Gå til innhold

Patetica halveres


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Dvs, kvarteres.

 

Det som utløste kvarteringsbehovet var at jeg prøvde et skjørt i en butikk og kom til skade for å se meg selv bakfra fra en jævelig uheldig vinkel mens jeg bøyde meg ned. DET var dråpen faktisk.

 

Hvordan ble det slik at jeg endte opp i en situasjon der jeg kunne kvarteres, og fremdeles se ut som om jeg er oppvokst med grovt brød og brunost i matpakka? (aka. sunn og ikke slik: http://mamavision.com/2007/01/15/matt-lauer-grills-fashionistas-on-too-skinny-models/ )

 

For å ikke provosere frem gulping hos dere som sipper til caffe latten mens dere fryder dere over å lese dette utleverende innlegget, så har jeg sladdet de ekte tallene.

 

Men her er altså starttallene og dette skal endres.

 

Vekt: xx,x kg.

Rundt boobsa: xxx,x cm.

Rundt midjen: xx,x cm.

Rundt navelen: xx,x cm.

Rundt den sjarmerende muffinsformede hoften min: xxx,x cm. (!!!)

Lår: xx,x cm.

Legg: xx,x cm.

 

Neste innlegg fra meg skal inneholde noe slikt som:

Midje: xx,x minus 2 cm.

 

Takk for oppmerksomheten og fortsatt god sommer.

Endret av Patetica fåkksi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

-bare sånn til info skal én fjededel vekk, og ikke at kun én fjerdedel skal bli igjen. Jeg veier ikke 240 kilo og planlegger å ende opp på 60 liksom.

 

Bare nevner'e.

Skrevet

Her har alt stagnert.

 

Må bare ta meg selv i nakken og starte igjen.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Jeg er egentlig mer interessert i fremgangsmetoden jeg da, hva skal du gjøre for å bli 1/4 mindre? jeg kunne tenkte meg å bli tja noen celulitter mindre jeg da, men tror ikek det er så lett :/

 

Way to go uansett! Nå har du skrevet det her på dib og da er det gjeldende!

Gjest Toxic
Skrevet

Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n.

 

Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.

Skrevet
Jeg er egentlig mer interessert i fremgangsmetoden jeg da, hva skal du gjøre for å bli 1/4 mindre?

 

Så enkelt som å spise mindre rosinboller, hamburgere, pommes frites, vafler, brødskiver, kebab, sjokolade og slikt, samt noe så enkelt som å gå mer i trapper, kutte heisen, trene en morgen eller to i uka, gå kveldstur.

 

Så enkelt? Og så vanskelig, sånn egentlig.

 

Way to go uansett! Nå har du skrevet det her på dib og da er det gjeldende!

 

Nettopp.

Skrevet

Toxic: for å gå gjennom samlivsbrudd som er så alvorlig må jeg først bli del av et samliv, samt la det vare så lenge at et brudd får fysiske konsekvenser.

 

Mao. kan det bli noen år til.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hehehe, du motiverte meg i det minste til å måle meg rundt puppene, for det har jeg aldri vurdert før.

 

Lykke til, du klarer det!:D

Gjest sug lut
Skrevet
Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.
Gjest sug lut
Skrevet

Apetit, hvis det ikke er en skrivefeil at du bare har to x'er i vekta så er det alltids håp...

Skrevet

Jeg har to x'er i vekta.

Heldigvis.

Gjest Toxic
Skrevet
Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.

Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.

Skrevet

Jillian, er det hun hotte stramme bæjben fra Slankekrigen?

Gjest amandine
Skrevet

Patetica! Du har visst gjort det samme som meg i sommer, jeg har hit rock bottom og skal faktisk akkurat det samme som deg, kvitte meg med en fjerdedel. Jaggu. Og just watch me. Kan'ke være verre enn å slutte å røyke? Uten samlivsbrudd. Det ville forøvrig bare fått meg til å spise sjokolade og må følgelig unngåes for enhver pris. Med Jillian, kanskje, når vi kommer hjem fra ferie. Mener jeg har henne liggende et sted hjemme i en eller annen hylle etter en før-julebord-raptus for noen år siden.

Neste sommer skal jeg padle som om jeg har ild i ræva og stål i armene. Watch me.

Skrevet

Jillian, er det hun hotte stramme bæjben fra Slankekrigen?

Jupp

Hun bruker surrogatmor for å slippe egne kilo. Det er forbildet sitt det!

Gjest amandine
Skrevet
Jillian, er det hun hotte stramme bæjben fra Slankekrigen?
Jupp Hun bruker surrogatmor for å slippe egne kilo. Det er forbildet sitt det!
Det er nok way past for meg å tenke sånne tanker - HØ HØ. Derav kiloene og muligheten til å klype seg i magen mens man har begge hendene dypt begravet i bukselommene.. Jeg sier ikke mer.
Gjest sug lut
Skrevet
Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.
Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.
Jeg tror jeg har gjort Jillian urett hvis det er hun i Slankekrigen? For hun ER jo faktisk fin, og tøff, og definitivt tagbar om jeg svingte den veien (har unger, trenger ikke bry meg med surrogat). Jeg tenkte på hun grufulle fra et annet sånt slankeprogram - hun som tvinger folk til å se på bæsjen sin og ellers bare går snurpfittetynn rundt og hetser spising i sin alminnelighet, hva heter hun?
Gjest sug lut
Skrevet

Forresten er jeg enig med Amandine - det er to typer mennesker, de som blir fete av alt inkl samlivsbrudd og de som blir tynne...

Skrevet

Ble dessverre fristet til å søke opp hvem dette Jillian-kvinnemenneske var, og oppdaget en knallflott lespe med to barn. Siden jeg egentlig satt og søkte opp teite ord og tilstander som cystocele og rectocele, så var det akkurat som om det gikk opp et litt forsinka lys for meg: Fy flate, å være lespe er jo en kjempefordel, da kan jo faktisk partner'n føde istedenfor. Jeg spurte nemlig gubben, men ha sa nei. Men hadde han hett Heidi, så kanskje svaret ville blitt ja. Da hadde jeg også kunnet vært tobarnsmor med en smoking hot body! MILF lenge leve!

Skrevet

Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.

Gjest Toxic
Skrevet
Oh, hei et menneste her inne! Og Urgggh, nasty bilder! Jeg anbefaler samlivsbrudd som slankekur, kiloene renner av uten at du trenger å løfte en finger. Jeg gikk til storinnkjøp av klær i vår, alle buksene som passet perfekt da får meg til å se ut som en 15-årig sagge-skaterboi, ræva mi har fluksens forduftet! Var egentlig litt glad i den, men... Magen gikk i samme dragsug, det er jeg mer fornøyd med. Så nå skal jeg satse på samlivsbrudd hver eneste vår for å ta meg fabuløst ut på stranda på sommer'n. Ellers kan jeg anbefale kjapp husmortrim: Jillian Michaels med videoen 30 day shred. En halvtimes treningsøkt som merkelig nok gir tydelige resultater om en gidder å følge den opp de 30 dagene programmet varer.
Jeg må bare få presisere at min "liking" av innlegget ikke innbefatter Jillian, som er et motbydelig kvinnemenneske.
Jillian er ikke bare motbydelig, hun er jo direkte skummel. Slike kvinneskikkelser møter man ellers bare i mareritt. Men så lenge hun gir meg strammere lår lar jeg meg lede inn i synden med henne. Sånn sett er jeg litt ludrete.
Jeg tror jeg har gjort Jillian urett hvis det er hun i Slankekrigen? For hun ER jo faktisk fin, og tøff, og definitivt tagbar om jeg svingte den veien (har unger, trenger ikke bry meg med surrogat). Jeg tenkte på hun grufulle fra et annet sånt slankeprogram - hun som tvinger folk til å se på bæsjen sin og ellers bare går snurpfittetynn rundt og hetser spising i sin alminnelighet, hva heter hun?
Jillian er absolutt tagbar, men hun kan jo skremme fanden på flatmark med naziholdningen sin. Er overbevist om at hun tenner på å påføre andre mennesker smerte ;) Hun du snakker om har visst gått meg hus forbi. Kanskje like greit, hun høres lite trivelig ut.
Gjest Toxic
Skrevet
Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.
Treningsprogrammet funker fint, det. Utfordringen er å holde motivasjonen oppe til å gjennomføre hele programmet og holde det ved like etter man er ferdig. Men siden det bare tar en halvtime per dag er det jo ikke det store offeret.
Gjest amandine
Skrevet
Assa, hvis jeg innen 30. august ser ut som Jillian tar jeg gjerne det treningsprogrammet as.
Treningsprogrammet funker fint, det. Utfordringen er å holde motivasjonen oppe til å gjennomføre hele programmet og holde det ved like etter man er ferdig. Men siden det bare tar en halvtime per dag er det jo ikke det store offeret.
Tssk, en halvtime skviser jeg fint inn mellom halv fem og fem om natta.. Rekker en dusj før jobb også, da.. Bootcamp?
Gjest sug lut
Skrevet

Det store problemet med å gå ned i vekt er resten av familien.

Skrevet
Tssk, en halvtime skviser jeg fint inn mellom halv fem og fem om natta.. Rekker en dusj før jobb også, da.. Bootcamp?

 

I'm in!

PS: startet i dag tidlig forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...