Gå til innhold

2013-babyer i Tromsø?


Venter på bitteliten

Anbefalte innlegg

Eg bli 30 i november:) e mitt første barn! Glede oss veldi, og alt e så spennende no fremover :) stort! Er i jobb, e på UNN og jobbe som spl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært på ul idag:) sprellende kropp med bankende hjerte:) ny termin 30 mars..men blir vel endret på ordinær ul tenker jeg....Er dere på andre forum? kommer i gruppa på fb når har fortalt familie å venner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på ul idag:) sprellende kropp med bankende hjerte:) ny termin 30 mars..men blir vel endret på ordinær ul tenker jeg....Er dere på andre forum? kommer i gruppa på fb når har fortalt familie å venner :)

Så hærlig!!! Da har du termin 2 daga ætter mæ :D æ e kun litt aktiv på marsforumet hær på bim. Ellers blir det mæst bare læsing på andre forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig me UL! Ikke lenge til eg skal, om knappe 2 uker!! åhh la det gå fort :) e den ordninære UL! E ikke på andre forum, meldte meg inn her og kom over dette diskusjonsforume:) ja, e bare og melde deg inn når du kan i gruppa! e jo arti me litt store-maga-treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia alle sammen! Jeg satser på en 2013-baby; termin er satt til 10.januar og forhåpentligvis blir det kring det :-). Jenta er det sagt og det gleder vi oss til (vi har en gutt på 2,5 år som helst hadde sett at det hva en stor lastebil i mammas mage...:-))

 

Jeg går gjerne med i fb-gruppa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...