blitt mer "lettrørt" den senere tiden.
Leia81 Skrevet 14. august 2012 #53 Skrevet 14. august 2012 Min mann er akkurat likens, og spør stadig om jeg synes det er for mye!? Nei, det syns jeg ikke. Det er en av egenskapene hans som gjør at jeg elsker ham så høyt som jeg gjør. Han er en voksen mann i kontakt med følelsene sine. Ville aldri endret dette for noe i verden. Synes han er søt", jeg! <3 Betyr jo bare at han er ekte, og at han ikke skjuler hvem han egentlig er...
Anonym bruker Skrevet 16. august 2012 #54 Skrevet 16. august 2012 Herregud, hvem er det egentlig som synes det er sjarmerende med voksne folk som sipper over den minste ting, det være seg menn eller damer? Hadde hi skrevet at mannen var irritert på henne fordi hun grein annenhver dag, så hadde hun garantert fått beskjed om å ta seg sammen og ikke oppføre seg som en grinete jentunge. Det er jo ikke snakk om at han griner annenhver dag, men at han har lett for å bli rørt. Dette er det HI skriver: "Det er mer det at han blir blank i øynene / får tårer i øynene, og noen ganger at det renner tårer. Han gråter ikke med lyd, men han blir lett rørt og emosjonell."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå