Gå til innhold

Okei damer! Til alle dere 3,4,5,6-barnsmødre :

Anbefalte innlegg

Skrevet

:-)

Er 33 år nå.

Har tre barn, ei på 9, gutt 3 og babygutt 4mnd

Helt enig i at enkelte dager raser unna i superfart med alt som skal gjøres og plasser man skal være. Men allikevel går det faktisk, og det er jo moro også.

Synes vi var kjempelure som har en aldersforskjell på 6 år mellom en og to - tror det reddet hverdagen vår.

Mye hjelp i en stor en, og lettere når det ikke er veldig mange kanskje på samme alder mtp sjalusi og travle deler av dagen.

Også greit når man starter litt i rett tid med å få barn om man ønsker flere og ikke så tette. Du har altså greit med tid på deg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva synes dere om en aldersforkjell på nesten 7, nettopp 4 og en baby da? Gutten som da blir 4 er en bestemt og sta liten trollunge som jeg er redd vil være sjalu.. men skal selvfølgelig gjøre mitt beste for å forberede gutten på en baby :)

Skrevet

Hei.

Jeg er ei jente på 35 år.

Er skilt og har to unger fra før på 14. jente og 15. gutt.

Nå gift på nytt og har gutt på snart 2 år og en i magen på 20 uker :-)

Går deltid på jobb, driver gård m sauer, hest, høner, og hund samt kaniner som datteren styrer med.

Klart det er travelt med flere unger!

Men i mitt tilfelle ser jeg ikke den eldste på 15, da han bor hos far og bare kommer når han trenger hjelp av meg eller mannen min.

Jenta bor hos meg, og har nå sluttet å gå til far, da han bare lager styr, lyver og manipulerer alt til sin vilje. ( Hun ser det selv, nå...)

Hun er flink til å hjelpe til med barnevakt og husarbeid, baking og matlaging.

Minste mannen i huset er rolig, flink til å leke med seg selv og alltid i godt humør!

Har lurt litt på hvordan det skal bli med en til liten, men tror det skal gå greit.

Blir travelt når sauene skal inn, men men.

Det største problemet jeg har her er plass... Vi har ett hus som er 150 år gammelt og ganske lite, de rommene som er, er opptatt og ingen muligheter til å bygge ut, men jeg velger å ta det som det kommer.

Ungen er på vei uansett ;-)

Jeg tror at hvis du har lyst på ein te, så hopp i det.

Kjenner folk som har både ein og 7 unger, de klarer det fint!

Bare ha kjærlighet til alle og godt humør!

Lykke til!

Klem :-)

Skrevet

Der sa du det! Det er grunnen til at jeg er sikker på at det vil gå bra. Jeg har masse kjærlighet. Lyst til å glede andre. Lyst til å lære andre om kjærlighet, omsorg, trygghet og ikke minst respekt til seg selv og andre. Jeg vil lære mine barn å elske, slik jeg elsker dem. Også er jeg veldig positiv og tilpasningsdyktig jente, så selv om jeg også bor i et lite og gammelt hus og er litt sliten innimellom så vet jeg at jeg vil klare å lage plass på et vis og finne styrke og ork. Fordi mine barn og dems strålende glede gir meg styrke og er det beste som har skjedd meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...