Rosepus™ Skrevet 3. august 2012 #26 Skrevet 3. august 2012 Åh, herregud-SLUTT!! JEg revner! *Ler sÅ jeg griner, og katta rømte ut* gud er ikke her, han er ut Å shjøper shjøpepitsa!
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 3. august 2012 #27 Skrevet 3. august 2012 Sånn var exen min også, er en grunn til at han er en ex! Fant han til slutt i dusjen alene med dusjhodet langt oppi rompa.. Han var utro mot meg med dusjen.. Etter på tørka han menstrasjonen sin i honklet.. Herregud, dauer av latter her.!!
silje1989 Skrevet 4. august 2012 #28 Skrevet 4. august 2012 Haha Så om man ikke skal ha flere barn, skal man heller ikke ha sex?
min<3 Skrevet 4. august 2012 #29 Skrevet 4. august 2012 Bare han ikke prøver seg på morsdagen,for det skal jo liksom være min dag...
Medulla Skrevet 4. august 2012 #30 Skrevet 4. august 2012 Bare han ikke prøver seg på morsdagen,for det skal jo liksom være min dag... Haha, dagens!:-)
Hybelkanina Skrevet 4. august 2012 #31 Skrevet 4. august 2012 Frekke gubbefaen, ja, det er liten tvil om at han utnytter deg. Kjenner til den typen menn, han brukte sikkert ditt honkle til å tørke seg med etterpå også!?
Tovehvit Skrevet 4. august 2012 #32 Skrevet 4. august 2012 Enn at han valgte å spare varmtvannet ved å dusje med deg i tillegg:O Nå vil han sikkert bare ha deg for pengenes skyld også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå