Gå til innhold

Tidenes dib/bim bruker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har der vært å sett på den oversikten?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miryks
Skrevet

Jah. Herregud, den der Anonym Bruker må virkelig ha lite å gjøre om dagene....

Skrevet

Lista stemmer ikke helt for anonyme innlegg teller ikke på hver enkelt bruker og jeg er her nesten hele tiden hver dag, men siden jeg svarer anonymt så vises det ikke og ingen vet at jeg er her så ofte :D

Skrevet

Åssen finner man den lista?

Skrevet

Hehe, ja, det har jeg. :P

Men på den topplista må man jo også se hvor lenge folk har vært medlem ift antall innlegg. Blir jo endel innlegg ila nesten 5 år på meg her, men det ligger brukere hakk i hæl som har vært medlem endel kortere enn meg. ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Lurer også på hvor man finner den lista :P

Skrevet

Gå på forum, også bla helt ned :)

Gjest lillemor og lillefrøken
Skrevet

Whooops ser at jeg (og flere) har hatt litt lite å gjøre i dag :P

Skrevet

Siden jeg ikke kommer inn på lista med dustemobilen min, lurer jeg på om ikke noen kan være en engel og se om jeg ligger der? XD

Skrevet
Siden jeg ikke kommer inn på lista med dustemobilen min, lurer jeg på om ikke noen kan være en engel og se om jeg ligger der? XD

Du er nr. 19 ;)

Skrevet

Du ligger på 19 plass som "Tidenes dim/bim bruker". Grattis :P

Skrevet

Du ligger som nr 19 på tidenes medlem, med 1352 innlegg, og som nr 18 på dagens topp 20-liste med 11 innlegg. ;)

Skrevet

Takk dere. Det var jo en fin midt på treet plassering det. Tror jeg... :)

Skrevet

Sjokkerende at Myriks har over 1700 innlegg siden februar i år.... Fritidsproblemer?

Skrevet

#14- unødvendig! Skjerp deg.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Sjokkerende at Myriks har over 1700 innlegg siden februar i år.... Fritidsproblemer?

Du sjekker hva andre gjør på?

Fritidsproblemer??

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Dette er da bare tråder som er startet? Ikke antall svar? En gang i tiden lå jeg på toppen på "postet flest svar". Haha, ukult! Må sies at jeg var gravid og sykemeldt at the time :P

Men ser jo nå at full jobb og 2 unger ikke stopper meg fra å ligge der :P

Skrevet

Da vil jeg, i solidaritet med Miryks, poengtere at mine innlegg er siden januar, da det var da jeg byttet profil og nick. Miryks har neppe spesielt mye mer problemer med å få gjort noe fornuftig med fritiden sin enn jeg, og du anonym selv har. ;)

Gjest Miryks
Skrevet

You have no idea.

Skrevet

Ah, jeg har å dustemobil!! Kan noen sjekke meg? :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hmm, var faktisk på en liste jeg også...

Sånn går det når man får beskjed om å holde seg i liggende posisjon mesteparten av dagen :P

Skrevet

Jeg ligger på SIDE 15. Det kaan jeg leve med... :)

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1343920682' post='144433798] Ah, jeg har å dustemobil!! Kan noen sjekke meg? :)

Du er nr. 23. Med 1 277 Innlegg :)

Skrevet

Du sjekker hva andre gjør på?

Fritidsproblemer??

Haha, ler høyt.

Hadde tenkt å skrive at nå kommer Nick-gjengen med Musemor, Heartbroken osv til å "forsvare" sine egne.

Anonym #14

Skrevet

Trodde det var sånn at innleggene som er synlige når man har skrevet innlegg er de man har skrevet siden omlegget 22. desember 2011. De man har inne på profilen er medregnet de anonyme innleggene man har skrevet. Eller om det er alle innleggene man har skrevet før omlegg + etter omlegg, kanskje?

Jaja, jeg ligger uansett ikke i tet. Ikke har jeg planer om det heller, tror jeg :) Vi får se om skrivelysten slår an en gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...