ღTyrkiskPepperღ Skrevet 31. juli 2012 #26 Skrevet 31. juli 2012 Reiser til syden neste uke og blir der i 1 mnd:) Å få jobb Blir tante i vinter:)
Verbena Skrevet 31. juli 2012 #27 Skrevet 31. juli 2012 *dumdum boys konsert på lørdag *jobbing på ny avdeling i 2uker nå *Barna kommer hjem (12.august) *babylaging (håper spira sitter denne pp) *7års dag til minstemann snart *konsert igjen 5.oktober Også krysser jeg fingrene for at skoleplass ordner seg også, står på venteliste og håper jeg får plass!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 31. juli 2012 #28 Skrevet 31. juli 2012 Gleder meg til skolen begynner igjen og til å gå ut i praksis frem til jul. Gleder meg over at vi ikke har eksamen til jul. Gleder meg til å hente henne i barnehagen, til laksemiddag, til helga, til snø og mange andre ting. Alltid noe å glede seg til
Gjest Heartbroken Skrevet 31. juli 2012 #29 Skrevet 31. juli 2012 Gleder meg til baby kommer i oktober. Gleder meg til å bli tante i september. Gleder meg til å bli kvitt kvalme og å komme i form etter to tunge år. Gleder meg til å feire jul med vår utvidede familie. Gleder meg til å pusse opp stuen og gangen. Gleder meg til å overta hytta vi nettopp har kjøpt. Gleder meg til å følge barna mine og håper at de får de livene de fortjener. Gleder meg til å fortsette livet sammen med mannen min. Jeg er jammen heldig......
IreneUtålmodig Skrevet 31. juli 2012 #30 Skrevet 31. juli 2012 1:Begynt og glede meg til jul alt 2:Å nÅ vekt mÅlet 3:Bryst reduksjon 4:Hus 5:Ny problemfri bil(?) 6:London tur
Miss Honey Skrevet 31. juli 2012 #32 Skrevet 31. juli 2012 Fjelltur med gode venner om 3 uker Bursdagen til datteren min i September: sjørøverfest! (Fordi da får jeg besøk av folk jeg savner) juleferie neste sommer
**lykke!!** Skrevet 31. juli 2012 #33 Skrevet 31. juli 2012 Besøk fra sørnorge neste uke, guttungen sin bursdag, kjæresten sin bursdag, to uker til Spania i høst, ruskende høstvær, juleforberedelser, og størst av alt er så de store skrittene barna gjør fra uke til uke, i sommer har de jammen meg blitt store (kanskje litt for store).
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2012 #34 Skrevet 31. juli 2012 Første dag i bhg med guttungen 6 august Dåpen til jentungen 12 august Samboeren har sin eneste ferie uke fra 13 - 19 august.. Håper vi får tid sammen da. Ellers så er det når samboeren får fast jobb, så vi fr huslånet i boks.. Han er lovet fast stilling, men det er noe med lønn og arb.tider det diskuteres nå.. Så det spørs jo når det er over
C.L.H85 Skrevet 31. juli 2012 #35 Skrevet 31. juli 2012 Gleder meg til jeg får meg jobb slik at økonomien blir litt bedre -At vesla er hos en dagmamma der hun stortrives. -At når jeg får meg jobb så vil vi kunne finne på mer sammen som familie og kjærestepar Gleder meg som regel til en ny dag hele tiden. Er fornøyd med sånn vi har det.
Beibiklein Skrevet 31. juli 2012 #36 Skrevet 31. juli 2012 Vi flytter inn i nytt hus i morgen,biir mamma om under 1 mnd
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #37 Skrevet 31. juli 2012 Det største: Å fÅ bli mamma for første gang om et par mÅneder... OgsÅ skal jeg snart i bryllup, har snart bursdag, stelle istand til baby/vaske resten av babyklærne og handle inn det siste, gleder meg til Å spise spekeskinke og brie igjen med et lite glass vin attÅt, gleder meg til høst/vinter/julekos, mammapermisjon med babykos og familietreff, nye gardiner og ny sofa i stua som er i gjære, ny bil... lete videre etter drømmehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå