Gå til innhold

2013-babyer i Tromsø?


Venter på bitteliten

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om det er flere som skal ha baby i begynnelsen av 2013? Jeg har termin i midten av januar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg har termin 12 februar :)

 

Noen som har vært på treff eller veit om det fins noen facebook gruppe for 2013 gravide??

Endret av Giraffen77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg har termin 12 februar :) Noen som har vært på treff eller veit om det fins noen facebook gruppe for 2013 gravide??

 

Jeg har ikke vært på treff ennå. Synes det er litt tidlig for min del, regner med at de andre på treffet er kommet mye lenger. Men jeg vil gjerne gå etter hvert. :) Hadde vært hyggelig. Vet ikke om det finnes noen gruppe for oss på FB, har ikke sjekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også termin i februar:) hadde vært hyggelig med ett treff en gang. Skulle vært dratt i gang ei gruppe på facebook også slik at man kan avtale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei, æ har termin i slutten av mars :) Prøvde å leite ætter om det va opprætta ei Facebook gruppa førr oss i Tromsø som vente barn i 2013, men æ kunne ikkje finne nåkka. Skal vi bare lage ei? Hadde jo vært greit med litt oversiktlig kommunisering og træff ætterhvært :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ sku tel å lage, men så ombestÆmte Æ mÆ Ættersom Æ kommer tel å vises dÆr. Kanskje bedre om en av dåkker som e kommen litt lÆnger enn mÆ lage, så hiv Æ mÆ med om et par uke når Æ har fådd fortÆlt folk at Æ e gravid ;) Eller så kan Æ lage om et par uke hvis ingen har gjort det tel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert om noen lager ei slik gruppe :) æ slenge mæ med på den når den e oppe å står :)

Skriv hær inne ka navnet på gruppa blir eventuelt legg inn en link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! eg kan lage ei lukket gruppe som heter "2013 babyer i Tromsø <3 ". men eg treng ei eg kan legge te for at eg kan opprette gruppa... puhh.. facebook altså :) så viss en av dåkker kan sende meg ei melding på dåkkers navn, så legg eg tell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da e det bare og søke på "2013 Babyer i Tromsø <3 " har fiksa gruppa på facebook!

 

Jeg får ikke til å søke opp gruppen. Lurer på om de helt lukkede gruppene ikke er søkbar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fiksa, Kristin H29 :) Æ klarte ikkje å leite opp gruppa, men fikk den opp via linken :) Har "joina", men du må vel godta forespørseln min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du fiksa, Kristin H29 :) Æ klarte ikkje å leite opp gruppa, men fikk den opp via linken :) Har "joina", men du må vel godta forespørseln min ;)

 

da e du me, Trine Lise :) satse på det kan bli litt treff etterhvert :D arti og bli kjent me flere som skal baby i 2013!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med i gruppa etterhvert...Alle kan se hvem som er medlemmer..Så no vet æ kem dokker e..hehe...Termin 6 april...Holde det hemmelig en stund til så derfor vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med i gruppa etterhvert...Alle kan se hvem som er medlemmer..Så no vet æ kem dokker e..hehe...Termin 6 april...Holde det hemmelig en stund til så derfor vente..

Da har du termin kun 9 daga ætter mæ :) Glæde mæ tel du hiv dæ med i FB gruppa vårs. Vi har allerede hadd første træff, og det va kjæmpekoselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sÅ bra:-) Har termin i slutten av mars, men e ikke helt offisiell enda.. Fler av dÅkker som fikk barn i 2009 ogsÅ? Da hadde vi 2009-babya i Tromsø som gruppe.. Funka kjempefint, og blei kjent med trivelige folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere mange som er hjemme om dagene? Er dere gamle å hvor gamle er barna deres? Jeg er 33 år å har ei lita kråka født i 2008 å ei stor ei født i 96( ho blir 17 i mars!!!!) om man blir med i den gruppa vises det på fb siden min? å er den søkbar eller er det kun via linken man kan se hvem sommer medlem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennede å se på fb gruppa å på dere:) Så at jeg har felles kjente med dere alle.. Ene av dere har jeg ti felles kjente å Kristin du har en slektning av meg på vennelista di:) Ei som ikke bor i troms:) Vente noen uker til før jeg blir medlem...Er 11 uker i dag...Vil høre hjertelyd eller være på en ul til før jeg blir med...Har ikke fortalt det til venner eller familie enda heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere mange som er hjemme om dagene? Er dere gamle å hvor gamle er barna deres? Jeg er 33 år å har ei lita kråka født i 2008 å ei stor ei født i 96( ho blir 17 i mars!!!!) om man blir med i den gruppa vises det på fb siden min? å er den søkbar eller er det kun via linken man kan se hvem sommer medlem?

Æ e fra Tromsø og e 35 år. Har ingen egne barn fra før, men ei stedatter på 12. Æ jobbe fullt om dagan. FB-sia skal vÆre søkbar, i følge ho Kristin, men det vises ikkje på profilen din at du blir medlem. Æ blei med i uke 12 og hadde ikkje førtÆlt tel alle at Æ va gravid enda. Men Æ hadde vÆrt på UL allerede :) Spent på å se kem du e når du hiv dÆ med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå! Ja, den e søkbar:) den e lukka, så derfor søkbar. Men ingen ser ka vi skriv og heller ikke at man bli medlem. Men vises kem som e medlem. Åh,- no ble eg veldi nysgjerrig! Korssen slektning??:) bare og meld deg inn i gruppa :)) hadde vært koseli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...