Gå til innhold

Hvordan kler du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dongribukser med fine bluser og et tilbehør til. Enten øredobber, et armbånd, en kul ring eller et smykke. Sjeldent alt på en gang.

Som regel går jeg bare i dongibukser med fine bluser, gensre, singletter, eller skjorter, også kombinerer jeg det med noe. Alt etter hva jeg skal. På byen, kino eller fest bruker jeg høye stiletter, og til hverdags bruker jeg søte, enkle sommersko.

Går som regel aldri i kjole eller skjørt. Er glad i vesker, og bruker det som en del av tilbehøret.

Har ulike stiler, men ingen som er helt bort fra hverandre. Syntes det er fint å kombinere søtt med rocka. En enkel hvit fin bluse/topp med et litt rocka smykke.

Er glad i pastellfarger på klær. Hvit er noe jeg aldri blir lei. Hvit, svart, beige, brun.

Håret er som regel ned og også slik jeg liker det best, men nå begynner jeg å bli lei av luggingen til lillegutt på 7 mnd, så nå er det en del opp.

Har en enkel og grei stil. Er glad i å pynte meg, men merker det ikke blir så ofte lengere etter jeg fikk barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 40 år og liker og kle meg. Kjøper klede i hytt og pine. Elsker og handle sko. 3 til 5 sko par i mnd. Har 5 barn og liker og kle dei fint. Har vel 10 000 kr i mnd i kles budsjett. Penger er ingen nød her i garden.

Skrevet

jeg går aldri i bukser- har vel 1 bukse i klesskapet (er ikke sikker på om den passer enda). Mye fra cream til hverdags- og ellers mye pencil skjørt/kjoler med bluser til. Høye heler er jeg avhengi av- og snubler i mine egne ben om jeg skal prøve å gå i flate sko.

Har en veske og for hvert humør og antrekk- og en paraply som går til hver jakke. Stil er viktig for meg og den er "ladylike". Synes forøvrig det har vært vanskelig å finne antrekk som passer min stil under graviditeten, men heldigvis kan man bestille klær på nett. :)

Skrevet

Ganske kjedelig. Jeans med overdel, stort sett alltid langermet genser (jeg fryser forferdelig). Blir mye strikkeplagg. Prøver å pynte litt opp med skjerf og ulike greier i ørene.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jeg elsker å kle meg i skjørt og kjoler, men når man jobber med en haug elektromontører som trasker rundt i skitne arbeidsbukser og gule refleksjakker ser det litt snodig ut å være såå stilig! ;)

Går som regel i mørke skinnyjeans med en fin overdel til, og pynter opp med smykker og øredobber. Jeg elsker sko med hæler, og har heldigvis en såpass stillesittende jobb at jeg kan bruke hvilke sko jeg vil uten å bli sliten :D

For øvrig synes jeg jeans er penere enn de "elegante" bomullsbuksene en eller annen anonym her snakker om. Blir litt sånn kjerring-aktig for meg, og gjør ingen nytte for bakdelen overhodet!

Skrevet

tights tights og atter tights :) har vel 20 ulike og 2 av hver type også :P evt bruker jeg skinnyjeans, men tights i dongeristoff er mye mer behagelig og like fint :) bruker bukse en gang i skuddåret. glad i tettsittende topper med cardigan utenpå. evt "dressjakke" (blazer). liker ikke tunika, følee meg gammel i det. og bruker aldri joggeklær. joggesko kun ved trening.

det eneste som kan gjøre stilen min bedre er å bli flinkere til å bruke skjerf, smykker osv. det er jeg veldig dårlig på! er ingen sminkedukke, men bruker mascara for å ikke se helt i svime ut :)

Skrevet

Jeg kler meg etter humør, og det jeg føler for. En dag kan jeg har joggebukse,t-shirt og joggesko, den andre dagen høye stilettheler, stram dongeribukse, fin topp. Har alltid øredobber, smykke å sminke på meg.

Fest, kjole som regel.

Skrevet

Jeg bruker veldig ofte mine tiger of sweden jeans, elsker de buksene. Bruker ofte skjorter eller bluser, på vinteren har jeg gjerne en cardigan over. Føler jeg har en avslappet basis-stil, som jeg liker å variere med forskjellige sjal, smykker, armbånd, klokker, ringer, øredobber, vesker og sko. Tidligere kjøpte jeg bare klær på billigbutikkene, men har etter hvert skjønt at enkelte plagg kan man heller legge litt penger i, de varer utrolig mye lengre enn billigklærne gjør. Har også fått øynene opp for litt finere smykker og armbånd, syns det kan gjøre mye for et ellers enkelt antrekk. Liker veldig godt stilen til CamillaPihl.no. Helt i min gate. :)

Gjest overlord
Skrevet

Bruker dongeribukser eller bomullsbukser, singlet og cardigans over. Skjerf i halsen. Øredobber, armbånd, ringer og klokke. Ofte perler. Fine vesker. Trench Coat.

Eller bluser til buksene. Går nesten aldri med vanlige gensere.

Bruker kjoler minst to ganger i uka. Hverdagskjoler vel og merke. Penkjoler til fest.

Av sko bruker jeg ballerina til hverdags og pumps til fest. Joggesko bare til trening.

Liker pasteller, men bruker også sort. Hater jordfarger. Liker en enkel, romantisk stil. Fransk manikyr på hendene, fine smykker og eksklusive vesker.

Skrevet

Veldig mye forskjellig.

Akkurat nå har jeg på meg en sort skinnyjeans, knæsj rosa singlet og sort bluse over.

Kan gå med jeans, penbukser skjorte, singlet, bluser, tunikaer, kjoler, joggesko, ballerinasko, høye hæler- you name it. Alt etter anledning og humør.

Men jeg liker å se ok ut, jeg går ikke ut blant folk i joggebukse, annet enn på tur med hunden. Og både joggesko og treningstøy er klassisk, pent og helt, man ser ikke meg i utvaska grå joggebukser eller tights.

Og både på jobb og om jeg skal på besøk osv, så fikser jeg meg litt ekstra mht sminke osv.

Skrevet

Litt sånn hippie og lag-på-lag...Liker svart og jordfarger.

Skrevet

Alt ifra joggebukser til dress lignende bukser.

Forguder onepicene mine, det er det beste jeg går i^^

Og jeg er kjedelig i klesveien.

Hater å stikke meg ut med farger, så det går i svart, svart og atter svart.

Har også endel t-skjorter med trykk, slik som: Im not arguing, im simply explaning why im right;)

Skrevet

Jeg går alltid i skjørt. Liker litt spesielle klær kanskje, glad i blonder og kniplinger :D Gammeldagse klær uten at de er kjerringklær kanskje?

Ellers har jeg nesten alltid håret løst. siden jeg kler det best.

Skrevet
Fordi jeg ikke VIL være elegant, vel ;)

Denne beskriver meg ;) Jeg kler meg overhodet ikke elegant! Jeg bruker alt fra chinos (ikke helt meg) til slitte dongeri til skjørt. Jeg liker jordfarger og blått. Liker noen typer skjorter og cordstoff. Jeg har nok en stil som gjør at jeg ser yngre ut enn jeg er og jeg finner gjerne fine klær på salg ;) Jeg elsker mine ensfargede militærgrønne jakker (altså uten militærmønster, det hater jeg!).

Skrevet

tja, oftest i tunika,tigths el dongeri, har ikke en fyldig kropp så liker ikke å kle meg i så altfor tettsittende klær, noe som også er grunnen til at jeg nesten aldri går med bikini el badedrakt på sommertid

Skrevet

Jeg har alltid vært sær i klesveien. Bruker stripetet eller rutete bukser og sko med sterke farger og hettegensere.

Skrevet
Jeg er 40 år og liker og kle meg. Kjøper klede i hytt og pine. Elsker og handle sko. 3 til 5 sko par i mnd. Har 5 barn og liker og kle dei fint. Har vel 10 000 kr i mnd i kles budsjett. Penger er ingen nød her i garden.

Hohoho, men HVORDAN kler du deg, hva slags stil har du??

Penger gir ikke nødvendigvis god smak vet du;)

Skrevet

Når ble penger ensbetydende med eleganse og stil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...