Gå til innhold

Hvordan kler du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen klesstil. Bruker dongeribukser og vanlige bomullsgensere fra hm, gina tricot, lindex eller cubus. I tillegg nesten alltid kjedelig hår i hestehale.

Trenger inspirasjon, hvordan er dere kledd i hverdagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like a rockstar! ;)

Skrevet

Jeg er harryheten selv, tunika og tights

Skrevet

Varierer litt, men jeg liker det komfortabelt uansett om jeg skal pynte meg eller bare være hjemme. Jeg går ikke med stilletthæler hvis de ikke er himla gode å gå med.

Jeg går med klær fra kjedebutikkene. Ofte med jeans og t-skjorte og joggesko. Jeg har alltid hatt en sporty og avslappet stil, men prøver å gjøre det med litt "stil" likevel. Jeg har f.eks aldri vært redd for å bruke farger. Jeg er jo i himmelen nå som det er så populært med farger. Har noen knæsje joggesko som jeg bruker til hverdags. Jeans passer jo til alt og man kan variere med hva som helst til å ha over.

Bruker bare enkelt tilbehør. Føler meg ikke kjedelig overhode. Det er og har alltid vært min stil og jeg trives med den.

På fest kan jeg godt være litt mer trendy, men det blir ofte jeans der også, men bruker pene bluser til, gjerne ermløse. Også ankelboots eller pumps.

Det vikigste er at jeg kler meg i hva som passer min kroppsfasong. Der føler jeg meg ganske dyktig. Jeg er kort og tar derfor ikke på meg oversized gensere. De kan godt være vide i og med at jeg har pærefasong, men de bør ikke være så lange at de nesten går over knærne. Det nytter ikke å følge trendene hvis det ikke er kledelig.

Så må man bruke tilbehør. Det er helt greit å gå med basisklær. Det er trygt, enkelt og komfortabelt som regel. Sprit opp med sko, smykker, armbånd, veske, en stilig jakke, et skjerf.. da har du kommet langt på din vei.Tilbehør finnes det så mye av, så der ligger hemmeligheten. Og tilbehør pleier jo å være billig også, så lenge du handler på kjedebutikkene og ikke hos gullsmeden ;)

Gjest SnabelA og Kitty
Skrevet
Jeg har ingen klesstil. Bruker dongeribukser og vanlige bomullsgensere fra hm, gina tricot, lindex eller cubus. I tillegg nesten alltid kjedelig hår i hestehale. Trenger inspirasjon, hvordan er dere kledd i hverdagen?

Har ingen stil i det hele tatt..

Bare så lenge det dekker over den enorme baken min og valkene mine er jeg fornøyd.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeans og singlet, som regel. Eller singlet og shorts på varme sommerdager (ikke denim, det blir for stivt og klamt i shorts). Liker også ullgensere på kalde vinterdager. Men det spiller ingen rolle hvor vid genseren er så lenge jeg har en ettersittende lang singlet under, den brukes som hold-in :D

På byen er det alltid kjole, gjerne halvtrangt og halvkort, men ikke vulgært (for jeg har både speil og selvkritikk ;) )

Gidder sjelden sminke meg på hverdager om jeg ikke skal noe, men alltid om jeg skal ut på byen eller på jobb osv. Er ingen smykkeperson og ikke bruker jeg ringer (likte ikke å bruke forlovelsesringen engang), men bruker alltid store øreringer om jeg skal ha noe i ørene.

Bruker alltid komfortable sko, med mindre jeg skal pynte meg. Da lider jeg for skjønnheten :P

Tror jeg er ganske normal i klesstilen egentlig :)

Skrevet

Har ingen spesiell stil. Har klær for ulike sinsstemninger egentlig, så tar på det jeg føler blir rett. Har en del klær i Cream stil. De er fine og behagelige på samme tid. Ellers har jeg korte trange kjoler, maxikjoler, skinnbukser og masse rocka sorte klær (kjøpte rocka stil og skinn som arbeidsuniform fra makeupjobb i butikk, måtte være sexy og kun ha helsorte klær) som brukes oftest. Er glad i skarpe farger (signal) så slenger en skarpt farget singlet utenpå en hvit f.eks, og har jeans til.

På fritiden når jeg er ute med bikkja o.l blir det ofte HH seilerjakke (jeg er mye på seilbåt med fattern så ingen fjortisjakketrend) og løpebukser pluss løpesko. For å nevne noe.. Er kjedelig på skofronten og bruker enten fritidsko, gladiatorsandaler eller Hunterstøvler, og hæler på fest :)

Skrevet

Går som oftest i jeans og genser. Bruker veldig mye lyst og har ofte et skjerf for å pynte opp lit :) Jeg har en del Voolcom og Peak, men handler KUN når jeg finner på tilbud. Kan nok være litt snobbete, men av erfaring er dette klær som holder mye lengre enn de fra hm og Kappahl. Synes også de er behagelige og tøffe.

Om jeg er hjemme slenger jeg ofte på meg en joggebukse og ei svær t-skjorte. "pynter" meg bare når jeg skal ut og jeg trenger å se nogenlunde menneskelig ut ;)

Skrevet

Hvorfor kan man ikke skifte ut dongeribuksene med enkle, mørke bomullsbukser? Ser mye mer elegant ut.

Skrevet

Tights,tunika/lange topper fra only etc.ofte med en tynn cardigan..

Bruker også jeans innimellom og skjørt og kjoler når vi skal noe.

Sminker meg når jeg har lyst og alltid om jeg skal på fest e.l.

Skrevet

Jeg kler meg i det jeg føler meg vel i:) Det går mye i tights,joggebukse å dongribukse :)

Skrevet

Litt sært kanskje? Ikke som alle andre i allefall.

Cardigan, litt vide bukser (hater stramme bukser!), converse, billige armbånd fra hennes og maurits, glad i skjerf. Har to vesker, når de er ødelagt kjøper jeg ny. Går ALDRI i høye heler. Elsker sort, men bruker en del andre farger også. Rødt er kult, rosa er forferdelig. Glad i neglelakk i alle mulige farger, men ikke så mye sminke.

Vanlige folk tror nok jeg ikke kan kle meg eller gir litt f... De som faktisk har peiling på klær skjønner at jeg er litt flinkere enn de aller fleste;)

Skrevet

Jeg går alltid i skjørt eller kjoler. Har kun 1 bukse og 2 joggebukser. Veldig mye svarte klær, men også noe lilla og grønt.

I dag for eksempel har jeg svart pencil skjørt, svart singlet med blonder og en svart skjorte. Har svarte kilehelsandaler.

Jeg har nesten alltid heler, men pga hund og barn også joggesko.

Jeg har til og med skjørt og kjoler som brukes på skogstur :)

Skrevet

Akkurat som det du gjør ;) Så ikke så mye inspirasjon fra meg, men du er ikke alene om å være kjedelig i klesveien i hvert fall.

Skrevet
Litt sært kanskje? Ikke som alle andre i allefall. Cardigan, litt vide bukser (hater stramme bukser!), converse, billige armbånd fra hennes og maurits, glad i skjerf. Har to vesker, når de er ødelagt kjøper jeg ny. Går ALDRI i høye heler. Elsker sort, men bruker en del andre farger også. Rødt er kult, rosa er forferdelig. Glad i neglelakk i alle mulige farger, men ikke så mye sminke. Vanlige folk tror nok jeg ikke kan kle meg eller gir litt f... De som faktisk har peiling på klær skjønner at jeg er litt flinkere enn de aller fleste;)

Tror vi har samme stil;-)

Skrevet

Det blir slimfit dongeribukse, converse og en genser, i hvert fall når jeg skal være aktiv med småen. Ellers prøver jeg å kle meg pent og røft på samme tid. Idet jeg setter foten innenfor døren, er joggisen på ;)

Skrevet

jeg bruker en del stramme jeans og stoff bukser som sitter stramt sammen med en litt stor genser. slik som er in nå.

når jeg er hjemme går jeg også i jenas,joggebukse, alt etter humør og hva jeg skal den dagen.

bruker litt stor øredobber,sjerf, fine smykker, bruker ringer,

sko syns ejg er vanskelig å finne noe som er fint og passer til mye ulikt. derfor mange sko. eget par til jobb, eget par til å jobbe i hagen, eget par til jeans, eget par til pirat bukser,. ja det er dyrt i min sko verden.

håret mitt er som regel også litt styla,. prøver å ha en litt kul men også fin stil..

Skrevet
Hvorfor kan man ikke skifte ut dongeribuksene med enkle, mørke bomullsbukser? Ser mye mer elegant ut.

..hvem sa at alle er ute etter å se elegant ut?

Takke meg til skinnyjeans, jeans, t-skjorter/singleter med bandprints osv. That's my style. Ikke strøkne bluser og bukser, tennissko og genser over skuldra...

Skrevet

Til hverdags bruker jeg forskjellige typer bukser, jeans chinos ++ Og bytter i forhold til vind og vær topper, skjorter, bluser, gensre. Slenger gjerne over et skjerf, og bytter på pene sko, joggesko, små sko, pups o.l.

Til fest blir det mest skjørt og kjole, evnt en virkelig pen bukse med pups og bluse til.

Skrevet

Går stort sett i dongeri og t-skjorte hele året jeg, om vinteren har jeg bare en strikkejakke over.

Men har noe annet tøy også da, i dag har jeg på en helt smal grønnbeige bukse og en lys beige lang innsvingt t.skjorte (tunika).

Alltid fornuftige sko siden jeg sliter med bena og ryggen, som regel joggesko og er det sandaler er det Ecco, Geox eller noe annet behagelig.

Håret henger løst (langt, krøllete) sikkert 80% at tiden, eller jeg har det i en løs og rufsete knute i nakken.

Bruker veldig lite sminke siden jeg tåler det dårlig, så jeg er nok temmelig kjedelig i manges øyne..

Men jeg er da naturlig søt, sporty og blid, det får holde ;)

Skrevet

Alltid skjørt eller kjoler. Ikke slike fjonge med strass, men ordinære hverdagsklær. Mye dongeri.

Skrevet

Skjørt, converse og hettegenser.

Skrevet

Jeg går nesten aldri i bukser. Det var noe jeg slutta med da jeg var gravid, for da klemte buksene så fælt på magen (gadd ikke kjøpe kjerring-mamma-bukser). Går med shorts, skjørt eller kjoler over tights eller helst stilige strømpebukser. Er også glad i strømper utenpå strømpebuksene, enten knelange eller rett over kneet. Da bryter det opp litt og blir ikke så kjedelig. Jeg er nok litt "rocka" (teit ord, men finnes ikke noe annet).

Jeg er ikke så glad i farger, så alle klærne mine omtrent er i jordfarger som svart, brunt, militærgrønt ol. Unntaket fra fargemotstanden min er kjolene mine, de liker jeg at skal være mønstrete og gjerne i forskjellige farger bare ikke prangende farger.

Som sko bruker jeg converse i sommerhalvåret og dr martins boots i vinterhalvåret.

Jeg hater smykker, men elsker skjerf, vanter, leggvarmere, luer og hatter, så sommeren er ikke noe for meg ;)

Det viktigste når du skal kle deg, er å ta hensyn til fasongen din. Jeg har en timeglassfigur, og kler derfor godt klær som er litt innsvingede i midjen f eks. Jeg kler ikke oversized gensere og topper så godt, i og med at skuldrene og hoftene er brede, og da ser midjen min like bred ut. Det er også viktig at du kler deg i det du synes er fint og som passer personligheten din. Litt vanskelig å gi noen råd uten å vite noe om hvordan de er eller hvordan de ser ut :)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Fordi jeg ikke VIL være elegant, vel ;)

Jeg elsker mine slitte lyse jeans, jeg. Jeg er røff til daglig og pynter meg til fest. En fin balanse for meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...