Gå til innhold

Juliea - kukløsklan.... er det pyramidespill du driver med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og tror du at du fÅr ved Å stille spørsmÅl her? Hva hadde da vært vitsen for henne Å "hemmeligholde" det pÅ fb? Ikke heeeeelt den smarteste kniven i skuffen du, kanskje?
Jeg fikk svar pÅ spm mitt jeg.. Hun er forhandler av nuskin. Verre var det ikke! vet ikke hvem som er den skarpeste (eller smarteste som du liker Å kalle det) kniven i skuffen jeg...;p

SÅ godt at du fikk svar da :) Da regner jeg med at dagen din er reddet :)

Hva vil du bruke din nye kunnskap til, lurer jeg litt pÅ? Eller er det bare at du ikke utstÅr Å ikke vite alt som foregÅr?

Skrevet
[Men om det nÅ mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun gÅr inn for Å holde sÅ hemmelig som mulig - tror du da at du vil fÅ et svar pÅ spørsmÅlet du stiller anonymt pÅ et Åpent forum??? Hva forventer du Å oppnÅ med innlegget ditt? Det er bare det som virker sÅ rart i mine øyne :)
Hun sprer det jo videre til alle som gidder Å legge henne til pÅ fb, sÅ sÅÅÅÅ hemmelig kan det jo ikke være.. Jeg er ikke selv pÅ fb, og gidder ikke melde meg inn der heller, fordi jeg liker Å være ANONYM, men har en venninne som er medlem der som fortalte at hun prøver Å "verve" folk til et eller annet.. SÅ til spm om hva jeg forventer Å oppnÅ med innlegget mitt? Jeg ønsker Å fÅ svar pÅ spm mitt i HI vel..
Og tror du at du fÅr ved Å stille spørsmÅl her? Hva hadde da vært vitsen for henne Å "hemmeligholde" det pÅ fb? Ikke heeeeelt den smarteste kniven i skuffen du, kanskje?
Mulig du ikke er den "smarteste" kniven heller;-)

Hehe, ja, jeg sÅg den med det samme jeg postet :P men fikk ikke rettet det da jeg er anonym ;)

SÅnn kan det fort gÅ nÅr man skal prøve Å være smart :)

Skrevet
SÅ godt at du fikk svar da :) Da regner jeg med at dagen din er reddet :) Hva vil du bruke din nye kunnskap til, lurer jeg litt pÅ? Eller er det bare at du ikke utstÅr Å ikke vite alt som foregÅr?

Mest det siste igrunn, at jeg ikke utstÅr Å ikke vite alt som foregÅr. Nyskjerrig ja:)

Skrevet
Fortell hva det går ut på da, jeg vil væme :) Men ikke hvis det er ulovlig altså.

VæME??? Virkelig? Er det mulig sier jeg bare, har folk sluttet helt å lære skriving på skolen????

Gjest marie-s
Skrevet
Jeg vil være med! Må man ha unger for å være med?

Lykke til om du for all fremtid ønsker at venner og familie skal ungå deg i all fremtid.

Er det nuskin er det snakk om det som så fint kalles "nettverkssalg", går ut på omtrent det samme som pyramidespill selv om det merkelig nok er lovlig.

Skrevet
Fortell hva det går ut på da, jeg vil væme :) Men ikke hvis det er ulovlig altså.
VæME??? Virkelig? Er det mulig sier jeg bare, har folk sluttet helt å lære skriving på skolen????

Jezz.. må da være lov å kødde litt da! Herregud....

nei er det pyramidedritt gidder jeg ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...