Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #1 Skrevet 30. juli 2012 Eller hva er det du tjener så fett på som du ikke si hva er? Høres rimelig snuskete ut..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #2 Skrevet 30. juli 2012 Eller hva er det du tjener så fett på som du ikke si hva er? Høres rimelig snuskete ut.. Ikke snuskete, hun skrev jo tidligere at hun har fått jobb i en gruve og vil tjene 40 000 i måneden på det. Det JEG stusset på er, at hun skrev om mulighet for å arbeide mens barnet sover - så vidt jeg vet, innebærer ikke arbeid i gruve hjemmekontor.
Gjest Heartbroken Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Det var da en veldig interesse for en annens økonomi og privatliv Mener du seriøst at du har krav på svar på spørsmålet ditt? Når du tilogmed spør anonymt syns jeg du når nye høyder av nysgjerrighet... Jøss, det finnes mange rare mennesker
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 Det var da en veldig interesse for en annens økonomi og privatliv Mener du seriøst at du har krav på svar på spørsmålet ditt? Når du tilogmed spør anonymt syns jeg du når nye høyder av nysgjerrighet... Jøss, det finnes mange rare mennesker det er anonymforum, heartbroken. å kjefte på noen for at de benytter seg av retten til å være anonym på anonymforum vitner kun om lavere grad av intelligens og selvinnsikt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #5 Skrevet 30. juli 2012 Det var da en veldig interesse for en annens økonomi og privatliv Mener du seriøst at du har krav på svar på spørsmålet ditt? Når du tilogmed spør anonymt syns jeg du når nye høyder av nysgjerrighet... Jøss, det finnes mange rare mennesker Poenget er at hun driver og skal "verve" folk inne på facebookgruppa, og alt er så himla hemmelig. Folk må legge henne til som venn på fb eller sende henne pm og få presentasjon på Skype om hva det handler om. Er det rart man lurer da? Og aopropos rare mennesker... takk i ligemåde du!
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 30. juli 2012 #6 Skrevet 30. juli 2012 Det var en annen bruker som skrev: "Tja, pappa jobber i gruva her, og tjener en 35-40 000 netto i mnd. Har ikke rare utdannelsen han, men han har derimot mye erfaring. 8-timers skift, enten morgen, ettermiddag/kveld eller natt." Foreslår at du sender Julie en pm dersom du vil spørre henne hva hun jobber med.
Gjest Heartbroken Skrevet 30. juli 2012 #7 Skrevet 30. juli 2012 Det var da en veldig interesse for en annens økonomi og privatliv Mener du seriøst at du har krav på svar på spørsmålet ditt? Når du tilogmed spør anonymt syns jeg du når nye høyder av nysgjerrighet... Jøss, det finnes mange rare mennesker det er anonymforum, heartbroken. å kjefte på noen for at de benytter seg av retten til å være anonym på anonymforum vitner kun om lavere grad av intelligens og selvinnsikt. Jadajada. Men vanlig høflighet bør ikke forsvinne med sjansen til å være anonym. Å (mer enn) hinte at noen som står frem med navn driver med snusk fordi hun tjener ok er langt forbi grensen for høflighet i min verden!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #8 Skrevet 30. juli 2012 [ Å (mer enn) hinte at noen som stÅr frem med navn driver med snusk fordi hun tjener ok er langt forbi grensen for høflighet i min verden! Det er ikke fordi hun tjener ok at jeg blir mistenkelig, det er pga alt hemmelighetskremmeriet rundt det.
Gjest Heartbroken Skrevet 30. juli 2012 #9 Skrevet 30. juli 2012 [ Å (mer enn) hinte at noen som stÅr frem med navn driver med snusk fordi hun tjener ok er langt forbi grensen for høflighet i min verden! Det er ikke fordi hun tjener ok at jeg blir mistenkelig, det er pga alt hemmelighetskremmeriet rundt det. Men om det nå mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun går inn for å holde så hemmelig som mulig - tror du da at du vil få et svar på spørsmålet du stiller anonymt på et åpent forum??? Hva forventer du å oppnå med innlegget ditt? Det er bare det som virker så rart i mine øyne
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #10 Skrevet 30. juli 2012 [Men om det nÅ mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun gÅr inn for Å holde sÅ hemmelig som mulig - tror du da at du vil fÅ et svar pÅ spørsmÅlet du stiller anonymt pÅ et Åpent forum??? Hva forventer du Å oppnÅ med innlegget ditt? Det er bare det som virker sÅ rart i mine øyne Hun sprer det jo videre til alle som gidder Å legge henne til pÅ fb, sÅ sÅÅÅÅ hemmelig kan det jo ikke være.. Jeg er ikke selv pÅ fb, og gidder ikke melde meg inn der heller, fordi jeg liker Å være ANONYM, men har en venninne som er medlem der som fortalte at hun prøver Å "verve" folk til et eller annet.. SÅ til spm om hva jeg forventer Å oppnÅ med innlegget mitt? Jeg ønsker Å fÅ svar pÅ spm mitt i HI vel..
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #11 Skrevet 30. juli 2012 Alt du skal bry deg med da heartbroken. Blir helt matt!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #12 Skrevet 30. juli 2012 Heartbroken eier jo forumet her da, hva er det dere forventer jenter?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #13 Skrevet 30. juli 2012 [Men om det nÅ mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun gÅr inn for Å holde sÅ hemmelig som mulig - tror du da at du vil fÅ et svar pÅ spørsmÅlet du stiller anonymt pÅ et Åpent forum??? Hva forventer du Å oppnÅ med innlegget ditt? Det er bare det som virker sÅ rart i mine øyne Hun sprer det jo videre til alle som gidder Å legge henne til pÅ fb, sÅ sÅÅÅÅ hemmelig kan det jo ikke være.. Jeg er ikke selv pÅ fb, og gidder ikke melde meg inn der heller, fordi jeg liker Å være ANONYM, men har en venninne som er medlem der som fortalte at hun prøver Å "verve" folk til et eller annet.. SÅ til spm om hva jeg forventer Å oppnÅ med innlegget mitt? Jeg ønsker Å fÅ svar pÅ spm mitt i HI vel.. Du gidder ikke Å gjøre en innsats for Å fÅ stilt nysgjerrigheten din, men du forventer at hun skal gjøre en innsats slik at du blir fornøyd. Meld deg inn pÅ FB eller fÅ venninne di til Å spørre der inne! Om dere er sÅ forbanna kjipe at dere bare mÅ være anonyme eller ikke tør Å spørre under fult navn, sÅ ja, da fÅr det bare være!
Lille♥mitt Skrevet 30. juli 2012 #14 Skrevet 30. juli 2012 Hvis du går tilbake til en tråd som noen startet for noen dager siden der hi spør om noen har prøvd et spesifikt hudpleiemerke, så skjønner du hva hun gjør. Om det er "snusk" eller ikke skal ikke jeg uttale meg om, da jeg regner med at de fleste oppegående mennesker skjønner at når det er så mye hemmelighet rundt et produkt som blir solgt, så..... tupperware er for eksempel ikke hemmelig på noen slags måte. Ellers syns jeg det er helt latterlig å starte en tråd om dette
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #15 Skrevet 30. juli 2012 Må si jeg har lurt på det samme som HI..
Gjest Heartbroken Skrevet 30. juli 2012 #16 Skrevet 30. juli 2012 Heartbroken eier jo forumet her da, hva er det dere forventer jenter? Endelig en som har skjønt det skikkelig smart du
Lille♥mitt Skrevet 30. juli 2012 #17 Skrevet 30. juli 2012 Forresten så har firmaet vært etterforsket av økokrim, men de har forandret litt oss måten de organiserer seg på slik at de har funnet et smutthull i loven. Så nei, de blir ikke ansett som et pyramidespill.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #18 Skrevet 30. juli 2012 Jeg vil være med! Må man ha unger for å være med?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #19 Skrevet 30. juli 2012 Forresten så har firmaet vært etterforsket av økokrim, men de har forandret litt oss måten de organiserer seg på slik at de har funnet et smutthull i loven. Så nei, de blir ikke ansett som et pyramidespill. Hvilket firma dreier det seg om da?
Lille♥mitt Skrevet 30. juli 2012 #20 Skrevet 30. juli 2012 Forresten så har firmaet vært etterforsket av økokrim, men de har forandret litt oss måten de organiserer seg på slik at de har funnet et smutthull i loven. Så nei, de blir ikke ansett som et pyramidespill. Hvilket firma dreier det seg om da? Nuskin. De tjener penger på å verve folk.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #22 Skrevet 30. juli 2012 Fortell hva det går ut på da, jeg vil væme Men ikke hvis det er ulovlig altså.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #23 Skrevet 30. juli 2012 [Men om det nÅ mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun gÅr inn for Å holde sÅ hemmelig som mulig - tror du da at du vil fÅ et svar pÅ spørsmÅlet du stiller anonymt pÅ et Åpent forum??? Hva forventer du Å oppnÅ med innlegget ditt? Det er bare det som virker sÅ rart i mine øyne Hun sprer det jo videre til alle som gidder Å legge henne til pÅ fb, sÅ sÅÅÅÅ hemmelig kan det jo ikke være.. Jeg er ikke selv pÅ fb, og gidder ikke melde meg inn der heller, fordi jeg liker Å være ANONYM, men har en venninne som er medlem der som fortalte at hun prøver Å "verve" folk til et eller annet.. SÅ til spm om hva jeg forventer Å oppnÅ med innlegget mitt? Jeg ønsker Å fÅ svar pÅ spm mitt i HI vel.. Og tror du at du fÅr ved Å stille spørsmÅl her? Hva hadde da vært vitsen for henne Å "hemmeligholde" det pÅ fb? Ikke heeeeelt den smarteste kniven i skuffen du, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #24 Skrevet 30. juli 2012 [Men om det nÅ mot formodning skulle være noe 'snusk' som hun gÅr inn for Å holde sÅ hemmelig som mulig - tror du da at du vil fÅ et svar pÅ spørsmÅlet du stiller anonymt pÅ et Åpent forum??? Hva forventer du Å oppnÅ med innlegget ditt? Det er bare det som virker sÅ rart i mine øyne Hun sprer det jo videre til alle som gidder Å legge henne til pÅ fb, sÅ sÅÅÅÅ hemmelig kan det jo ikke være.. Jeg er ikke selv pÅ fb, og gidder ikke melde meg inn der heller, fordi jeg liker Å være ANONYM, men har en venninne som er medlem der som fortalte at hun prøver Å "verve" folk til et eller annet.. SÅ til spm om hva jeg forventer Å oppnÅ med innlegget mitt? Jeg ønsker Å fÅ svar pÅ spm mitt i HI vel.. Og tror du at du fÅr ved Å stille spørsmÅl her? Hva hadde da vært vitsen for henne Å "hemmeligholde" det pÅ fb? Ikke heeeeelt den smarteste kniven i skuffen du, kanskje? Mulig du ikke er den "smarteste" kniven heller;-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #25 Skrevet 30. juli 2012 Og tror du at du fÅr ved Å stille spørsmÅl her? Hva hadde da vært vitsen for henne Å "hemmeligholde" det pÅ fb? Ikke heeeeelt den smarteste kniven i skuffen du, kanskje? Jeg fikk svar pÅ spm mitt jeg.. Hun er forhandler av nuskin. Verre var det ikke! vet ikke hvem som er den skarpeste (eller smarteste som du liker Å kalle det) kniven i skuffen jeg...;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå