snuppo Skrevet 8. august 2012 #26 Skrevet 8. august 2012 åååh, pannekaker med sukker og bacon....... det vil jeg ha til middag idag. :-)
anila84 Skrevet 8. august 2012 #27 Skrevet 8. august 2012 Pannekaker med kjøtt fyll ( kjøttdeig og et glass spaghetti saus) medost på toppen er veldiiiig godt. Det har vi 1-2 ganger i mnd. Lager for 2 ganger og setter det bare i fryseren, og vips så har du ferdig middag en dag du kommer sliten fra jobb ;-) anbefales!!!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #28 Skrevet 8. august 2012 Pannakaker er en av livrettene til mine barn så vi har det innimellom, men ofte blir det ikke. Med bacon, sukker og blåbær. Må innrømme at jeg helst spiser noe annet når ungene spiser pannakakene..sist sa jeg at "mamma spiser noe annet enn dere til middag i dag så blir det mere pannekaker på dere"...
**lykke!!** Skrevet 8. august 2012 #29 Skrevet 8. august 2012 Pannekaker er godt til middag, med bacon og hele blåbær! Har det kanskje en gang i måneden, jeg for min del kunne spist det oftere, men jeg hater å stå å steke de!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå