Gå til innhold

Hva slags mobilabonnement har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har også onecall og iPhone. Får 150 sms ++ inkl som noen over her nevnte. Betaler fast 49kr i mnd (har vært kunde fra dag 1) og regningene ligger på alt fra 70-150 kr mnd. Jeg bruker nesten bare nettet hjemme, men står jeg og venter på bussen eller noe så bruker jeg litt datatrafikk. Kan absolutt anbefale onecall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har telenor XL, betaler 899 i mnd og kan da ringe 3000 min, sende 3000 sms og har 3000 mb med datatrafikk jrg kan bruke. Tok kun abn for da fikk jeg så god tlf og regnigene mine har ligget på 700-800 kr.

Trenger du så mye? 3000 SMS? Hundre tekstmeldinger om dagen?

Nei, sender knapt 3 til dagen. Ringer en del, men ikke 3000 min. datatrafikk bruker jeg masse opp mot 3000 mb i mnd, men da bruker jeg den nye og streamer på både nrk og tv2 på pcen.
Skrevet

Jeg har onecall, 99/mnd første året. Litt dyrere etter ett år, men ikke mye. Gratis bruk av 3G første året i alle fall.

Skrevet

Jeg har telenor ringkontant jeg... Og jeg klarer ikke bruke 100kr mnd engang. I dag putta jeg på 25kr, som jeg regner med holder i alle fall til midten av mnd, og noen ganger en mnd. Sender et fåtall sms, og ringer skjeldent. Mine venner har sånne abonementer hvor de kan ringe på mye de vil, så de ringer meg. Det samme har mine foreldre og min søster. Altså ringer alle meg, og jeg sender en sms om jeg vil ha tak i noen. Eller ringer og legger på. Til besteforeldre og mannen, har jeg fri familie. Altså ringer vi gratis. Jeg bruker kun wifi til internett. Billig og praktisk løsning. :D

Skrevet

Jeg har telenor ringkontant jeg... Og jeg klarer ikke bruke 100kr mnd engang. I dag putta jeg på 25kr, som jeg regner med holder i alle fall til midten av mnd, og noen ganger en mnd. Sender et fåtall sms, og ringer skjeldent. Mine venner har sånne abonementer hvor de kan ringe på mye de vil, så de ringer meg. Det samme har mine foreldre og min søster. Altså ringer alle meg, og jeg sender en sms om jeg vil ha tak i noen. Eller ringer og legger på. Til besteforeldre og mannen, har jeg fri familie. Altså ringer vi gratis. Jeg bruker kun wifi til internett. Billig og praktisk løsning. :D

herregud. sånn gjorde jeg når jeg var 17, og gikk på vgs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...