Gå til innhold

Hvilken type facebook status irriterer deg mest? :p

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er heldigvis ikke så lett irritabel og bryr meg lite om hva folk har på statusen sin. Men legger merke til og synes det er litt merkelig med to personer som legger ut alt, fra klokken de våknet, til jobb, middag, trening, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg irriterer meg over statusoppdateringer med mange skrivefeil (når det er åpenbart at det er forsøk på å skrive bokmål/nynorsk - dialekt irriterer meg ikke like mye), og da særlig orddelingsfeil...

Det er to på listen min som er fæle med orddelingsfeil, de klarer å dele opp 4-5 ord feil i statusen sin på 2 setninger...

Skrevet

Har ei på fb som alltid skal proklamere hvor perfekt alt er i livet hennes: mannen, bikkja, huset, treninga og maten.... Har faktisk selv et fint hjem og er dritflink å lage mat, men legger ikke ut bilder av det fine huset mitt eller den gode maten pent dandert med tekster som: "Mmmmm deilig lammelår med rødvinssaus of søtpotet-pure. Digg med en deilig Chablis til" eller hvafaen man eter ... eller bilde av nyvasket hus med innkjøpte roser som man selvsagt har fått med den perfekte kjæresten. Noen skal bare få andre til å føle seg mislykket fordi huset er skittent og man ikkr har fått blomster siden man var 20. Har selv begynt med anti- bilder av både kjøkkenbenk og halvspiste brødskiver i det siste sammen med sarkastiske kommentarer.. skal si en del føler seg truffet :-)

Skrevet

De som fremstår som jævla perfekte, men kanskje ikke er det likevel??! hehe

Har ei som har 3 barn, og hun skrev ofte på statusen sin "åååååh Per jeg elsker deg, verdens beste mann, verdens beste far+++ 100 hjerter.

Nå er hun plutselig blitt singel:P Har ikke skrevet så mye om det da:P

Eller hun som legger ut et nytt bilde av seg hver morning. "på vei til jobb" " på vei til trening. work this body" oh yeah". osv..nei, hun er ikke 18..snart 30:P

Eller hun som elsker alt som er hvitt, hvitt hus, alt er såååå hvitt så fint, og vi elsker fotballfrue bloggen og sin egen blogg. outfit bilde av seg selv her dag, baker ofte cupcakes og elsker jordbær og kanskje et glass champagne med den herlige mannen sin!! hahaha

Skrevet

Hmm... har en tante som kommer med sånne lange, pinlige oppdateringer engang i blant. Blant annet hele fødselshistorien sin, som ble superlang og var full av skrivefeil fordi hun oppdaterte fra mobilen rett etter at nurket var født...! Hun kan også finne på å skrive slike ting som "I dag har guttaboys dratt på tennistrening, så her sitter jeg og lillemor og koser oss med nystekte cupcakes mens vi ser på peter pan og fingerhekler" Ikke at jeg tviler på at livet deres virkelig er perfekt, men herlanhet så laaangt.

Det jeg synes er kjempekult å se av oppdateringer er "gullkorn fra barnemunn", jeg har flere venninner med småttiser som oppdaterer med alt det rare de sier. Sikkert irriterende for dem som ikke har barn, men har jo barn på den alderen selv, så kjenner meg godt igjen .

har også en ekssvigerinne som oppdaterer med dette bestemte sitatet flere ganger i uka: "Skuff meg heller med sannheten enn å glede meg med en løgn!" myntet på broren min som overhodet ikke er annet enn høflig ovenfor henne når hun ringer 50 ganger om dagen.

Jeg har også en venninne som er "dritnervøs" for å poste noe som er "teit" på Face, derfor er hun så påtatt hipster at jeg blir helt flau. Hun kan feks ikke legge ut et profilbilde av seg selv dersom det ikke er fra en altforawsomedestinasjon som Macchu Picchu, den kinesiske mur eller surfing på en hairygg (satt på spissen). Selv om hun ikke oppdaterer så ofte synes jeg det er teit når det er så påtatt.

En siste er en venninne som oppdaterer 20 ganger om dagen med instagrambilder av alt tilbehøret sitt, konserter, alle menneskene hun møter der, ti bilder fra den siste byturen og 12 bilder fra da hun var på bekkevandring, alt fra da hun tar på seg støvlene til hun plastrer gnagsaårene, liksom. Aaargh!

