Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Er litt usikker på hva antispermier egentlig er, men det er noe som kan komme av slag under beltestedet når de var barn osv. Han har mange fine spermier også, som beveger seg perfekt, men disse antistoffene hindrer de å komme frem hvis du skjønner.. og han har nesten 50% antispermier, betyr at mange millioner sædceller blir hindret i å svømme dit de vil :/ Men det er små muligheter for at vi kan klare det selv for det da. Men er nok ICSI som er løsningen for oss da :) Syns synd på mannen min, han visste at jeg ønsket barn veldig sterkt siden aborten før jeg møtte han, så kunne han ikke gi meg det. Men vi har jobbet masse med det, og jeg ville ha han for den han var uansett, men han har nok følt seg dritkjip. Det gjør han jo enda nå som vi hadde et negativt icsi i juni, han begynner å gråte og vet det er "hans feil" fordi jeg er så fruktbar som legene sier :(

Får så vondt inni meg når han føler slik etter negative forsøk.

 

åååå det er så herlig, at du har hatt hell i firkløver før også! å har lett hele mitt liv og aldri funnet en jeg :P

 

Hmm ja du er halvveis, men nå er jo faen meg 4 uker helt horribelt også da :o 2 uker er lenge! Håper du at det er to der inne? :)

Hmm ny test overimorgen ja. Det er planen! Særlig. jeg kommer til å gå rett på do å teste I MORRA jeg kjenner jeg svake meg selv rett :P hahhaha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå fikk jeg et litt morsomt bilde i hodet av antispermiearmeen med rustning og sverd, som gjør alt de kan for å hindre de "snille" i å komme til målet ;) Men når du er veldig fruktbar, og dere har flotte egg, så er jo absolutt sjansene deres store skulle man tro! :D

 

Kjipt for mennene også dette her ja, kan ikke være morsomt for dem så se hva vi må gjennom av medisiner og bivirkninger. Men heller ICSI med en kjernekar, enn naturmetoden med en drittsekk :)

 

Jeg titter alltid litt ekstra når jeg ser kløver, men det er som sagt 12 år siden sist jeg fant en firer. Litt morsomt.

 

Om jeg håper det er to? Si det... Var direkte redd for at det skulle bli to i starten, men nå har tanken modnet litt. Er åpen for det, absolutt. Det jeg håper, er å se ett eller to bankende hjerter. Like velkomment begge deler :)

 

Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å vente til torsdag. Var den blenda i dag, er den i beste fall svaaaaaak i morgen, og da må du tolke og lure. På torsdag ser du forhåpentligvis et fint, blått kryss :)

 

Men hvis du tester i morgen, må du ha LYKKE TIL!! Hååååper den er positiv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hihi ja, nå som sædcellen har fått all hjelpen den kan få må man jo bare tro at sjansene våre er store, men det som jeg føler ødelegger litt er at jeg har medisinsk fryseforsøk nå, det er ikke de naturlige omgivelsene som vanligvis er i min vom.. men vi får håpe at disse medisinene gjør jobben sin også! :)

 

Veldig godt sagt, mye bedre med icsi med den rette! Hadde dere også icsi?

 

Ok, godt poeng, ingen vits å gjøre meg selv enda mer i morra, skal prøve å oppføre meg voksent og vente til torsdag.. men kan ikke love noe :)

 

Tusen takk Plinka. Og du??

Tusen takk for all støtten, jeg aner ikke hva jeg skulle gjort uten dere søte jentene her inne, hadde aldri taklet dette!

 

Klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du testet i dag, Løvemusen? Eller klarte du å la være? Vet ikke om jeg hadde klart det selv, altså. Flinkere i teorien enn i praksis, hihi.

 

Ja, vi hadde også icsi.

 

Fantastiske nyheter fra Håper... på morgenkvisten i dag også! Gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Ja var det ikke herlige nyhter fra Håper...! Jeg er så glad på hennes vegne nå!

 

Du vet du hva, når jeg våknet løp jeg på do og tisset så fort jeg over hodet kunne! Bare sånn før jeg kom til meg selv, hehe. Før testemanien tok over.. så jeg rakk det! Holdt meg selv vekk fra å teste i dag tidlig! Så tenkte jeg å drikke masse og gå på do mange ganger på jobben så det blir uaktuellt å teste hjemme i ettermiddag også. Men klarer jeg det?? Faaaaaaaen :(

 

det er så utroooolig lenge å vente til i morgen tidlig... snufs. Idag er jeg ikke meg selv, er helt desperat!

 

Håper du får en fin dag! og igjen, gratulerer til Håper <3 wiiiii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good girl!! Haha, ikke så lett å stå i mot, det vet jeg alt om. Forte seg å tisse er det beste man kan gjøre. Nå må du bare gjennomføre planen din om drikking og tissing på jobb, så du ikke blir fristet til å teste på ettermiddagsurin. Vil ikke at du skal bli lei deg når det fortsatt er så tidlig. I morgen vet du, da skal du få krysset ditt. åååå, som jeg håper!! :)

 

Håper du også får en fin dag, og at du klarer å få tankene over på noe annet en liten stund. Og at du får sove i natt, ikke minst! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha det har eg og gjort. Tisset så fort eg har kunnet. Lure litt på kor lenge eg klare holde meg nå... satse på te over helgen hvertfall !!!

 

Nok engang sitter eg på jobb og e ueffektiv som bare det... har kontordag i dag og har ikkje begynt å jobbe enda... urk så kjedelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Må innrømme at jeg sliter skikkelig nå. Sitter med et glass juice og har ikke lyst å drikke :P

 

Takk for det Plinka :)

 

Metti.. du har en klin lik dag som meg. Urk, ikke lett å konsentrere seg på jobb når man ruger!! Er en grunn til at hønene sitter helt rolig i hønsehuset sitt når de ruger og får kasta maten inn til seg, ikke meninga at man skal jobbe! :(

 

Har heller ei gjort noe idag, etter 2,5 timer og nå spiser jeg tidlig lunch... trøstespiser med andre ord :)

 

Det blir lenge å vente over helgen Metti, men blir stolt av deg hvis du klarer å vente så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort et slag i dag jeg heller, og nå tenker jeg at det er for sent å begynne på noe, for det er jo lunsj om en halvtime. Haha, det er stjerneansatt det tenker jeg.

 

Drikk juicen din nå, Løvemusen ;)

 

Lenge å vente til over helgen ja, Metti. Du har testdag på torsdag, var det?? Hadde jeg hatt litt tålmodighet til overs, skulle jeg sendt over en god dose til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha du e kul løvemusen !!! Ser deg for meg der du helle ut juicen...

 

Ikkje vits for meg å teste enda uansett er jo bare på dag 5 så eg må bare rive meg i håret å vente...

Ja sulten e eg og så tror det blir lunsj nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hehe, føler meg bare dum da :P

 

Hmm jeg begynte på dag 7, så hvis du holder deg til uken er du råsterk altså!

 

Ja kjente det var digg med en lunchpause fra bim idag, hehehe....

Huff, samvittigheten kommer sikkert å biter meg snart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Gaah! Skyggestrek! Igjen! Men det er mye bedre enn blankt negativt. Siden egget er 11 dager hadde jeg faktisk forventet noe bedre enn en nesten usynlig strek :'( :-P. Hva tror dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Men husk at jeg holdt meg i 9 timer da, det er mer konsentrert urin enn morgen urin.. så jeg er ikke så veldig imponert. Ble rett og slett grumpy på testen nå, og de eggene som gjemmer seg der inne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uæææææ skyggestrek er bedre enn ingen strek. Da kan den jo bli sterkere og sterkere... I like whop whop

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Jeg fikk sånne når jeg var kjemisk gravid da.. :(

Håper ikke det samme skjer igjen. Men den var negativ i går, så prøver å fortelle meg selv at den kan jo ikke gå fra negativ til positiv, må en skyggestrek inn i mellom. Hmm, tester igjen i morgen tidlig for å se om den blir sterkere. For i dag var den ulovlig svak altså, så den nesten ikke..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men uansett så var det noe der og det e positivt uansprell !!!!

Så spent på testen din i morgen... Håpe håpe håpe

 

så må eg håpe litt for meg sjøl og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Dårlig nyhet, like svak blå skyggestrek i dag tidlig som i går, burde jo bli sterkere hvis det skal være noe der... jeg begynner å miste håpet. RD 10 idag, egget er 12 dager... :(

Jeg er nok bare kjemisk gravid igjen.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Takk for det... men akkurat nå mista jeg piffen helt :/

Takk for støtten uansett da.. ikke meningen å være negativ.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var farge på skyggestreken, så var det en strek :) Du må huske på at dag 10 også er tidlig. Hadde vi hatt et riktig svar på dag 10, hadde det ikke vært nødvendig å vente med blodprøve til dag 12 eller 14. Ikke mist håpet kjære du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff skjønner at du blir lei deg og mister håpet.... Men vi gir ikke opp for du hsr enda fire dager før testdag.... og som de sier det er en grunn til at det er satt en testdag...

 

Jeg begynner også å miste troa for på den kjemiske sist så hadde eg masse stikkinger men nå kjenne eg ingenting.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...