Gå til innhold

Tror typen min utnytter meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett barn sammen men han er over året nå.har sluttet å amme og fått tilbake mensen. Dette vet kjæresten, men allikevel ville han ha sex i dusjen i dag MED beskyttelse! Vet ikke helt hva jeg skal tro.... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor mener du at han utnytter deg?

Skrevet (endret)

Kanskje han ikke vil ha flere barn enda...? Trenger ikke være verre enn det ...

Endret av Guava
Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Hææ, han vil ha sex MED beskyttelse, og dermed utnytter han deg?

Skrevet

Hvis han i tillegg vil sniffe sokkeskuff sammen med deg så bør du sniklese mailen hans, sende meldinger til vennene hans om at han er dau, og deretter kaste han ut av huset. Pføy!

Skrevet

Pass på hvis han plutselig vil dra til Lofoten og bli fisker.

Skrevet

Åh, Gud bedre. Det gjelder Å slutte mens leken er god. NÅ er den veldig, veldig dÅrlig.

Skrevet

Hæ ? Skjønte ikke helt dette her .

Skrevet

hæ?? Hvorfor skulle han utnytte deg? hahaha..er det mulig.

Skrevet

Ja du har rett! Vedder på han kun vare ute etter å få seg en dusj før du brukte opp varmtvannet. Drittssekk. Kast han på huet og rævva ut av dusjen! Mannfolk altså!

Skrevet

Takk for svar. Vet innerst i jertet at jeg burde dumpe han, men da blir det jo ikkenoen søsken til minsten :( Gråt i honkle etter dursjen :(

Skrevet
Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!!

Kall meg enkel men..jeg dauer! :D

Skrevet

He he :D Ja kast han for guds skyld på hue å ræua utav dusjen!!

Skrevet

Hahaha, herlig :)

Skrevet

Menstruberer du i dysjen, forstårr gott at han ikke vil ha kukken full av syltetøy-

Skrevet

Ja, altså. Han vil ha sex med meg for nytelsens skyld, ikke for det er ment for. Skjønner dere? Er det rart jeg føler meg utnyttet?

HI

Skrevet

Men kjære vene deg, så du nyter ikke sexen med mannen din du?

Hadde trodd de fleste kvinner med barn hadde vært meget fornøyd om han ville ha sex.. Vet ikke med de andre, men jeg nyter da virkelig at min mann vil ha sex med meg, ikke bestandig det passer men hallo, hadde blitt fortvilet hvis han ikke ville ha sex! Da hadde jeg heller begynt og spørre meg for.

Kan du heller ikke spørre han om hvorfor han valgte og bruke kondom? Kanskje han syntes det er tidlig og tenke på en liten til..

Skrevet
Ja, altså. Han vil ha sex med meg for nytelsens skyld, ikke for det er ment for. Skjønner dere? Er det rart jeg føler meg utnyttet? HI

(FNIS)

Skrevet
Takk for svar. Vet innerst i jertet at jeg burde dumpe han, men da blir det jo ikkenoen søsken til minsten :( Gråt i honkle etter dursjen :(
Shjøp deg en shjøpepitsa,så går det åver!
Skrevet
Shjøp deg en shjøpepitsa,så går det åver!

Eter ikke Grændis, ellers tak!

Skrevet

Sjift han ut, eller hiv an på dør. Ville funnet meg en mann med lange sjørt, og fletter, han vil garrantert ha sex, kun for produksonen sin del.

Skrevet

Åh, herregud-SLUTT!! JEg revner! *Ler sÅ jeg griner, og katta rømte ut*

Skrevet

Sånn var exen min også, er en grunn til at han er en ex! Fant han til slutt i dusjen alene med dusjhodet langt oppi rompa.. Han var utro mot meg med dusjen.. Etter på tørka han menstrasjonen sin i honklet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...