Gå til innhold

Har du hørt om nuskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NuskinFirmaet er registrert som direktesalgsfirma på lik linje med tupperware og marykay.. Norsk olje fond har aksjer i dette firmaet.. Veldig fornøyd med produktene som endelig gjør det de lover .har fått frisk hud og ikke mer kløe. Men måten noen folk blir lurt inn i firmaet og lovd gull og grønneskoger er feil.. Slik ville jeg aldri gjort. Da er det ikke rart at noen føler seg rundlurt.. Du må ha ALLE fakta på bordet og så må du ha et ønske om å jobbe med dette. Pengene ramler ikke inn nei.. Men mange i Norge tjener gode penger på dette som feks min veninne:-) hun har et talent og hun gjør alt ærlig og redelig.

Pyramiden blir ikke eldre en maks 3år og dette firmaet er 26 år. Et børsnotert firma er ikke ulovlig. De har jo en butikk i Oslo ogå der du kan gå inn og handle.. En pyramide har som regel ikke produkter og iallfall ikke produkter som folk kjøper igjen og igjen...

Produktene er rene og bra for deg, og her finnes det mange solskinnshistorier..kjenner folk som kun har brukt nuskin i flere år..

Jobben går ut på å få flere til å bytte ut sitt forbruk til nuskin , folk med hudproblemer er ofte klare for å prøve noe nytt og de vil handle mer når de er kvitt sine plager og anbefaler det dermed videre. Det tar tid men produktene selger seg selv etterhvert..andre vil forebygge helseplager ..

En ting til ... En sjampo i butikken til ca 50 kr har vert gjennom ca 10 ledd som skal ha sin del av kaka. Pluss at butikken ganger innkjøpsprisen med jaffal 2..

Fortell meg da hva kan denne være lagt av? Dårlige fyllstoffer og andr ting som kan være skadeligt på langsikt. Jeg kjøper litt dyrere produkter (100 for en sjampo) og så er jeg helle nøysom med bruken. Trenger dessuten ikke vaske håret så ofte lenger heller...tenker forbyggende og bruker skikkelige produkter og har sett at huden til gutten min er blitt glatt og fin isteden for kløe og blodig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les inne på direktesalgsforbundet.no

Skrevet
NuskinFirmaet er registrert som direktesalgsfirma på lik linje med tupperware og marykay.. Norsk olje fond har aksjer i dette firmaet.. Veldig fornøyd med produktene som endelig gjør det de lover .har fått frisk hud og ikke mer kløe. Men måten noen folk blir lurt inn i firmaet og lovd gull og grønneskoger er feil.. Slik ville jeg aldri gjort. Da er det ikke rart at noen føler seg rundlurt.. Du må ha ALLE fakta på bordet og så må du ha et ønske om å jobbe med dette. Pengene ramler ikke inn nei.. Men mange i Norge tjener gode penger på dette som feks min veninne:-) hun har et talent og hun gjør alt ærlig og redelig. Pyramiden blir ikke eldre en maks 3år og dette firmaet er 26 år. Et børsnotert firma er ikke ulovlig. De har jo en butikk i Oslo ogå der du kan gå inn og handle.. En pyramide har som regel ikke produkter og iallfall ikke produkter som folk kjøper igjen og igjen... Produktene er rene og bra for deg, og her finnes det mange solskinnshistorier..kjenner folk som kun har brukt nuskin i flere år.. Jobben går ut på å få flere til å bytte ut sitt forbruk til nuskin , folk med hudproblemer er ofte klare for å prøve noe nytt og de vil handle mer når de er kvitt sine plager og anbefaler det dermed videre. Det tar tid men produktene selger seg selv etterhvert..andre vil forebygge helseplager .. En ting til ... En sjampo i butikken til ca 50 kr har vert gjennom ca 10 ledd som skal ha sin del av kaka. Pluss at butikken ganger innkjøpsprisen med jaffal 2.. Fortell meg da hva kan denne være lagt av? Dårlige fyllstoffer og andr ting som kan være skadeligt på langsikt. Jeg kjøper litt dyrere produkter (100 for en sjampo) og så er jeg helle nøysom med bruken. Trenger dessuten ikke vaske håret så ofte lenger heller...tenker forbyggende og bruker skikkelige produkter og har sett at huden til gutten min er blitt glatt og fin isteden for kløe og blodig...

Jeg kjøper også litt dyrere produkter som shampo/balsam og ansiktskremer, men det får jeg da helt fint til å gjøre uten å måtte bli vervet inn i et firma som har vært etterforsket av økokrim...

Skrevet

Har etterforskningen ført fram til noe negativt svar?

Må ikke Værves for å handle i nuskin heller.. Funker som

Vanlig nettbutikk

Skrevet
Altså, dette kommer jeg til å rapportere til moderator! Dette er personhets og sjikane av verste sort

Hvordan er dette personhets? Vi snakker om et konsept som er på grensen av det som er lovlig. Dessuten burde det vel være fullåpenhet om dette ettersom jeg har forstått det slik at noen bruker desse siden til å forsøke å verve folk, DET er i alle fall ikke lov.

Skrevet
NuskinFirmaet er registrert som direktesalgsfirma på lik linje med tupperware og marykay.. Norsk olje fond har aksjer i dette firmaet.. Veldig fornøyd med produktene som endelig gjør det de lover .har fått frisk hud og ikke mer kløe. Men måten noen folk blir lurt inn i firmaet og lovd gull og grønneskoger er feil.. Slik ville jeg aldri gjort. Da er det ikke rart at noen føler seg rundlurt.. Du må ha ALLE fakta på bordet og så må du ha et ønske om å jobbe med dette. Pengene ramler ikke inn nei.. Men mange i Norge tjener gode penger på dette som feks min veninne:-) hun har et talent og hun gjør alt ærlig og redelig. Pyramiden blir ikke eldre en maks 3år og dette firmaet er 26 år. Et børsnotert firma er ikke ulovlig. De har jo en butikk i Oslo ogå der du kan gå inn og handle.. En pyramide har som regel ikke produkter og iallfall ikke produkter som folk kjøper igjen og igjen... Produktene er rene og bra for deg, og her finnes det mange solskinnshistorier..kjenner folk som kun har brukt nuskin i flere år.. Jobben går ut på å få flere til å bytte ut sitt forbruk til nuskin , folk med hudproblemer er ofte klare for å prøve noe nytt og de vil handle mer når de er kvitt sine plager og anbefaler det dermed videre. Det tar tid men produktene selger seg selv etterhvert..andre vil forebygge helseplager .. En ting til ... En sjampo i butikken til ca 50 kr har vert gjennom ca 10 ledd som skal ha sin del av kaka. Pluss at butikken ganger innkjøpsprisen med jaffal 2.. Fortell meg da hva kan denne være lagt av? Dårlige fyllstoffer og andr ting som kan være skadeligt på langsikt. Jeg kjøper litt dyrere produkter (100 for en sjampo) og så er jeg helle nøysom med bruken. Trenger dessuten ikke vaske håret så ofte lenger heller...tenker forbyggende og bruker skikkelige produkter og har sett at huden til gutten min er blitt glatt og fin isteden for kløe og blodig...

Har man problemer med huden så ville jeg anbefalt folk å gå til hudlege, ikke hudpleier, men HUDLEGE.

Jeg hadde selv problemer med huden og ble "lurt" til å kjøpe dyrere og dyrere kremer. Så fikk jeg til slutt diagnosen hos hudlegen så nå er det kun spenol og vann som kommer i nærheten av mitt ansikt og har aldri hatt så fin hud før, og har hatt det i over 2 år nå.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Godt jeg ikke trenger delta i denne diskusjonen her dere klarer det jo helt fin for meg :)

Det er jo ikke tvang å bli med så kan ikke skjønne hva i all verden alt oppstyret er om. Men jeg er iallefal med på dette. åpen om dette, har tro på dette OG tjener på dette!

Skrevet

Slik jeg forstår det, man får et enkelt spm, om man har interesse av å tjene penger ved salg av dette produktet selv, vil man ikke det, så kjøper man det foruten å verve seg. Herbalife blandt annet, er nærmere pyramidespill enn dette, Nuskin selges i butikk form også, noe pyramidespill produkter IKKE gjør.

Selv brukt Nuskin i 10 år nå, aldri solgt det selv, men er det eneste merket jeg akter å bruke på MIN kropp. Varierer en del om jeg kjøper det på butikk eller på nett, nett er til tider lettere.

Skrevet

Er det ikke slik med alle sånn homepartygreier da? Tupperware, MaryKay, Forever Living osv.

Skrevet

Juliea, du nevner Forbeslisten. Kan du forklare oss litt hva denne listen er, og hva Nuskin er listet der for?

Er det dette som var den supre businessmuligheten du hadde fått som var så innmari godt betalt?

Lykke til, litt naiv kanskje?

Skrevet
Juliea, du nevner Forbeslisten. Kan du forklare oss litt hva denne listen er, og hva Nuskin er listet der for? Er det dette som var den supre businessmuligheten du hadde fått som var så innmari godt betalt? Lykke til, litt naiv kanskje?

Skulle jeg også likt å lese litt om!

Skrevet

Nuskin har noen dyre kremer,men det er ikke de jeg har brukt på meg selv og gutten min.. Koster 150 kr for 125 ml og den andre er en stor bodybutter og den koster rundt 200.. Har brukt dyrere kremer før , i min desperasjon.

Spenolen har jeg slengt i søpla vertfall.men funker den for deg så kjempe flott.. Trodde og den skulle være bra, men den hjalp aldri oss. Og den inneholder hormonforstyyrendestoff i følge min iPhone app;"Hormonsjekk" laga av forbrukerrådet.

Var hos lege mange ganger med atopiskeksem men de gir deg bare kortison som demper symptomer men ikke fjerner problemet..hudlegen gjør kanskje mer,men det din hudlegen har anbefalt deg(spenol og vann) virker ikke på min sønn det har jeg prøvd.. Kom på å prøve det helt sjøl tenk... Sier ikke at alle kan bli friske av nuskin produkter , det er ikke medisin, men det inneholder bare ting som er bra for deg og i mange tilfeller er det det som skal til!

Når noen skal investere i enten firma eller aksjer så kan de be forbes om hjelp til å vurdere firmaet for seg.. Etter slik jeg har forstått, er det firmaet som forbes godtar/anbefaler veldig pålitelig...google det om du lurer..

Ønsker ikke å værve noen her , trenger ikke det for å være kunde hos nuskin.. Det er jeg og er fornøyd med det.. Skulle noen ønske å prøve nuskin produkter så klarer du å få tak i det sjøl..

Skrevet

Jeg har handlet fra nuskin i mange år. Litt på og av.

Men jeg har vær borte i folk som kjaser og maser slik om dette, at folk blir leie og går. Og de prater så urealistisk om rikdom at det er utrolig....

Jo du kan tjene penger. Ja, det er bra produkter. Men møtene er som en suggesjon og det er rene halleluja stemningen. Noe jeg er reservert for. Det finnes andre bra produkter også, selv om det er ett stykke mellom de.

Men jeg kommer fortsatt til å bruke nuskin på grunn av at det er rene produkter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...