Skrevet

jeg får krupp av en bekjendt som BARE syter over hvor forferdelig hun har det som er alene med ditt og alene med datt, og hvor forferdelige venninner hun har som bare baksnakker og krangler og sier ditt og sier datt, og det aller verste er hvor forferdelig det er å være mamma og hvor travelt og slitsomt og uvillig barnet hennes er, for så å ende alle statuser med hvor glad hun er i dette barnet, gjerne med ett " når ingen andre bryr seg om deg" eller lignende..

syns det er forderdelig hvordan hun kan legge ut så mye negativt om barnet sitt og hvor forferdelig livet hennes er som mamma til dette barnet, som har en far som ikke ønsker å gi opp familien sin for å være sammen med denne negative dama..

så kommer matstatuser - lavkarbo, glutenfritt, skal hive innpå sjokolade osv..

så treningsstatuser

eller slike innlysende statuser eller statuser som blir teite.. noen har evige nedtellinger og snakker ikke om annett en målet med nedtellinga, for så å"plutselig" komme på at "åy, endelig i morgen skal vi.. det hadde jeg nesten glemt!"

eller bolla har fått tann nr 5! nå spiser hun brødskive for første gang, med et søtt bilde, og dagen etterpå, nå spiser hun is for første gang, med et bilde.. osv..

Skrevet

Jeg blir vel ikke egentlig irritert men.. Har ei på FB som legger ut noe sykt mye bilder. Har de vært på ferie kommer det fort 50 bilder etterpå. En vanlig helg resulterte i ikke mindre enn 30 bilder! Gidder aldri kikke gjennom det, merker jeg ikke er så interesert...

Kjenner også noen som legger ut alt de gjør i ferien, bilder av barna på stranda, drinker, maten ALT! Fortløpende mens de er på ferie. Skjønner ikke at de gidder

Ellers må jeg si det samme som flere ande her, disse "lik hvis ... " inleggene og "kopier hvis ... " er helt pyton!!

Kom på en ting til... Var vist noe å irritere seg over likevel hehe :P

Har ei veninne på FB som hele tiden legger ut oppdateringer om hvor syk hun er. Ikke noe alvorlig, hodepine, kvalme ol . Men hun prøver å vinkle det positivt. "pakker meg under dyna igjen ja, har verdens værste hodepine :( , men har jo den beste sønnen i verden, så jeg er glad uansett <3 :) "

Hadde ikke vært så ille hadde det ikke vært for at de kom nesten daglig!

Skrevet

Denne fikk jeg rett i fleisen i dag:

"Mye enklere dette enn vi trodde - bare bibben får nærhet, melk hver 3 time og tørre bleier så er det bare soving det går i. Ligger i dobbelsengen mellom brystene mine mens vi ser på film og puppene mine fylles og tømmes mens vekten min allerede en uke etter er kun 1 kg mer enn før jeg ble gravid :) Livet er herlig"

Litt mer enn jeg egentlig vil vite dette.... Samme person har også lagt ut alle ul bilder, 3D bilder og gravidenakenbilder av henne og typen. Første bildet av bebisen var et ammebilde der puppen hennes tok like mye plass på bildet. Neste er vel at fødselen blir lagt ut på FB.

Skrevet

Det mest flaueste jeg har sett på facebook er han som skrev 15 mld på veggen til eksen sin ila 15 minutter fordi han var så såra .. Hun har jo ny type og alt og han bombaderte henne med mld slik som: Jaja Bjørn, om du ser dette så fant jeg faktisk Heidi først, og hun kommer alltid til å være i mitt hjerte, også bare kommer du busende inn og ødelegger alt mellom oss :( . Eller: åååh Heidi, så du hadde lagt ut bilder av fotlenkene dine. Skulle ønske jeg kunne massere føttene dine igjen..Kan jeg det? And the list went on. Dagen etterpå hadde eksen hans sletta alt han hadde posta på veggen hennes. Håper han var full, kjærlighetssorg eller ei - det var flaut å lese nesten!

+ Festestatuser hver eneste helg er slitsomt og litt kjedelig å lese.

Eller klaging på været..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...