Gå til innhold

Tidenes dib/bim bruker...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trodde det var sånn at innleggene som er synlige når man har skrevet innlegg er de man har skrevet siden omlegget 22. desember 2011. De man har inne på profilen er medregnet de anonyme innleggene man har skrevet. Eller om det er alle innleggene man har skrevet før omlegg + etter omlegg, kanskje?

Jeg har SYKT mange innlegg inne på profilen, så det må definitivt være det totale antall innlegg helt fra starten av. Det som vises under nicket er bare de som er skrevet etter omleggingen i 2011.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Trodde det var sånn at innleggene som er synlige når man har skrevet innlegg er de man har skrevet siden omlegget 22. desember 2011. De man har inne på profilen er medregnet de anonyme innleggene man har skrevet. Eller om det er alle innleggene man har skrevet før omlegg + etter omlegg, kanskje? Jaja, jeg ligger uansett ikke i tet. Ikke har jeg planer om det heller, tror jeg :) Vi får se om skrivelysten slår an en gang ;)

Det er fra starten av, tror jeg, og det er alt man har skrevet, både når man har startet tråder og når man har svart andre. Jeg starter nemlig nesten aldri tråder selv, har omtrent bare svart på andres.

Tror heller ikke det tar med det folk skriver som anonym, det regnes jo under nicket "Anonym", som systemet her ser på som en egen bruker..

Endret av Lilleva ❤ lillejenta si ❤
Skrevet

Jeg er laaangt bak, men har en tendens til svare anonymt på anonymsiden uten at det egentlig er nødvendig bestandig. Tror det er pga fordi jeg er redd for å bli kjent igjen og at jeg egentlig er litt flau over at jeg henger på dib ;)

Jeg lurer mest på hvorfor så mange, deriblant meg selv, står som medlemmer 14.oktober 2010. Jeg har vært medlem her siden før jeg fikk førstemann i 2007, så det stemmer ikke i det hele tatt og jeg la merke til at veldig mange andre sto med samme dato.

Skrevet
Trodde det var sånn at innleggene som er synlige når man har skrevet innlegg er de man har skrevet siden omlegget 22. desember 2011. De man har inne på profilen er medregnet de anonyme innleggene man har skrevet. Eller om det er alle innleggene man har skrevet før omlegg + etter omlegg, kanskje? Jaja, jeg ligger uansett ikke i tet. Ikke har jeg planer om det heller, tror jeg :) Vi får se om skrivelysten slår an en gang ;)
Det er fra starten av, tror jeg, og det er alt man har skrevet, både når man har startet tråder og når man har svart andre. Jeg starter nemlig nesten aldri tråder selv, har omtrent bare svart på andres. Tror heller ikke det tar med det folk skriver som anonym, det regnes jo under nicket "Anonym", som systemet her ser på som en egen bruker..

stemmer det, men da er de innleggene man har inne på profilen alle innlegg man har skrevet her inne da, med nick :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...