Gå til innhold

Rykter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor på en liten plass og det jeg hater mest med det er rykter.

Har heldigvis ikke vært noe rykter(som jeg vet om enda)om meg, men fikk jammen høre et idag: jeg er flytta inn hos kompisen min(som har dame) og at jeg og samboer krangler som bare det!!!

Ikke sant :)

Jeg parkerer av og til bilen min hos dette paret(deres forslag)pga det er mye mere lettvint i forhold til jobb og parkering, dermed er vi plutselig blitt samboere;)

noen bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja da, samboeren min satt på med nabodama til en foreldrefest på skolen, og brått hadde han flytta inn hos henne!

Gjest Miryks
Skrevet

Jeg og broren min har alltid vært veldig nære. Var en sommer vi var på kino sammen og tok oss en kebab etterpå. Noen dager etter florerte det rykter om at vi var sammen.

Er ikke sikker på hvem som lo mest. Jeg eller broren min... :P

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet
Jeg og broren min har alltid vært veldig nære. Var en sommer vi var på kino sammen og tok oss en kebab etterpå. Noen dager etter florerte det rykter om at vi var sammen. Er ikke sikker på hvem som lo mest. Jeg eller broren min... :P

syke, syke folk.... (ikke dere søskenpar altså)

Skrevet

Kjæresten min er visstnok en kjempetøffel som lar meg stå i med hvem som helst fordi han kom hjem fra jobb om natta da jeg hadde glemt nøklene mine og skulle hjem fra fest. Søskenbarnet mitt lå over til oss etter festen og da kjæresten min dro kyssa han meg på panna å sa at nå måtte vi gå å legge oss ;-)

Skrevet

Da jeg var 16 år gammel var det en godt voksen dame som slang ut rykter om at jeg var gravid og narkoman. Dette til tross for at jeg var jomfru og aldri hadde vært borti verken narkotika eller sigaretter.

Skrevet

Jeg har ennå ikke hørt noe rykter om meg sjøl da. Men ryktespredere finnes overalt, ikke bare på små steder. Det er bare det at på små steder blir det mer fremtradende. Sladrekjerringer finnes overalt, også i store byer... Det er gjerne de som får fjæra til å bli til ti høns...

Skrevet

Jauda.. Maaaange.

Det siste jeg hørte var da mamman til jentene til sambo døde i fjor.

Da stoppet folk meg på butikken å sa det var kjempe fint at de hadde besteforeldre de kunne bo hos.

Jeg bare: øøøøh nei, de bor hos faren sin og meg.

Men neida, jeg skulle ikke komme å fortelle ting de visste??

Så jeg bare, okeiiIIIIII, flott d!

Forøvrig også hørt mange andre.

At jeg var driiit sur for at jeg ikke fikk bilen jeg ville ha, og hadde DEN feit krangelen med gubben om det.

Bilen jeg ville ha står i grden her, og jaggu meg sann var vi enige uten å krangle om kjøpet:D

Skrevet

Har hørt mye rare rykter om både meg selv og veninner. Noen er bare komiske, og andre kan være sårende... Kan få en til å lure på hvilke rykter som også går som man ikke får høre :o.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Da jeg bodde på Finnsnes, florerte ryktene om meg fra dag en, jeg provoserte ved å kle meg utfodrende på jobb, men gjorde aldri noe med noen nettopp pga ryktene.

Plutselig var jeg visst gravid med 3 forskjellige menn, det var imponerende av meg, men jeg var Finnsnes jomfru og ungen kom ikke før 2 år senere med en helt annen mann ifra Oslo.

Jeg var også stripper, prostituert (jeg bodde hos sjefen og hans sambo for hun var eneste jeg kjente der fra før, og jeg var visst da leid inn som leketøy) Fiffig fantasi!

Skrevet

Venninna til eksen min fortalte at hun tok meg og BESTEVENNINNA MI på fersken i å ha oss på en fest. Haha. Vi satt på et soverom og fniste og skravlet da hun kom inn. Bunnløst. Verste var at jeg ikke fikk vite om ryktet før over 10 år etter, og da kom det fram at jo, dette hadde ei annen venninne også hørt om meg.. Jaja, måtte bare le.

Skrevet
Da jeg bodde på Finnsnes, florerte ryktene om meg fra dag en, jeg provoserte ved å kle meg utfodrende på jobb, men gjorde aldri noe med noen nettopp pga ryktene. Plutselig var jeg visst gravid med 3 forskjellige menn, det var imponerende av meg, men jeg var Finnsnes jomfru og ungen kom ikke før 2 år senere med en helt annen mann ifra Oslo. Jeg var også stripper, prostituert (jeg bodde hos sjefen og hans sambo for hun var eneste jeg kjente der fra før, og jeg var visst da leid inn som leketøy) Fiffig fantasi!

Er veldig kjipt med rykter, men du har fortalt flere ganger på DiB at du bytter menn som hansker, er veldig glad i sex og liker å kle deg utfordrende? Er overhode ikke noe galt i det når man er singel, men kanskje oppførselen din blir tolket i den retningen at du er "easy"?

Skrevet
Da jeg bodde på Finnsnes, florerte ryktene om meg fra dag en, jeg provoserte ved å kle meg utfodrende på jobb, men gjorde aldri noe med noen nettopp pga ryktene. Plutselig var jeg visst gravid med 3 forskjellige menn, det var imponerende av meg, men jeg var Finnsnes jomfru og ungen kom ikke før 2 år senere med en helt annen mann ifra Oslo. Jeg var også stripper, prostituert (jeg bodde hos sjefen og hans sambo for hun var eneste jeg kjente der fra før, og jeg var visst da leid inn som leketøy) Fiffig fantasi!
Er veldig kjipt med rykter, men du har fortalt flere ganger på DiB at du bytter menn som hansker, er veldig glad i sex og liker å kle deg utfordrende? Er overhode ikke noe galt i det når man er singel, men kanskje oppførselen din blir tolket i den retningen at du er "easy"?

Det betyr likevel ikke at det er greit å fortelle ting om folk som ikke er sant.

Skrevet
Det betyr likevel ikke at det er greit å fortelle ting om folk som ikke er sant.

Nei, selvfølgelig ikke. Men det er lettere for jenter som går i korte skjørt og utringninger og er med ny mann hver uke, å få rykter på seg, enn de som er i fast forhold og har nedtonet klesstil. Jeg sier ikke at det er greit, men det er slik samfunnet fungerer og har fungert i flere tusen år, så vil man ikke ha slike rykter etter seg, tar man visse forholdsregler. Eller ikke bryr seg om ryktene :)

Skrevet
Nei, selvfølgelig ikke. Men det er lettere for jenter som går i korte skjørt og utringninger og er med ny mann hver uke, å få rykter på seg, enn de som er i fast forhold og har nedtonet klesstil. Jeg sier ikke at det er greit, men det er slik samfunnet fungerer og har fungert i flere tusen år, så vil man ikke ha slike rykter etter seg, tar man visse forholdsregler. Eller ikke bryr seg om ryktene :)

Det beste hadde vært om ryktesprederne hadde holdt kjeft og sluttet å snakke dritt om andre. :)

Skrevet
Jauda.. Maaaange. Det siste jeg hørte var da mamman til jentene til sambo døde i fjor. Da stoppet folk meg på butikken å sa det var kjempe fint at de hadde besteforeldre de kunne bo hos. Jeg bare: øøøøh nei, de bor hos faren sin og meg. Men neida, jeg skulle ikke komme å fortelle ting de visste?? Så jeg bare, okeiiIIIIII, flott d! Forøvrig også hørt mange andre. At jeg var driiit sur for at jeg ikke fikk bilen jeg ville ha, og hadde DEN feit krangelen med gubben om det. Bilen jeg ville ha står i grden her, og jaggu meg sann var vi enige uten å krangle om kjøpet:D

Og jeg bare.... øhhh.... og han bare: serr lissom? Og jeg bare: hæ?

Morsomt språk, kanskje ikke så rart de synes det var flott at jentene kunne bo hos besteforeldrene når stemoren er 14 år?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Poenget var vel det at jeg ikke lå med noen mens jeg bodde der oppe, men allikevel kom ryktene.. Men jeg brydde me ikke, jeg provoserte bare enda

Mer...

Bytter ikke menn som hansker han en 2-3 stykker jeg bytter på det er noe annet. Og noe jeg står for så det kan det vel neppe bli rare ryktene av tror jeg.

Skrevet

Har fått høre rykter jeg også, det tror jeg de aller fleste har.

Men tenk på de ryktene (baksnakkingen) som finnes uten at man noensinne får høre det? Det er verre synes jeg..

Skrevet

Husker da jeg og min ex bodde i hjembygda hans. Vi hadde en kjellerleilghet og ei heks som bodde over...

Exen min kjørte på helgetur sammen med noen kammerater. turen var årlig og derfor også planlagt ;)

Hun som bodde over oss fortalte da til svigermor (av alle..) at vi hadde kranglet som bare det nede, exen hadde stukket av i vilt raseri og jeg hadde hatt besøk av kompisen hele helga!

heldigvis viste svigermor om turen, og at denne kompisen hun påsto jeg koste meg med faktisk var med på samme tur...

Kan jo bare lure på hva annet hun fortalte om oss rundt på byda når dette kom til svigermor :P

Skrevet

Da jeg gikk på ungdomskolen var det ei jente som kom bort å sa " jeg hørte at du hadde midtskille, og jeg måtte bare se om det var sant"...

Serriøst, så spennende er ikke håret mitt.

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg var 18 om at jeg var gravid med kjæresten min. Av en bekjent som hadde hørt det av en venninne av kjæresten min. Da jeg sa at jeg overhode ikke var gravid, nektet hun å tro på meg, for "alle" visste at jeg var det. Da jeg spurte om hun da kanskje kunne fortelle meg når denne babyen skulle ploppe ut av meg, så hadde hun jaggu svar på det også. Det eneste hun og alle de andre ryktesprederne ikke visste, var at vi ikke hadde ligget med hverandre enda, så om jeg var gravid så var det antageligvis Jesus som var på vei.

Etterhvert som månedene gikk, så fikk jo alle sladredamene se ved selvsyn at det ikke var noen kul på magen min, så jeg bare lo av hele greia, og regnet med at det nå gikk rykter om at jeg hadde abortert.

Skrevet
Jauda.. Maaaange. Det siste jeg hørte var da mamman til jentene til sambo døde i fjor. Da stoppet folk meg på butikken å sa det var kjempe fint at de hadde besteforeldre de kunne bo hos. Jeg bare: øøøøh nei, de bor hos faren sin og meg. Men neida, jeg skulle ikke komme å fortelle ting de visste?? Så jeg bare, okeiiIIIIII, flott d! Forøvrig også hørt mange andre. At jeg var driiit sur for at jeg ikke fikk bilen jeg ville ha, og hadde DEN feit krangelen med gubben om det. Bilen jeg ville ha står i grden her, og jaggu meg sann var vi enige uten å krangle om kjøpet:D
Og jeg bare.... øhhh.... og han bare: serr lissom? Og jeg bare: hæ? Morsomt språk, kanskje ikke så rart de synes det var flott at jentene kunne bo hos besteforeldrene når stemoren er 14 år?

Kom det fra en som må bruke anonym bruker.

Tøff nok til å slenge kommentarer, men ikke å stå for de?

Ble det voksent nok for deg?=)

Skrevet
Og jeg bare.... øhhh.... og han bare: serr lissom? Og jeg bare: hæ? Morsomt språk, kanskje ikke så rart de synes det var flott at jentene kunne bo hos besteforeldrene når stemoren er 14 år?

Kom det fra en som må bruke anonym bruker.

Tøff nok til å slenge kommentarer, men ikke å stå for de?

Ble det voksent nok for deg?=)

Hihi, det er det som er så fint med anonymforum, man kan 'gjemme' seg bak knappen når man vil slenge litt med leppa! :P Ikke bry deg! Jeg reagerte ikke på det i det hele tatt, og jeg er forumets stavekontroll og rettskrivingspoliti, hvis ikke du har fått det med deg ;)

Skrevet

Tiden rett etter jeg og min kjære nettopp hadde "offentliggjort" nyheten om at vi skulle bli foreldre, fikk jeg høre om et fantastisk rykte.

Det gikk nemlig bare fire uker etter vi traff hverandre, til jeg ble gravid. Og en dag før jeg møtte han, hadde jeg havna i samme seng som en annen fyr, la oss kalle han Tord. Det ble ingen sex, ingen kos - bare soving. Søsteren min møtte tilfeldigvis samme fyren (vi bor i Oslo og jeg hadde ikke nevnt han for henne) og det ble med litt roting.

Anyways: noen uker etter "offentliggjøringen" av graviditeten lærte jeg to nye ting.

1. Tord var faren til mitt barn. Det hadde han nemlig gått ut og sagt selv (vi hadde noen felles bekjente).

2. Tord hadde vært så heldig å ha sex med to søstre. Det hadde han også sagt selv.

Herregud for en fyr.

Skrevet

En gift kollega hadde fortalt de andre at jeg hadde tatt narkotika da vi var på julebord fordi jeg danset så mye (har aldri tatt narkotika), og at jeg pleide å være lett å få med på litt av hvert når han møtte meg på byen (har aldri møtt ham ute)...! Helt utrolig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...