Gå til innhold

"Mamma, er du søt?"

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet (endret)

Haha! Må nå le litt jeg altså. Kjekkasen er ei pingle! Er for øvrig enig i at bf må justere antenna si ;)

Jeg skal møte han mannen igjen i kveld. Er jo tirsdag vettø. Spent!!! Husker ingen ting fra forrige gang, og lurer veldig på om han er kjekk eller ikke.

Endret av eelis+kian ♥
Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Haha! Må nå le litt jeg altså. Kjekkasen er ei pingle! Er for øvrig enig i at bf må justere antenna si ;) Jeg skal møte han mannen igjen i kveld. Er jo tirsdag vettø. Spent!!! Husker ingen ting fra forrige gang, og lurer veldig på om han er kjekk eller ikke.

Oi oi oi! Moro! Jeg skal på date på lørdag jeg også faktisk, i ekte amerikansk kjisje stil.. Men jeg tror egentlig jeg drar han med på biljard og brun pub isteden ;) (siden jeg er lei av menn, tror jeg noe som ikke er så classy er å foretrekke)

Så morro gleder meg til å høre hvordan det går :) Lykke til!

NB NB! 1 + 1 kan bli 3 bruk kondom for å unngå det ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Oi, hvem skal du på date med? En ny en, eller?? Biljard er jo kjempegøy, også gir det en utmerket mulighet for litt nærkontakt hvis man er dårlig og trenger litt hjelp og veiledning :D

Det gikk jo veldig bra med meg og oss, han var nå innom igår også. Etter tirsdag tenkte jeg at jeg måtte trene han litt (sånn mellom laknene altså), men etter igår trekker jeg alt tilbake. Holy mother!!! - er alt jeg har å si ;) Dessuten kan han lage mat, og det kan ikke jeg.

Jeg måååå bli flinkere til å bruke kondom altså...

Skrevet
Oi, hvem skal du på date med? En ny en, eller?? Biljard er jo kjempegøy, også gir det en utmerket mulighet for litt nærkontakt hvis man er dårlig og trenger litt hjelp og veiledning :D Det gikk jo veldig bra med meg og oss, han var nå innom igår også. Etter tirsdag tenkte jeg at jeg måtte trene han litt (sånn mellom laknene altså), men etter igår trekker jeg alt tilbake. Holy mother!!! - er alt jeg har å si ;) Dessuten kan han lage mat, og det kan ikke jeg. Jeg måååå bli flinkere til å bruke kondom altså...

Haha drit bra!

Var på åpningen av Barouqe i går og han kom dit så da møttes vi igår isteden :) Han ble med hjem, men streng som jeg var var det ikke noen lakentrening på oss. A mor har blitt flink serru!

Kjenner han fra før, møtte han da jeg var preggers, så har vi holdt kontakten så møttes vi nå igjen da. Veldig stas han er veldig kjekk. jeg liker han godt, men skjønner ikke alt han sier på den Sunnmørs dialekten sin.. Men han er sånn it geni og bare plottet inn masse koder på macen min isted så nå er den super rask! Herlig!

Han skal på motemessen kl 18 og det orker ikke jeg i dag. Så jeg skal ut å spise sushi med meg selv eller en venninne så sees vi nok etterpå. Han er en snill allright fyr som roste meg opp i skyene i går foran vennene sine det er da litt stas må jeg si. Jeg gjorde ikke det samme, men jeg sa jeg sytes han virker allrigt og er kjekk da. Jeg er litt tilbakeholden merker jeg, men det er sikkert bare lurt han blir iallefal veldig nysgjerrig på meg merker jeg :P

Hihi moro med dating da søta! Godt han behersker sengehygge det er jo avgjørende, og en bra kokk det er jo gull! Kan han i tilegg male lister så er han en keeper ;)

å sukk, det er egentlig ganske deilig å være ung og singel kjenner jeg.. I dag skal jeg vel late som jeg er ræva i biljard da, noe jeg ikke er siden jeg spilte 2 ganger dagen mot pappa hver dag i et år.. Men hey jeg kan jo late som, menn liker jo å være best så den skal han få..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du har fått så mye tyn for denne tråden, det er jo jeg som skriver om sexlivet mitt :D Haha

Møtte en gamme flamme igår jeg, og det var jo interessant. Jeg måtte pælme han ut etter noe sånt som 30 minutter, for han har dame og jeg gidder ikke å være den som springer rundt og får menn til å være utro. Han er kjempegammel da, men herreguud så sjarmerende, blir jo helt mo i knærne! Jeg er så svak for komplimenter at det er helt pinlig :D

Hvordan gikk det med dere? Høres jo helt genialt ut med et it-geni, trenger liksom ikke å løpe så langt når noe slutter å funke eller ramler i gulvet eller får neglelakk på seg hihi. Så lenge han ikke er tjukk og kvisete og spiller dataspill hele dagen er det vel greit. Også er det jo så kooooselig når de sier fine ting om deg til noen andre!

Blir du ikke litt lei av å være singel?

Skrevet

Jeg er ikke lei av å være singel, blir det sikkert etterhvert. Men hadde jo kjæreste frem til påsken da, så knuste jeg hjertet hans med å gjøre det slutt i full panikk i steden for å jobbe for oss. Han var fantastisk og unik. Så

Jeg tror jeg trenger å være singel, jeg kaster vekk det som er bra i så seriøst for jeg er vel redd for å miste meg selv.

Så har jeg det jo veldig gøy nå da med flørting, dansing og dating.

It fyren ja, vi droppetdet. Det gikk litt det der ja, han sa han er redd for årlig såret for han skal flytte hjem til Sykkylven om om noen år. G det skal absolutt ikke jeg. Så jeg sa vi kunne vel bare kose oss å henge, men sånt driver ikke han med nei :P all or nothing, da blir det ingenting for elg blir i Oslo:)

Savner min x men ikke en kjæreste. Får jeg ikke han driter jeg i det noen år. Men han tør ikke pga jeg såret han.

Hehe ble langt dette. Sitter å driver mens velsa bader... Hets ja det får jeg vel så lenge jeg er på dib ;) men hvordan går det med han uten dame da? Sees dere noe mer? Bra du kastet ut han andre! Man skal jo la andres menn være:)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Urk, han der ja, han vil se meg så fryktelig mye og møtes så veldig ofte! Mener ikke å digge meg selv eller noe, men jeg tror han er ute etter ganske mye mer enn meg i det her. Jeg får litt fnatt. Men jeg tror ikke vi passer spesielt godt sammen på generelt grunnlag heller, vi har liksom ikke noe til felles og han er ikke min type i det heeeele tatt. Kanskje litt teit å si det sånn, men det er litt vanskelig å få det til å funke når jeg ikke egentlig er tiltrukket av personen (selv om han er fryktelig god i senga).. Blæh, jeg er nå lei av å aldri finne mannen med stor M :) Tror jeg gir opp og heller spiser kake!

Eksen din, er det pappaen til Mille, eller en annen? Har dere noe kontakt nå eller? Kan jo hende han ombestemmer seg og vil prøve likevel, you never know osv. Det er jo gøy å være singel også da. Men slitsomt i lenga, det er så mye arbeid bare for å få seg noe, hahaha :D

Kanskje like greit at du og han it-fyren avsluttet det tidlig da. Han hørtes litt intens ut :D

Skrevet

Nei x er ikke pappaen til Mille. X møtte jeg da jeg var første turen på byen etter fødsel hun var 10 uker.

Han var interissert jeg likte oppmerksomheten og å få selskap.. Så ble vi jo glade i hverandre så forelkset. og han tok på seg farsrollen og nailet dette livet her. Det ble skikkelig perfekt a4 liv, men jeg fikk panikk og ble redd "uæ jeg er så ung skal vi være sammen for alltid" og gjorde det slutt isteden for å jobbe oss igjennom kneiken. Nå som jeg angrer er det for sent han er vel enten over meg. Eller så er han livredd for at det skjer igjen. Han har ingen garanti og han satset ALT og mistet både Mille og meg...

Huff. Vi har litt kontakt jeg vil gjerne ha mer, han distanserer seg om det er fordi det er vondt det vet jeg ikke. Men vi skal sees til uken over en kaffe vi går på skole ett ved hverandre så det blir jo stas da. jeg håper og håper!

Men jeg er litt sånn får jeg ikke han driter jeg i det. En mann ser jeg på som en bonus til livet mitt absolutt ikke noe jeg har behov for å ha for å være lykkelig!

Men er så merkelig. Tenk å møte han da Mille var så liten og jeg hadde planer om å være singel i årevis og finne vår rytme så kommer han og tar det på strak arm! Han var mannen med stor M og er det enda! Jeg derimot var dama som feiget ut. Vi skulle flyttet sammen denne mnd fatisk.

Ja it fyren ble litt mye all in all out kan jeg ikke forhold meg til så tidlig altså.

Haha det er så mye arbeid i å få seg noe? Sånn helt rent fysisk er jo det seriøst det simpleste i verden da! Men går man for kvalitet er det kankje værre. Derfor greit å holde de du møter varme så lenge det ikke er følelser involvert da :)

Hehe han kveler deg han altså.. fysisk tiltrekking må være der hvis ikke er det dødt!

Btw se filmen time travellers wife, det er real love!

• 3 uker senere...
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Så da blir jeg kanskje ikke singel for alltid likevel. Jeg møtte en skjønn mann for et par uker siden, han er helt fantastisk, og det beste av alt - han er interessert i meg :D Jeg er så betatt, det er så leeenge siden sist jeg hadde det sånn! Heeerlig. Dessuten skal han fikse bilen min, jehu!

Hvordan er det med deg? Ser jo du er aktiv på mannefronten enda. Hehehe.

Skrevet

Åå herlig! Gratulerer:) så spennende er det han du har truffet og skrevet om her? Kjekk? Alder? Moro!!!

Nei altså, jeg dater ingen nå, prøvde meg på ti dater forrige uken han ene var

Alt annet enn det jeg vil ha, han andre var super, men vi er litt ulikt sted i livet så vi skal sees som venner.. Så tilbake på 0, men elg hadde jo egentlig gitt opp dating litt og båter jeg ser igjen. Jeg orker ikke vie tiden min til mulige idioter. Skal ut på lørdag da blir det flørting men ikke noe mer:)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
ÅÅ herlig! Gratulerer:) sÅ spennende er det han du har truffet og skrevet om her? Kjekk? Alder? Moro!!! Nei altsÅ, jeg dater ingen nÅ, prøvde meg pÅ ti dater forrige uken han ene var Alt annet enn det jeg vil ha, han andre var super, men vi er litt ulikt sted i livet sÅ vi skal sees som venner.. SÅ tilbake pÅ 0, men elg hadde jo egentlig gitt opp dating litt og bÅter jeg ser igjen. Jeg orker ikke vie tiden min til mulige idioter. Skal ut pÅ lørdag da blir det flørting men ikke noe mer:)

Nei nÅ er det en ny. Haha. Jeg droppa han andre, han var jo helt teit, og vi hadde NULL kjemi overhodet. Han "nye" er helt annerledes, litt sÅnn for god til Å være sann, nesten. OgsÅ er han sÅ dødelig kjekk, jeg blir helt mo i knærne altsÅ! Han er nesten 28 :)

Hvordan gikk det med kaffe med eksen din da? Har du snakket noe med han i det siste?

Skrevet

Kaffe med x var kaffe med x, det var veldig rart for jeg satt overfor han og hadde bre lyst til å klemme han, men samtidig innså jeg hvorfor jeg hadde gjort det slutt. Det var veldig rart. Akkurat som jeg bare ville ha litt kos, men samtidig ikke. Det var rart. jeg savner han, men samtidig ikke. jeg tror egentlig det jeg liker best med et forhold er illusjonen på et forhold. Jeg liker ideen og to stykker som er sammen og ha/lager familie og lever lykkelige i alle sine dager, men så klarer jeg ikke helt å komme dit.

Nei altså jeg vet ikke helt hva jeg vil for tiden, og skal jeg først ha en skal han være bra MANN!

Så herlig da 28 er fin alder voksen, men ikke fått 30 års singel krisen enda =) å så stas det unner jeg deg virkelig, han har ikke møtt sønnen din enda eller? Hva sier han til det?

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Kan jo være noe med alderen vår også, at det liksom går skeis hele tida. Vi er jo så unge og rastløse enda! Jeg tror i hvert fall det har vært mye av grunnen for meg. Klarer liksom ikke helt å finne roen i meg selv når jeg er i et forhold. Men når man møter den rette blir det sikkert stas, tror jeg. Jeg har liksom sagt til meg selv at DAAA, da blir det bra! Da bare vet man det, liksom.

Men så er det jo fantastisk deilig å bare være alene. Det er så fint, synes jeg. å være alenemor er bra :)

Han har ikke møtt Kian nei, tror jeg venter en liten stund med det, hehe. Han har nå vært på besøk på kveldstid mens guttungen ligger og sover, men det telles kanskje ikke? Jeg tror ikke egentlig han tenker så mye over at jeg har barn, i hvert fall er det ikke noe negativt, tror jeg. Menn bryr seg liksom ikke så mye om sånt??

Skrevet

nei det er sant, ordentlige menn bryr seg ikke om sånt.

Nei det telles ikke at han har vært der når Kian sover, det må han jo nesten hvis ikke får dere jo ikke møttes så mye =)

Ja sant, jeg kjenner jeg syntes det er deilig å vimse rundt ute på byen og bli omsvermet, og bli sjekket opp. Jeg er ikke helt klar for å gi slipp på det. Jeg får en del oppmerksomhet ute og jeg er vel litt selvgod da kanskje fordi jeg elsker det jo! :P

Men om det finnes en "rett" så merker jeg det vel kanskje da.. Det er veldig fint å være alenemor også, jeg er jo ikke vant til noe annet ikke Mille heller, så for oss er det supert. Så er jo hennes pappa super dad blitt så da er det veldig greit. Så får jeg jo litt egentid oftere enn om jeg hadde hatt en mann. Det er jo egentlig godt det også, selvom jeg savner Mille veldig når jeg ikke ser henne på et døgn.

Koser oss vi alene, team Mille&Mams

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Huff her har vi utvidet samværet så gutta får være litt mer sammen, så Kian er hos papsen en dag i uka og annenhver tors-søn, det er leeenge det. Når han er borte i helgen bruker jeg å dra til barnehagen på fredagen og spise lunsj sammen med han, fordi jeg savner han sånn :D Skjønner ikke hvordan folk klarer 50/50 jeg tror jeg hadde dødd.

Hehehe. Det er fantastisk deilig å bli omsvermet. Spandert på og greier! Det hjelper på selvtillita i hvert fall :D Og jeg er jo veldig glad i casual sex, one night stands og sånt, så livet som fri og frank passer meg egentlig helt utmerket. Men man kan visst ikke holde på sånn i all evighet, har jeg skjønt.

Så du skal ut i helga, her begynner pappahelga i dag og det blir vin og kino med venninner i kveld. Gleder meg stort :)

Skrevet

Å deilig da med litt fri ja! Her er hun hos pappaen onsdag-torsdag og annenhver lørdag til søndag. Blir ikke hele helgen forløpig jeg merker pÅ henne hun blir litt utrygg om det er for lenge og det ønsker jeg ikke. SÅ vi mÅ vente til hun er klar jeg fÅr uansett min tid og har besøk pÅ kveldene siden hun sover sÅ godt og er b menneske.

Å hørtes deilig ut med venninnekveld i dag!! Jeg skal ut Å spise med jentene lørdag for sÅ Å dra Å flørte.. Gleder meg=) Møter sikkert en kjekkas Å flørte litt med, men jeg har jo nærmest gÅtt inn i sølibat jeg er nemlig ikke sÅ glad i casual sex, og er egentlig lei av tullesex sÅ jeg gÅr nÅ for kvalitet kontra kvantitet.. Hmm.. Men jeg er jo veldig svak for kjekke menn sÅ mÅ jobbe litt med selvdisiplinen min om jeg møter en kjekk en pÅ lørdag..

I dag e r det foreldremøte i barnehgaen sÅ da kan jeg jo flørte litt med bf:P Vi skal øvelseskjøre etterpÅ, pÅ tide at jeg fÅr tatt lappen snart nÅ altsÅ! SÅ kanskje vi nusser litt i baksete :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Ja, dere må jo ta det i hennes tempo. Det kommer seg etter hvert det der :)

Det er jo alltid kanon med jentekvelder, synes i hvert fall jeg. Det blir nok heeelt rolig på oss tror jeg, ikke no flørting i alle fall. Jeg er den eneste single i venninneflokken (men den eneste med barn!), så det er ikke så ofte det blir noe sprell, egentlig. Men jeg gleder meg likevel, jentene er morsomme de :)

Du får holde buksa på da, vet du! Men du har jo vært flink i det siste, syns jeg det virker som? Hehe.. Kvalitet over kvantitet, du har et poeng. Men det er jo veldig hva man gjør det til også. Blink blink.

Så du og bf driver liksom og styrer litt enda?

Skrevet

Jaa bf og jeg er idioter.. fordi vi har engentlig ikke lyst til å være kjærester, men vi heger hele tiden og leker familie.. Og vi bedriver utukt i ny og ne.. Vi forvirrer oss selv noe veldig nå tror jeg..

å man kan jo flørte selvom man har kjærste får du si til de da:P jeg kommer aldri til å slutte å flørte det er den jeg er :P

Høres ut som dere får det morsomt uansett =) Du er jo snart ikke singel lenger du heller :P

Ja det er hva man gjør det til :P Jeg har absolutt nytt godt av livets søte frukter, men jeg vet ikke hva som skjer, jeg bare får ikke så mye ut av det. Eller der og da får jeg jo masse ut av det, men jeg er bare litt lei av akkurat det:P Men vi får se hva som skjer.. Jeg re fremdeles ung og de motsatte kjønn finner meg fremdeles deilig og spennede. Sist jeg var ute ble jeg visst også stemplet som farlig.. Hehe det var moro! Han fyren skal jeg møte igjen snart da. Han syntes jeg var spennende, fordi jeg var så sikker på meg selv, men farlig fordi han så jeg får det som jeg vil.. Men han var ikke ute etter noen kjæreste og da sa jeg fint at jeg ikke er ute etter sex, så da blir det vennskap så får vi se hvem som kaster inn håndkle først :P hehe

Men jeg er litt svak for bf.. Men igjen jeg er svak for alle menn med glimt i øyne og skjevt smil :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Åhhh jeg hÅper du har rett, at jeg ikke kommer til Å være singel særlig lenge nÅ. HERREGUD sÅ flott han mannen er. Virkelig fantastisk. Vi har vært sammen hele helga, og jeg har smeltet helt. Og han er sÅ kjekk. Klarer nesten ikke Å se rett pÅ han engang. Søndag morgen vÅknet jeg av at jeg var sÅ veldig glad, sÅ opp pÅ deiligheten selv som enda sov, og tenkte "Jøss, fÅr jeg virkelig ligge her sammen med en sÅ fin mann?". Og han sa at jeg er drømmedama hans :D

Har du møtt han fyren som synes du er farlig igjen? Hihi.

Hvor stÅr bf i forhold til deg da? Er det sÅnn at dere begge bare vil være venner, eller hvordan er det? Har dere egentlig vært kjærester noen gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...