Gå til innhold

Symptomer..


møffins

Anbefalte innlegg

Er det bare meg som ikke har så mye symptomer? Mye mindre denne gangen en sist gang jeg gikk gravid! Jeg er litt ekstra trøtt, tørst, og kan ane en bekkenløsning som nærmer seg.. Hvordan symptomer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vær glad du slipper,jeg sliter med ekstrem kvalme å d er slitsomt nå man jobber med mat i hvert fall..dæven steike...utenom d så er jeg ekstrem trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sist var jeg veldig kvalm, men er kjempe redd for at alt ikke er som det skal siden jeg ikke kjenner så mye til symptomer :P Det er sikkert bare meg som er overhysterisk ! :P

 

Stakkars som sliter med kvalme! =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Har ingen vedvarende symptomer. Annet enn at jeg kjenner stråling nedover venstre benet. Har blitt litt bedre fra i dag av når jeg tenker meg om.

Men ellers kun litt kvalme om det er lenge siden mat. Men det kan jo skje uansett. Så jeg får slike tanker som deg... Er noe galt? Utvikler babyen seg riktig? Død?

Ganske så fælt å være uvitende. Vurderer derfor tidlig ul.

Dette er så ulikt de 3 forrige svangerskapene.

Da var jeg kvalm ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Har ingen vedvarende symptomer. Annet enn at jeg kjenner stråling nedover venstre benet. Har blitt litt bedre fra i dag av når jeg tenker meg om. Men ellers kun litt kvalme om det er lenge siden mat. Men det kan jo skje uansett. Så jeg får slike tanker som deg... Er noe galt? Utvikler babyen seg riktig? Død? Ganske så fælt å være uvitende. Vurderer derfor tidlig ul. Dette er så ulikt de 3 forrige svangerskapene. Da var jeg kvalm ofte.

 

Jeg skjønner hva du mener... jeg skal på tidelig UL, skulle egenttlig i uke 6 men gyn min har ferie så skal dit om 2 uker... Syntes det er sååå lenge til, men er vel bare å senke skuldrene og håpe på at alt er som det skal..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må bare ha en positiv instilling! :) jeg har aldri opplevd å miste tidligere og dette er mitt 4 svangerskap. Så får håpe alt er fint denne gang også! Blir nok tidlig ultralyd her også, men har ikke bestilt enda. I følge legen er jeg 6 +3 men selv så mener jeg at jeg er 5 +2.

Du får oppdatere hvordan det går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mistet en gang, men vet hvorfor.. Er vel bare bekymret siden det ikke er symptomer til stede.. Gyn min ringte meg i dag ( fra ferie) og ble ganske mye roligere av å prate med henne, så da er det bare å vente på UL timen :P

 

Jeg aner egentlig ikke hvor langt jeg er på vei, er en uke forskjell på mensen termin og EL termin, følger derfor EL termin frem til jeg har vært på ul =)

 

Du får også oppdatere! Spennende dette her altså! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg har ikke så mye tror jeg, men mer enn sist.. Er litt kvalm og vondt i magen god del murringer og litt trøtt :) men elrs i fin form :-) kjæresten spurte om jeg kunne ta bilde av noe i går også klarte jeg det ikke med engang, så jeg kjefta skikkelig på han å etterpå begynte jeg å gråte.. Hehe heldigvis er han veldig forståelsesfull :)) bare litt hormonell :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg har mye symptomer! De to værste er trøtthet og kvalme.

 

Jeg sover til rundt elleve på morgenen, har meg en lur midt på dagen, og legger meg igjen i ti- tiden.. Er helt utslitt for tiden..

 

Nyyt det at dere ikke har så mye symptomer, det kan være ganske så plagsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen i morgen, da noen av medisinene jeg har gått på vist ikke var bra når man var gravid! Flott at riksen opplyser om slikt.. Vi får se hva som skjer i morgen da .. Kjenner at det ikke var en veldig kul beskjed å få ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til legen i morgen, da noen av medisinene jeg har gått på vist ikke var bra når man var gravid! Flott at riksen opplyser om slikt.. Vi får se hva som skjer i morgen da .. Kjenner at det ikke var en veldig kul beskjed å få ..

 

Uffda, får håpe den lille ikke har tatt skade av det..

Satser på at det går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleste symtomer kommer ikke på meg før uke 6, dvs ganske straks, forøvrig blir jeg kvalm av lukter, syntes mat smaker dritt, puppene verker og det stikker i magen, vondt i korsryggen og seff kjenner jeg bekkenløsningen, som jeg gikk med fra 5 uke sist svangerskap.... den kjente jeg nå før g testen... Håper bare alt går bra, denne ungen er vel som hos de fleste her, veldig ønsket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk heller ikke symptomer før rundt uke seks. var litt småkvalm ukene før. Akkurat på dagen da jeg selv mener jeg var seks uker, da kom monsterkvalmen. Æsj!

Nå nÆrmer jeg meg syv uker, og teller ned til de magiske tolv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har en luftballong i magen, sååå oppblåst :S Sist kasta jeg opp 3-4 ganger daglig fra uke 7-18.. Håper jeg slipper den denne gangen, men samtidig var det en veldig konkret bekreftelse på at alt var greit ;)) Småkvalm og trøtt er jeg, men det kan nok også være alle sommerfuglene ;)) Dette blir nr 2 for meg, har en sønn på 2 år fra før <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang hadde jeg ingen symptomer før kvalmen slo til i uke 7, da ble jeg den heldige besitter av hyperemesis :(

 

Denne gangen begynte jeg å lure på om det var bolle på gang rundt uke 3, da var jeg utrolig oppblåst, kjempetrøtt og sliten og hadde mye menssmerter - det pleier ikke komme før en dag eller to før tiden. Trodde ikke man merket noe så tidlig jeg, men her sitter jeg altså!

Nå, 5+3, er jeg fortsatt sliten og oppblåst, litt ømme bryster og fortsatt murringer.

Håper veldigveldigveldig å slippe hyperemesisen og bekkenløsningen denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det kvalme, halsbrann, himla vonde pupper, stikking i magen,forsterka luktesang og tullete smakssans. begynner å bli mer trett fo tiden. er 6+3.

kan ikke bruke medisinene mine for musklene og leddene, så de har begynt og krangle over hele kroppen. håper det går over litt iallefall..

fant ut på mandag at jeg har litt kortere lunte også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet på medisinene, og han håpet at det ikke hadde gjort noe skade.. har ikke blødd eller noe, og skal på UL om en uke.. Så da krysser jeg fingrene.. :)

Takk for omtanken !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stikkende følelse i magen, og er mer trøtt enn vanlig, hjelper heller ikke så mye at jeg jobber skift heller, jobber sent i dag og tidlig i morgen, da blir man slapp uansett :P Blir bare glad hvis jeg blir kvalm eller har noen andre symptomer i det hele tatt, for da vet jeg at det skjer noe her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!

Ikke de store symptomene her heller annet enn ømme pupper, småkramper i magen og litt trøttere enn vanlig.. Ja, også nattlig forstoppelse... DET er morro det - våkner midt på natta av skikkelige magesmerter som kun har EN løsning, noe som ikke alltid er så enkelt.. Men har funnet ut at en gåtur i ti-tida på kvelden hjelper på symptomene. Mannen min mener også at jeg er mer humørsyk, noe jeg ikke har lagt spesielt merke til før idag da jeg nærmest beit huet av en stakkars kunde... Hehe... De må da forstå at jeg er gravid&gretten ;) og ikke så hypp på,å høre på all den klaginga og sutringa, hehe.

 

Jeg har visst en del symptomer likevel!!? Haha

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt. I tillegg litt forstoppelse, så her går det i svisker, noe som passer bra siden jeg har fått et veldig søtbehov:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde så godt som ingen symptomer sist før bekkenløsninga kom i uke 18, så jeg er spent på når den evt kommer denne gangen...

 

Denne gangen er jeg kvalm på morgenen, får ikke i meg mat heller =\ ikke før utpå dagen (11-12tida), er sliten og sliter med å sovne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoppet på medisinene, og han håpet at det ikke hadde gjort noe skade.. har ikke blødd eller noe, og skal på UL om en uke.. Så da krysser jeg fingrene.. :) Takk for omtanken !

 

Så bra det var godt å høre :) man kan jo bli litt skremt av sånne ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da har vel kvalmen kommet hit også. Ser ut til å bli det samme som sist gitt, kaster opp om kvelden. Blæh.. Hvorfor kalles det egentlig morgenkvalme?!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...