Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #1 Skrevet 31. juli 2012 Å se Stolthet og fordommer om igjen og om igjen (fÅtt litt dilla) 1 ferieuke til gode (kanskje hopp-pÅ tur til Syden) Guttungen sin 2-Årsdag JUL Kaizers Orchestra i operaen i januar, med Oslo-weekend aleine med mannen.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 31. juli 2012 #2 Skrevet 31. juli 2012 At huset vårt skal bli ferdig!!!! Håper å kunne flytte inn i desember
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er hjemmeværende, og gleder meg over det hver dag. Vi venter på ny bil. Vi skal til kongeparken. En venninne med barn kommer på besøk i løpet av neste uke. En serie jeg har bestilt fra usa på dvd som snart kommer i posten Klær som kommer i posten til minsten. Til badet på loftet er helt ferdig.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #6 Skrevet 31. juli 2012 å få ferdig alle bygge prosjekter i huset. da blir det fint, lyst, smat nytt i alle rom + utvendig. har nylig startet i ny jobb og så venter en fin lønning om 14 dager og. jobbet masse overtid.
Popelko Skrevet 31. juli 2012 #7 Skrevet 31. juli 2012 Tyrkia med familien om 3 uker. Bortsett fra hverdagsting, er det vel bare det for øyeblikket
Snuppelupp1988 Skrevet 31. juli 2012 #9 Skrevet 31. juli 2012 Kjæresten kommer hjem idag Blir mor om en måneds tid, ikea tur for å handle inn det siste som trengs og bare nyte tiden fremover
Lady lovely locks Skrevet 31. juli 2012 #10 Skrevet 31. juli 2012 Små ting... jeg begynner på jobb til tirsdag, da starter et nytt bhg år, vi får inn masse nye små 1 og 2 åringer det er alltid spennede. Barna mine skal gå på samme avd i bhg i år Natur avdeling på alle tre det blir spennede. Jeg og min samboer har snart vært sammen i 10 år.... Ellers bare trives jeg med livet. Barna blir større og større noe som fører oss mot nye utfordringer og oppleverlser.
♣ Christiane ♣ Skrevet 31. juli 2012 #11 Skrevet 31. juli 2012 Både små og store ting. Bli ferdig med pussing/beising av verandaene. Madonna konsert om 2 uker Bursdagen til sønnen min som blir 3 år i august. 6 års bryllupsdag i september Bli mamma til nr 2 i desember Jul med familien Bygge om loftet til oppholdsrom. å være i permisjon med knøttet.
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 31. juli 2012 #13 Skrevet 31. juli 2012 Skal på visning på mandag!! Etter å ha leid leilighet noen år skal det bli godt å etterhvert få kjøpt vår egen bolig! Lånet er i boks, så er bare å finne en bolig vi liker!
Gjest Ingen skal få! Skrevet 31. juli 2012 #16 Skrevet 31. juli 2012 Førskoleinnvielse i barnehagen, skal i bryllup til en kjær venninne i August, bursdagen til tvillingene, min egen bursdag, å få den gamle bilen solgt, pusse opp badet, og tørketrommel :-p
Gjest Løvemusene Skrevet 31. juli 2012 #17 Skrevet 31. juli 2012 Florida om en måned! Bli gravid, forhåpentligvis snaaaart! <3
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 31. juli 2012 #19 Skrevet 31. juli 2012 Barnedåp hvor jeg er fadder den 12. august Servere i barndomsvenninnes bryllup den 18. august Ordinær ultralyd den 23. august ( <3 jente eller gutt? <3) Første JM time den 30. august blir en arti måned dette
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #20 Skrevet 31. juli 2012 1. Å bli mor enda en gang og gi min nye samboer gleden om Å bli pappa 2. Å fÅ oss eget sted Å bo pÅ landet 3. At yngste begynner pÅ skolen
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #21 Skrevet 31. juli 2012 * Bryllup til søskensbarnet mitt i helgen......og da har jeg og mannen fri fra alt som heter barn en hel weekend!! (leeenge siden) * 3 uker ferie tilgode. * Nye pupper. * Vesla skal begynne i bhg. og sønnen vår skal begynne på skole. * Pusse opp bad/vaskerom. * Jul Pluss myyyye mer
Magia Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 Studiestart Også kjenner jeg at det er positive endringer i lufta. Deilig!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #23 Skrevet 31. juli 2012 Ingenting spesielt faktisk. Men gleder meg over de små tingene i hverdagen og gode øyeblikk. Som i går da jeg gikk en lang fjelltur, satt ute barbent i solen etterpå og tenkte på hvor utrolig godt jeg har det Ser frem til å finne meh en kjæreste en eller annen gang da:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 31. juli 2012 #24 Skrevet 31. juli 2012 1. Imorgen begynner tilvenningen i bhg, og jeg gleder meg sånn! Snuppa storkoser seg med andre barn, så jeg gleder meg mest på hennes vegne 2. I neste uke får jeg den nye bilen min 3. Gleder meg veeeeldig til jul! 4. Også gleder jeg meg til å få klær til småen i posten fra Ellos, og sko til meg selv fra Brandos!
Gjest Miryks Skrevet 31. juli 2012 #25 Skrevet 31. juli 2012 Yngstemann begynner i barnehage. Jeg finner forhåpentligvis jobb. Hundeustilling i oktober og november. Miniferie til Tokyo med gubben pga årsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå