Tovehvit Skrevet 7. august 2012 #26 Skrevet 7. august 2012 [quote name=2 hjertegull ' timestamp='1344378445' post='144447332] Jauda.. Maaaange. Det siste jeg hørte var da mamman til jentene til sambo døde i fjor. Da stoppet folk meg på butikken å sa det var kjempe fint at de hadde besteforeldre de kunne bo hos. Jeg bare: øøøøh nei, de bor hos faren sin og meg. Men neida, jeg skulle ikke komme å fortelle ting de visste?? Så jeg bare, okeiiIIIIII, flott d! Forøvrig også hørt mange andre. At jeg var driiit sur for at jeg ikke fikk bilen jeg ville ha, og hadde DEN feit krangelen med gubben om det. Bilen jeg ville ha står i grden her, og jaggu meg sann var vi enige uten å krangle om kjøpet:D Og jeg bare.... øhhh.... og han bare: serr lissom? Og jeg bare: hæ? Morsomt språk, kanskje ikke så rart de synes det var flott at jentene kunne bo hos besteforeldrene når stemoren er 14 år? Kom det fra en som må bruke anonym bruker. Tøff nok til å slenge kommentarer, men ikke å stå for de? Ble det voksent nok for deg?=) Hihi, det er det som er så fint med anonymforum, man kan 'gjemme' seg bak knappen når man vil slenge litt med leppa! Ikke bry deg! Jeg reagerte ikke på det i det hele tatt, og jeg er forumets stavekontroll og rettskrivingspoliti, hvis ikke du har fått det med deg Hehe, nei jeg bryr meg ikke=) Eller, jeg gjør vell det^^ Men mest pga feige folk under anonym. Men hey, jeg er jo en 14 år gammal stemor:D Jeg synes noen burde ringe politi og barnevern bare der:O Og nei, rimelig ny her inne så jeg vet ikke hvem som er politi eller rakkerne*ler*
Anonym bruker Skrevet 7. august 2012 #27 Skrevet 7. august 2012 I en sommerjobb skjønte jeg at noen måtte ha spredd noen usanne rykter, da flere og flere kolleger plutselig ubedt skulle hjelpe meg med de enkleste ting og vise meg hvordan både det ene og det andre fungerte. Ble så satt ut av at de tydeligvis ikke ante noe om hva jeg kunne eller faktisk gjorde daglig av langt mer avanserte ting i jobben min, så jeg fikk meg ikke alltid til å si noe, mens jeg andre ganger klarte å si at jeg faktisk kan dette og ble irritert... Etter hvert ble jeg så usikker når jeg skulle gjøre ting og løse problemer når andre så på, at jeg nesten skapte en selvoppfyllende profeti... En sjelden gang stemte antakelsen, og da satte jeg naturligvis pris på å lære noe nytt. Men sårende var det, og hvem ryktene kom fra aner jeg ikke den dag i dag, har bare en mistanke.
Toocute Skrevet 7. august 2012 #28 Skrevet 7. august 2012 En gang gang jeg var ute på byen, satt der ute med min dyrbare cider med alkohol prosent i. Jeg kom i snakk med en tidligere klasse venninne. Hun hadde hørt rykte om at jeg ventet nr 2? Jeg bare: hadde jeg ventet nr 2 så hadde jeg ikke akkurat sittet med den flaska i hånden å.drakk! Jeg måtte le litt, hun lo litt. Å var selvfølgelig enig, for jeg sa.også til henne, neida jeg er ikke.gravid. For her sitter jeg å prøver å drikke det bort? Det skulle tatt seg ut. Mannen og mine foreldrer hadde kverket meg om jeg hadde gjort det Hehe . Men så er jeg jo i mot det selv også.
3 nøtter til Askepott Skrevet 8. august 2012 #29 Skrevet 8. august 2012 på mannen min sin arbeidplass gikk det rykter om at mannen min ikke var far til barnet mitt og at jeg hadde blitt gravid med en kyprioter, mens vi var på kypros. Dette var kun fordi mannen min ikke hadde svart på om han var faren til barnet for hansyntes det var frekt å spørre om noe sånt. Syklubb kjeten på jobben hans gikk og alle på jobben trodde det ikke var hans unge, men spurte ikke mer om det. Når jeg fikk vite om disse ryktene var jeg ikke sen om og skjelle ut de fleste av syklubbgjengen.
GlemMegEi Skrevet 8. august 2012 #30 Skrevet 8. august 2012 For mange år tilbake,et par mnd.etteq at vår eldste var født fikk jeg høre at ei som jeg bare vet hvem er hadde sagt til ei som min venninne kjenner at min sambo.ikke var far til vårt barn,hun hadde til og med navn på han liksom var det,en fyr jeg aldri hadde hørt om..makan til frekkhet. Vi fikk oppklart i det og viste seg at denne fyrens dame het det samme som meg,så hadde misforstått,men likevel..hun beklaget seg til meg senere da.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 8. august 2012 #31 Skrevet 8. august 2012 Jeg har bodd på samme tettsted hele livet, så det oppstår så klart rykter innimellom. Men det beste jeg kommer på i farta er at jeg har hatt sex med nabogutten på 22år, jeg er selv 33. (men jeg har mine mistanker om at det er gutten selv som har satt ut dette ryktet ) Fikk faktisk telefon fra en annen nabo i går da han kunne fortelle at han jobbet på et byggeprosjekt sammen med en mann jeg hadde surra med "for lenge siden". Jeg spurte hvem, joda, det var xxx.. Denne xxx er da en jeg ble "tvunget" til å gå på kino med fordi moren min og moren hans var venner. Det var kun en film, ikke plukking, fikling eller klining, da jeg syns gutten var direkte fæl.. Dessuten, jeg var 14! år, altså det er 19 år siden. Så jeg skjønner at denne xxx og jeg har litt forskjellig syn på hva surring betyr
Anonym bruker Skrevet 8. august 2012 #32 Skrevet 8. august 2012 Haha, her jeg bor nå er det utrolig mye rykter om alt og alle. Bor i studentbolig og det er veldig mange studenter her, sikkert 300 på samme område. Jeg har i løpet av ei uke: Klint med en i klassen og blitt med han hjem. Vi satt kun ved siden av hverandre på byen. På vei til et utested var vi innom en annen fra klassen og jeg lånte doen hans. I ettertid har jeg funnet ut at han har sagt at jeg ville pule han, det var kun derfor jeg skulle låne doen. Fyren ser jo ikke ut i halvmørke en gang! Eksen min går på samme skole og gud så mye rart folk har sagt til han.. Ikke særlig hyggelig med ganske ferskt brudd Da jeg gikk gravid venta jeg visst barn med 4 forskjellige farskandidater. Det var i tillegg menn jeg aldri hadde ligget med. Lurer på hva som feiler enkelte folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå