Gå til innhold

"Mamma, er du søt?"

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Om jeg er søt? SEFF!!!

Men om jeg spør hvorfor jeg ikke klarer å finne oss en mann, får jeg til svar "Mmm... Vet ikke!" - så jeg er altså ikke så søt likevel?? Ikke er jeg spesielt snill heller, i følge sjølen sjøl, som bare nikker og smiler når jeg sier at han er så kjekk.

Mysterium løst, altså? Selvdiggere som oss får vel klare oss med kattene...

Vin i kveld, anyone?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Det er ingenting i veien for å være søt, ikke så veldig snill, men sånn passe, samt selvfornøyd i beste forstand og i tillegg manneløst lykkelig nok. Vin kan man også ha med eller uten mann og katt.

Skrevet (endret)

Heller alene enn i dårlig selskap!

Selv holdt jeg ikke ut med noen mann i mer enn et par uker før jeg traff blink. Jeg trives i eget selskap og gadd ikke dele skittentøyskurv med noen jeg ikke kunne se for meg å dele evigheten med.

Vin er det dårlig med i heimen, koser meg i nattkjole, badekåpe, håndkleturban og hansa null :D

Endret av ★
Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Fant ut at vin passer dårlig på mandagskvelder. Dytter heller sjokoladekake kjøpt på Rema 1000 oppå følelsene, og kjenner at det er ok. Heldigvis har jeg tom skittentøyskurv :D

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Her har det gått i Cava i dag og masse kaker! Min kjære mamma fylte 53 år i dag og ble feiret av fammen :)

Så her har det vært litt alkohold i allefal, men ingen mann det orker jeg ikke denne uken, litt lei faktisk...

ALDRI undervurder tom skittentøyskurv! Det er en deilig følelse, min er relativt ok selv med kun en vaske til før den er tom så det er da noe..

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Her har det gått i Cava i dag og masse kaker! Min kjære mamma fylte 53 år i dag og ble feiret av fammen :) Så her har det vært litt alkohold i allefal, men ingen mann det orker jeg ikke denne uken, litt lei faktisk... ALDRI undervurder tom skittentøyskurv! Det er en deilig følelse, min er relativt ok selv med kun en vaske til før den er tom så det er da noe..

LEI menn? Har du feber?

Her blir det vin og tirsdagsklubb med venninna i kveld, skal riktig kose oss, og hvis det blir napp er det jaggu ikke feil, det heller :D

Skrevet

Å tirsdagsklubb! Neimen ikke feil;) hehe ut å klar:)

Litt lei menn, eller kanskje det bare er mine menn? Får finne en ny neste gang jeg er ute, eller er faktisk litt lei tror jeg..

Men det går nok over til helgen, ja når jeg kjenner etter er jeg litt varm

;)

Kos deg med tirsdagsklubb og ... :)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Å tirsdagsklubb! Neimen ikke feil;) hehe ut Å klar:) Litt lei menn, eller kanskje det bare er mine menn? FÅr finne en ny neste gang jeg er ute, eller er faktisk litt lei tror jeg.. Men det gÅr nok over til helgen, ja nÅr jeg kjenner etter er jeg litt varm ;) Kos deg med tirsdagsklubb og ... :)

Menn er jo ganske hÅpløse da, sÅ egentlig skjønner jeg deg godt. Har gitt opp mannejakta selv, men mannebein trenger man jo ikke Å si neitakk til bestandig!

God bedring! ;)

Skrevet

Sant, de som er gode på noe er ræva på

Noe annet viktig.. Så bedt med menn kun til fest :)

Skrevet

Sååååååååå? Hvordan gikk det? Blei´re no klinings?

Jeg får en mann over på besøk etterpå han tar med sushi så da er det greit, han vet jeg er lei da så jeg ba han run** bort forventningene før han kom, for det blir sushi, prat, film så adjø sees kanskje igjen. Og dett blir dett!

Men deg da? si det da? fortell da! Kom igjenn daaaa!

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Hohoho! Jeg ble fryktelig fin på vin utover kvelden, men jeg fikk napp i hvert fall, og trivelig var jo det, men det hjelper ikke akkurat på seksuell frustrasjon når man ikke husker noe av det etterpå :D Vi får se, han driver nå og smører meg litt på facern, og jeg lar meg lett sjarmere haha!

Hvordan gikk det for deg da, fikk du pælma han ut eller ble du svak i et øyeblikk?

Skrevet

Hahaha! Fikk pælma han ut! Mor har blitt streng ja!

Herlig da, smøring ja ikke værst synd det er på fb og ikke i sengen med massasjeolje, men det kommer kanskje det også? hihi ;)

grattis med nytt mannebein da ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Haha! Du får ha det til gode ;)

Ah, massasje... Kjente plutselig jeg ble veldig svak her, hihi. Sier ikke neitakk til sånt, får bare håpe jeg klarer å holde fast på han lenge nok til at han gidder haha. Men det spørs da, for jeg er helt håpløs med menn, vet hverken opp eller ned :D

Skrevet

Det går nok så bra så, bare ikke vær negativ, needy og despo så går det nok aldeles utmerket =) å han trenger ikke alltid vite hva du foretar deg, kan godt lure litt. Om han spør om du kan sees en kveld kan du godt si du er opptatt, uten nødvendigvis å si hva du er opptatt med...

Så vær deg selv, blid og sjarmerende så med litt kvinnelist er han din om du vil ha han :P

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Å huff. Is i magen! MÅ nÅ først finne ut om jeg liker han eller ikke :D

Skrevet

Jeg er vist ikke så veldig søt,og ikke snill heller. Men akkurat det kan jeg leve med :-) Har en slags kjærestetypedate som er snill nok for meg,han og mini. Så situasjonen er ikke så ille gæli for tia;-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jasså, men det var jo hyggelig! Hvordan greide du det da, hvis du er verken søt eller snill??

Skrevet

Lurer litt på det jeg også,men tenkte det er best og ikke spørre ettersom det er han som sa det:-P

MEN til mitt forsvar så var jeg nok ingen av delene den dagen ,ettersom han spiste opp de siste bitene av sjokoladen:-)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Haha, ikke minn han på det altså ;) Du er sikkert kjempesøt når du får de siste sjokoladebitene. Helt sikkert!

Skrevet

Be han kjøpe sin egen sjokkis! Makan til frekkhet! Han får ha en egen sjokkis i baklomma å spise i smug så kan han få hele selv. Og du burde alltid få siste biten(e)

I dag må jeg rydde soverommet som ble vræka i går!

Jeg hadde med en gammel flamme fra byen fredag og i går stakk bf innom, kjekkas fikk panikk (selvom kjekkas er i krigen og kan drepe folk med en finger, fikk han panikk fordi han trodde det var min mor) Så bf hørte lyder fra soverommet ble eiesyk gikk inn for å se, men der var det tomt for kjekkas hadde hoppet ut av vinduet.. Tror han er bra glad jeg bor i 1 etasje, jeg er bra sur for at han ikke tok å hoppet fra balkongen! Persiennen måtte rives ned med rå makt for å få igjen vinduet igjen...

DAMN IT! Enda mer lei menn i dag!

Til mitt forsvar hadde ikke jeg og kjekkas samleie.. Men bf og mini og jeg har lkt familie i dag og da sprø bf rett ut" hvem er egentlig han fyren du lå å hekka på i går a?" At det går ann! Sånn kan man ikke spørre om! Jeg gjorde jo ikke det heller så den er jo grei, men dog...

Hvordan går det med deg nå eelis? Ny date på deg snart?

Gjest sug lut
Skrevet
Be han kjøpe sin egen sjokkis! Makan til frekkhet! Han får ha en egen sjokkis i baklomma å spise i smug så kan han få hele selv. Og du burde alltid få siste biten(e) I dag må jeg rydde soverommet som ble vræka i går! Jeg hadde med en gammel flamme fra byen fredag og i går stakk bf innom, kjekkas fikk panikk (selvom kjekkas er i krigen og kan drepe folk med en finger, fikk han panikk fordi han trodde det var min mor) Så bf hørte lyder fra soverommet ble eiesyk gikk inn for å se, men der var det tomt for kjekkas hadde hoppet ut av vinduet.. Tror han er bra glad jeg bor i 1 etasje, jeg er bra sur for at han ikke tok å hoppet fra balkongen! Persiennen måtte rives ned med rå makt for å få igjen vinduet igjen... DAMN IT! Enda mer lei menn i dag! Til mitt forsvar hadde ikke jeg og kjekkas samleie.. Men bf og mini og jeg har lkt familie i dag og da sprø bf rett ut" hvem er egentlig han fyren du lå å hekka på i går a?" At det går ann! Sånn kan man ikke spørre om! Jeg gjorde jo ikke det heller så den er jo grei, men dog... Hvordan går det med deg nå eelis? Ny date på deg snart?
Et enkelt spørsmål: hvor scary er mora di egentlig?
Skrevet
Be han kjøpe sin egen sjokkis! Makan til frekkhet! Han får ha en egen sjokkis i baklomma å spise i smug så kan han få hele selv. Og du burde alltid få siste biten(e) I dag må jeg rydde soverommet som ble vræka i går! Jeg hadde med en gammel flamme fra byen fredag og i går stakk bf innom, kjekkas fikk panikk (selvom kjekkas er i krigen og kan drepe folk med en finger, fikk han panikk fordi han trodde det var min mor) Så bf hørte lyder fra soverommet ble eiesyk gikk inn for å se, men der var det tomt for kjekkas hadde hoppet ut av vinduet.. Tror han er bra glad jeg bor i 1 etasje, jeg er bra sur for at han ikke tok å hoppet fra balkongen! Persiennen måtte rives ned med rå makt for å få igjen vinduet igjen... DAMN IT! Enda mer lei menn i dag! Til mitt forsvar hadde ikke jeg og kjekkas samleie.. Men bf og mini og jeg har lkt familie i dag og da sprø bf rett ut" hvem er egentlig han fyren du lå å hekka på i går a?" At det går ann! Sånn kan man ikke spørre om! Jeg gjorde jo ikke det heller så den er jo grei, men dog... Hvordan går det med deg nå eelis? Ny date på deg snart?

Ikke scary i det hele tatt, ikke like skummel som mora til Mille. men var vel mest for min skyld han forduftet, for selvom mamma ikker er skummel er det jeg som måtte svart på spm i ettertid. Men om en naken kjekkas åpner døren og mammaen er på andre siden av den er det ikke sikkert det hadde blitt direkte hyggelig, uavhengig av skummel eller ikke. Dog er a mor tolerant med meg som datter, men hun har sagt det så fint "en mor vet mer enn datteren liker å tro, og en mor vil ikke vite alt" det skal hun få slippe..

Pappa derimot er SKUMMEL! men nå er pappa og kjakkas gode venner da siden kjekkas er bestekompis med stebror.. Nok en grunn til at vindushopping var en god ide...

Gjest sug lut
Skrevet
Ikke scary i det hele tatt, ikke like skummel som mora til Mille. men var vel mest for min skyld han forduftet, for selvom mamma ikker er skummel er det jeg som måtte svart på spm i ettertid. Men om en naken kjekkas åpner døren og mammaen er på andre siden av den er det ikke sikkert det hadde blitt direkte hyggelig, uavhengig av skummel eller ikke. Dog er a mor tolerant med meg som datter, men hun har sagt det så fint "en mor vet mer enn datteren liker å tro, og en mor vil ikke vite alt" det skal hun få slippe.. Pappa derimot er SKUMMEL! men nå er pappa og kjakkas gode venner da siden kjekkas er bestekompis med stebror.. Nok en grunn til at vindushopping var en god ide...
I hodet mitt er mora di skumlere enn Al Qaeda nå, uansett hva du sier.
Skrevet
Ikke scary i det hele tatt, ikke like skummel som mora til Mille. men var vel mest for min skyld han forduftet, for selvom mamma ikker er skummel er det jeg som måtte svart på spm i ettertid. Men om en naken kjekkas åpner døren og mammaen er på andre siden av den er det ikke sikkert det hadde blitt direkte hyggelig, uavhengig av skummel eller ikke. Dog er a mor tolerant med meg som datter, men hun har sagt det så fint "en mor vet mer enn datteren liker å tro, og en mor vil ikke vite alt" det skal hun få slippe.. Pappa derimot er SKUMMEL! men nå er pappa og kjakkas gode venner da siden kjekkas er bestekompis med stebror.. Nok en grunn til at vindushopping var en god ide...

ååå :( Hun som er så snill! Al Qaeda er nå iallefal hakket værre..

Skrevet

Forresten vil jeg ikke engang tenkte på hva mer som foregår i ditt hodet da.. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...