Gjest amandine Skrevet 31. juli 2012 #26 Skrevet 31. juli 2012 Tssk, en halvtime skviser jeg fint inn mellom halv fem og fem om natta.. Rekker en dusj før jobb også, da.. Bootcamp? I'm in! PS: startet i dag tidlig forresten. Det var da jævlig ivrig Patsy! Jeg starter på tirsdag når jeg er hjemme i eget hus igjen. Først en helg med festligheter og så ut av svigermors hus(etter fire uker, wonder hvorfor man trøstespiser...). Skal finne frem Jillian, trenger noen dager å tenke ut hvor hun er på. Tynne flisa har nok gjemt seg. Men jaggu. Skal rydde litt også, og pusse opp, det teller vel for litt? Pluss har hatt fri for lenge og må tjene mye penger så må jobbe masse døgnet rundt tror jeg. Lukter julebordskjole!
Patetica fåkksi Skrevet 31. juli 2012 Forfatter #27 Skrevet 31. juli 2012 Jutjub er tingen, Mandypandy!
Gjest sug lut Skrevet 31. juli 2012 #28 Skrevet 31. juli 2012 Mat er godt, vin er godt, kos er viktig - men jeg har faktisk ikke gått opp i ferien. Ikke ned heller, men hei, jeg har spist alt jeg har hatt lyst til hele tiden, og det innebar også diverse vaffel-kalas med rømme og alt, taco-slag, vin-bonanza etc. Så kunne vært verre.
Gjest amandine Skrevet 31. juli 2012 #29 Skrevet 31. juli 2012 Jutjub er tingen, Mandypandy! Joda, jeg kjøper den. Men ikke sammen med svigermor. Hun er helt ok, altså, men etter fire uker i hennes hus med hele familien(både mine egne små og store, pluss svigermors andre små som har blitt store og flere de også) drømmer jeg ikke om Jillian på jutjub og svigermor mysende over skulderen...NåDE. Blir svett bare av tanken, så da funker det vel bare å tenke på det??
Patetica fåkksi Skrevet 3. august 2012 Forfatter #30 Skrevet 3. august 2012 Når jeg er ferdig med økta i kveld har jeg trent daglig i fem dager, Amandine. Bare nevner'e.
LanzaroteJenta Skrevet 4. august 2012 #31 Skrevet 4. august 2012 Jeg har holdt stålkontroll (nesten..) siden 1. Juni. Har ligget på ca 1500 kcal om dagen. Blitt masse grønnsaker og sunn mat (rent kjøtt, kylling, lite sukker og null godis, kaker og brus). Utrolig hvor mye godt man kan lage som samtidig er sunt- om man bare gidder. Har gått ned nesten alle kiloene jeg ønsket og nærmer meg målet med stormskritt. Motivasjonen holdes oppe ved å stadig komme inn i eldre klær Skal snart begynne å legge til litt mer mat om dagen, og så holder jeg meg forhåpentligvis stabil. Når man først klarer seg gjennom de første par ukene, går det fint. Sukkerbehovet blir mindre, og greier og greier. Det ER mulig!
Gjest amandine Skrevet 7. august 2012 #32 Skrevet 7. august 2012 Når jeg er ferdig med økta i kveld har jeg trent daglig i fem dager, Amandine. Bare nevner'e. Det var da som faen! Kom hjem i går kveld og skal sporenstreks sette bort hvitvinsglasset og gå ned i kjelleren og ta meg en halvtime på ellipsehelvetet. Jaggu. Har ikke veiet inn etter ferien(litt fet og alkoholisert avslutning på lørdag) men tar det på mandag. See ya!
Gjest amandine Skrevet 7. august 2012 #33 Skrevet 7. august 2012 PS: Måtte forøvrig scrolle så lang ned for å finne tråden at jeg lurte på om du allerede var mer enn halvert he he he
Gjest sug lut Skrevet 9. august 2012 #34 Skrevet 9. august 2012 Her, Amandine, er løsninga på alt: http://livegym.no/
Patetica fåkksi Skrevet 9. august 2012 Forfatter #35 Skrevet 9. august 2012 Jeg har gått ned en kilo. Ikke det at det er mye på halvannen uke, men det er da en kilo lell.
Gjest amandine Skrevet 9. august 2012 #36 Skrevet 9. august 2012 Patsy ruler! Jeg noterer to dager på ellipsehelvetet pluss en sopptur og kun ett glass vin. Må jo telle for noe? Gruer meg litt til innveiing på mandag he he
Patetica fåkksi Skrevet 12. august 2012 Forfatter #37 Skrevet 12. august 2012 Men jeg tror jeg gikk opp den ene kiloen nå i helgen.
Gjest amandine Skrevet 12. august 2012 #38 Skrevet 12. august 2012 Men jeg tror jeg gikk opp den ene kiloen nå i helgen. Festlig helg, altså? Må ha det litt moro også, mens man kan.
Patetica fåkksi Skrevet 12. august 2012 Forfatter #39 Skrevet 12. august 2012 Assa, Luten var innom. Slikt blir jeg feit av.
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #40 Skrevet 12. august 2012 Assa, Luten var innom. Slikt blir jeg feit av. Fordi jeg er så dydig. Bare si det som det er.
Gjest amandine Skrevet 12. august 2012 #41 Skrevet 12. august 2012 Assa, Luten var innom. Slikt blir jeg feit av. Fordi jeg er så dydig. Bare si det som det er. Jassdå? Besøk hos Patsy? Godt. Jeg skal på vekta i morgen tidlig. Hvis jeg klarer å slutte med hvitvin innen den tid,.
Gjest sug lut Skrevet 12. august 2012 #42 Skrevet 12. august 2012 Assa, Luten var innom. Slikt blir jeg feit av. Fordi jeg er så dydig. Bare si det som det er. Jassdå? Besøk hos Patsy? Godt. Jeg skal på vekta i morgen tidlig. Hvis jeg klarer å slutte med hvitvin innen den tid,. Jepp. Og siden det var morran og jeg var sjåfør og sånn ellers stort sett ikke noen av oss drikker før lunsj, antar jeg, så hadde jeg baller til å være mat-dydig. Så jeg tar skylda.
Patetica fåkksi Skrevet 12. august 2012 Forfatter #43 Skrevet 12. august 2012 Fordi jeg er så dydig. Bare si det som det er. Fordi jeg blir reint sulten av å se påræ!
Patetica fåkksi Skrevet 12. august 2012 Forfatter #44 Skrevet 12. august 2012 Jeg drikker gjerne før lunsj. På nachspiel. Shitman jeg er ikke klar på en milimeter til å veies i morgen.
Patetica fåkksi Skrevet 13. august 2012 Forfatter #45 Skrevet 13. august 2012 Ok vel jeg har ikke målt meg, men veid meg. Resultat: xx,x minus 0,8 kg.
Gjest sug lut Skrevet 13. august 2012 #46 Skrevet 13. august 2012 Ok vel jeg har ikke målt meg, men veid meg. Resultat: xx,x minus 0,8 kg. Flink.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. august 2012 #47 Skrevet 14. august 2012 Sug Lut - damen du sikter til heter nesten det samme - Gillian McKeith. Tok en tur på wikipedia; hun sier hun har fått en phd i holistisk ernæring via langdistanse læring på et universitet ingen vet om og hun er medlem av American Association of Nutritional Consultants - en forening som tillot en fyr å registrere sin døde katt med samme kvalifikasjoner som henne - kvalitet mao Og den solide uttalelsen hennes her sier vel alt: About using the academic title PhD in general, Gillian herself said to the Guardian: "As far as I'm concerned, because of the hard work I have done, I'll continue to put PhD after my name; I'm entitled to use the word Dr as and when I choose."
Gjest sug lut Skrevet 14. august 2012 #48 Skrevet 14. august 2012 Sug Lut - damen du sikter til heter nesten det samme - Gillian McKeith. Tok en tur på wikipedia; hun sier hun har fått en phd i holistisk ernæring via langdistanse læring på et universitet ingen vet om og hun er medlem av American Association of Nutritional Consultants - en forening som tillot en fyr å registrere sin døde katt med samme kvalifikasjoner som henne - kvalitet mao Og den solide uttalelsen hennes her sier vel alt: About using the academic title PhD in general, Gillian herself said to the Guardian: "As far as I'm concerned, because of the hard work I have done, I'll continue to put PhD after my name; I'm entitled to use the word Dr as and when I choose." Haha, jeg takker deg voldsomt, det er jo mer enn man kunne håpet på til og med! Etter den inforunden der er det ikke lenger så sjokkerende at damen viser fram folks avføring og hetser dem for at de liker mat, faktisk. Igjen, bukker og neier ydmykt
Gjest Helle_Høygir Skrevet 14. august 2012 #49 Skrevet 14. august 2012 Sug Lut - damen du sikter til heter nesten det samme - Gillian McKeith. Tok en tur på wikipedia; hun sier hun har fått en phd i holistisk ernæring via langdistanse læring på et universitet ingen vet om og hun er medlem av American Association of Nutritional Consultants - en forening som tillot en fyr å registrere sin døde katt med samme kvalifikasjoner som henne - kvalitet mao Og den solide uttalelsen hennes her sier vel alt: About using the academic title PhD in general, Gillian herself said to the Guardian: "As far as I'm concerned, because of the hard work I have done, I'll continue to put PhD after my name; I'm entitled to use the word Dr as and when I choose." Haha, jeg takker deg voldsomt, det er jo mer enn man kunne håpet på til og med! Etter den inforunden der er det ikke lenger så sjokkerende at damen viser fram folks avføring og hetser dem for at de liker mat, faktisk. Igjen, bukker og neier ydmykt Det var da så lite husker dama fra et eller annet program - hun var fæl. Husker hun kastet sylteagurker fordi laken var som brus eller verre - jeg pleier ikke drikke den laken, mulig hun gjør det (kanskje derfor hun ser så sur ut hele tiden?).
Patetica fåkksi Skrevet 20. august 2012 Forfatter #50 Skrevet 20. august 2012 Kan noen gi meg et realt spark i ræva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå