Gå til innhold

Løvemusen :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gjest Løvemusene

Må jo det.. mannen kommer hjem på mandagen den 20. så hvis jeg hadde vært en skikkelig sterk ruger så hadde jeg ventet med å teste til mandag. NOT... det blir torsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk skal du ha Neferet! Hvordan ligger du ann da? Er du gravid?

 

Nei, ikke foreløpig :) Vi er henvist Riksen og venter på behandling av søknaden vår :) Artig å følge dere andre så lenge!

Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Takk Plinka :) men vi får nå se om jeg holder ut til rd 10 :)

 

Neferet, så fint at dere har fått henvisning! Er det lenge siden den ble sendt? For oss tok det 4 mnd før konsultasjonstimen og deretter kunne vi komme på første mens tilbake, men vi gjorde det ikke fordi vi valgte å utsette planen pga bryllupet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Håper, jeg gleder meg til det blir din tur :)

 

Krysser for at mine to overlever også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene
Tusen takk Håper, jeg gleder meg til det blir din tur :)
Krysser for at mine to overlever også :)

 

Det gjør de vet du ;) Fordi vi skal ha tvillinger begge to vi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas med ny signatur! :) Nå må eggene klore seg fast!

 

Henvisningen ble sendt helt i begynnelsen av juli, så en drøy måned siden nå. Men det har jo vært ferieavvikling hele den tiden, så kan vel egentlig ikke begynne å regne ventetid før fra nå av kanskje. Uansett blir det spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hihi takk for det :)

Hmm ja det er sant. Når vi sendte søknaden tok det en måned før vi fikk brev om at søknad var mottatt, og deretter 3 måneder til før vi ble innkalt. Har fått med meg at det er litt lange køer nå i september, men får håpe den køen roer seg i ventetiden deres slik at dere kan komme inn med en gang når søknaden er innvilget :) Prøver dere hjemme i mellomtiden? Det er fordelen med litt ventetid da... flere sjanser til å slippe ivf! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi takk for det :) Hmm ja det er sant. Når vi sendte søknaden tok det en måned før vi fikk brev om at søknad var mottatt, og deretter 3 måneder til før vi ble innkalt. Har fått med meg at det er litt lange køer nå i september, men får håpe den køen roer seg i ventetiden deres slik at dere kan komme inn med en gang når søknaden er innvilget :) Prøver dere hjemme i mellomtiden? Det er fordelen med litt ventetid da... flere sjanser til å slippe ivf! :)

 

Vi fikk brev om at søknaden var mottatt etter bare to uker vi, så det hadde de tydeligvis tid til i ferien ;) Vi skal på langtur fra midten av september til begynnelsen av oktober, så ventetiden kan godt ha roet seg ned til november synes jeg! Det hadde passet bra! :) Vi er to jenter, så er henvist for inseminering i første omgang. Det gjør det litt vanskeligere å prøve på egenhånd, og også vanskeligere å vite om vi kommer til å slite eller ikke.... Tiden vil vise! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Løvemusene

Så bra at dere fikk svar allerede :)

Perfekt å begynne med en gang dere er hjemme da ja, og enda bra dere slipper ivf til å begynne med! :) For da trenger dere ikke å vente mange måned i mellom flere forsøk. Er det du eller din kjære som skal få inseminasjoenn da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fikk svar allerede :) Perfekt å begynne med en gang dere er hjemme da ja, og enda bra dere slipper ivf til å begynne med! :) For da trenger dere ikke å vente mange måned i mellom flere forsøk. Er det du eller din kjære som skal få inseminasjoenn da??

 

Ja, forhåpentligvis klarer vi oss med inseminasjon! Det er jeg som skal insemineres, veldig spent på det kjenner jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Hei søtnos!

 

Her går det saaaaaaaaakte. Bare RD 3 :( Jeg begynner snart å gnage på skrivepulten på jobben tror jeg? Dette er det vanskeligste jeg har vært gjennom på lenge!

 

Jeg har bestemt meg for å teste på tirsdag, rugedag 8. Det er altfor tidlig, men det er en liten sjans for å få svakt positivt. Tar ikke negativt svar som nei altså, da prøver jeg bare senere :)

 

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn hit for å fortelle at begge egga mine overlevde i dag så da setter eg inn to i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Metti :) :)

Håper dere får rugetiden til å gå fort... Eh, så fort det kan hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hipp hurra, i morgen er det fredag igjen, så da flyr de neste 3 dagene. Håper du får fin og positiv test på dag 8. Jeg testet første gang natt til dag 9, tolket den som negativ selv om det var en svaaaaaaaaaaaaak strek der. På dag 11 var det et tydelig kryss, og på dag 12 enda sterkere. Støtter deg i tidlig testing, men ikke mist motet om den ikke er positiv :)

 

Har du noen spennende planer i helga da, som får tiden til å gå litt fortere?

 

Grattis med to egg, Metti! Satser på at du snart får nytt nick: Metti er superglad :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Løvemusene

Takk for det =)

Ingen planer i helgen, kaste litt runer for missene her inne kanskje :)

Dere da??

Tiden går alltid fort i helgene hehe, ikke sikkert en gang ruging kan få den tiden til å gå sakte.. eller hva? :)

I morgen fester egget mitt seg sånn circa fikk jeg vite av legen. Har hatt vondt nedi livmora i hele kveld.. så kanskje det har skjedd allerede.

 

God natt klem til alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette, Løvemusen :) Kanskje er du gravid allerede .. Hehe!

 

Jeg skal i utdrikningslag i morgen! Får nyyyte flere glass i morgen og i bryllupet som kommer - for etter det er det null kos i glasset på lenge lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...