Gå til innhold

Symptomer..


møffins

Anbefalte innlegg

Er det flere her som kjenner seg oppblåste? Ser jo ut som jeg er minst 3 mnd på vei allerede selvom jeg bare er mellom uke 4 og uke 5!!

Også mye murringer og rar følelse i magen. Husker ikke hvordan det var i min forrige graviditet. Rart hvor fort man glemmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SKriver under på OPPBLåST,men er heldigvis kun på kvelden.Husker at dette kom mye senerre i graviditeten forrige gang(4 uker nå), men sånn er det vel med det meste når man er flergangsfødende...har jeg hørt?

Murringer og bobler i magen. Kvalmen meldte seg i det jeg fant ut jeg var gravid men det var vel mest psykisk;) Håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p>

Er det flere her som kjenner seg oppblåste? Ser jo ut som jeg er minst 3 mnd på vei allerede selvom jeg bare er mellom uke 4 og uke 5!! Også mye murringer og rar følelse i magen. Husker ikke hvordan det var i min forrige graviditet. Rart hvor fort man glemmer...
</p>

 

Jeg ser kjempegravid ut! Er i 8.uke nå og magen har poppet godt ut allerede. Har hatt ferie de siste ukene og da har det jo ikke vært så nøye om det synes. Men kjenner jeg gruer meg skikkelig til mandag når jeg må på jobb igjen og må skjule magen i 4 uker framover.... Hjelpes meg :S

Endret av trikko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spydde fra ca uke 6 -7 sist og frem til 5 mnd. Nå er jeg 6+2 og er litt kvalm innimellom. Spesielt på kvelden. Men ikkje så ille enda. Så er jo litt bekymret og vurdere tidlig ultralyd. Har ømme pupper, tørst og innmari trøtt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...