Gå til innhold

Har du hørt om nuskin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skryter seg selv noe så himla opp i skyene, men ikke tro på alt du hører. Produktene er helt ok, ikke noe mer enn det.

Skrevet

Er ikke det slik pyramidesalg da?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hadde noen produkter derfra før, og husker jeg var fornøyd med dem :)

Skrevet

Ja er ikke det pyramidespill? Du tjener penger på å få folk under deg, som du verver, og når de tjener penger, får du litt av de pengene, men du må også betale til den som vervet deg osv... Høres ut som en dårlig ide i mitt hode egentlig. Mye styr for lite penger tror jeg.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Det er tull det hun over sier. Om noen har spm om nuskin er det bare å sende meg et pm så skal ejg fortelle. Det er IKKE pyramide

Nuskin har eksistert i 26 år, er en av de i toppen av Forbes listen og børsnotert. Nevn ett pyramideselskap som har disse egenskapene? Var det jeg tenkte. I Nuskin er det ingen som sitter på toppen. Alle har starter med samme utgangspunkt og kan nå like langt. Hva med en vanlig bedrift- hvordan ser rangstigen ut da? Det går oppover- mot en sjef. Er det også pyramide da?

Skrevet

Var med på det før , syns ikke noe om det ! Dyrt var det og

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Får av svigermor,hun har vært forhandler. Ikke noe jeg ville kjøpt selv fremfor andre ting, men helt ok og bruke:)

Skrevet

Produktene er etter min mening på lik linje med f.eks Nivea (altså ting du får kjøpt til en langt billigere penge).

I tillegg er de fleste som selger det ganske så slitsomme. De må selge såpass mye at de får noe igjen for det, og de skal pushe på deg produkter hele tiden. Og gjerne verve deg!!!! Jeg holder meg langt unna Nuskin og lignende ting.....

Skrevet

Jeg tåler det hvertfall ikke.

Skrevet
Det er tull det hun over sier. Om noen har spm om nuskin er det bare å sende meg et pm så skal ejg fortelle. Det er IKKE pyramide Nuskin har eksistert i 26 år, er en av de i toppen av Forbes listen og børsnotert. Nevn ett pyramideselskap som har disse egenskapene? Var det jeg tenkte. I Nuskin er det ingen som sitter på toppen. Alle har starter med samme utgangspunkt og kan nå like langt. Hva med en vanlig bedrift- hvordan ser rangstigen ut da? Det går oppover- mot en sjef. Er det også pyramide da?

Hmmm...tror ikke du har skjønt meningen bak ordet pyramidespill. At en vanlig bedrift har en sjef på toppen som har ledere under seg som igjen har arbeidere under seg betyr ikke at dette er et pyramidespill. Arbeideren trenger ikke å verve hele sin familie før han begynner å tjene penger, han tjener penger ut i fra den jobben han gjør. I større bedrifter er det behov for å ha ulike folk til ulike oppgaver, men igjen dette er ikke noe pyramidespill.

Pyramidespill/nettverksalg baserer seg ene og alene at man må skaffe folk under seg for å tjene penger. Og tror du virkelig ikke de på toppen tjener mange penger på et produkt som man egentlig ikke trenger og som er mye dyrerer enn normalt?

Skrevet
Det er tull det hun over sier. Om noen har spm om nuskin er det bare å sende meg et pm så skal ejg fortelle. Det er IKKE pyramide Nuskin har eksistert i 26 år, er en av de i toppen av Forbes listen og børsnotert. Nevn ett pyramideselskap som har disse egenskapene? Var det jeg tenkte. I Nuskin er det ingen som sitter på toppen. Alle har starter med samme utgangspunkt og kan nå like langt. Hva med en vanlig bedrift- hvordan ser rangstigen ut da? Det går oppover- mot en sjef. Er det også pyramide da?

å please.. si at du tuller! Håper ikke du er så dum som du virker her...

Skrevet

Så vidt jeg forsto forplikter du deg til å handle for en viss sum i måneden når du registrerer deg som vervet her, var det ca 1000 kr i trekk fra kontoen tro?

Den typen pyramide holder jeg meg langt unna, varene er ikke verdt prisen!

Er greit med salg, videresalg osv som er provisjonsbasert, men nuskin er ingenting annet enn pyramidesalg.

Skrevet
Så vidt jeg forsto forplikter du deg til å handle for en viss sum i måneden når du registrerer deg som vervet her, var det ca 1000 kr i trekk fra kontoen tro? Den typen pyramide holder jeg meg langt unna, varene er ikke verdt prisen! Er greit med salg, videresalg osv som er provisjonsbasert, men nuskin er ingenting annet enn pyramidesalg.

Wow det var mye. Jeg bruker vel maks 150-200 på kremer, såpe og kosttilskudd i mnd. så skjønner man da må verve en god del før det skal begynne å lønne seg.

Skrevet

I tillegg så er det jo litt spesielt at de som jobber med nuskin ikke kan fortelle åpent om hvordan det fungerer. Det er alltid kun på pm eller aller helst skype at de kan fortelle folk hva det er. En venninne av meg ble kontaktet av en bekjent som absolutt måtte fortelle henne om noe som var så utrolig bra, ben hun kunne ikke si hva det gjaldt. Neida, de måtte avtale å ringes på skype slik at de kunne se hverandre, det var ikke nok å ta det på vanlig tlf. Så når de hadde styrt masse med å finne et tidspunkt begge hadde tid og var hjemme og kunne sitte på skype, så viser det seg at det var nuskin, men hun var veldig forsiktig med å si noe om firmaet, hun skulle kun fortelle hvor mye penger man kunne tjene og hvor fantastisk det var. Men det var liksom veldig vanskelig for henne å bare kalle en spade for en spade. Så ikke kom å fortell meg at dette ikke er lugubre greier. Det er kun bittesmå marginer som gjør at dette ikke er ulovlig.

Skrevet

Var på et møte og detaljorientert som jeg er så satte jeg meg virkelig godt inn i konseptet. Nei, det er ikke pyramide, men på en måte så er det det likevel.

Jeg fikk helt fnatt av dama som skulle verve meg og hemmelighetskremeriet rundt -du selger ikke produkter bare muligheten til å bli virkelig rik bla bla..

Jeg er en selgertype, men vet med hånden på hjertet at jeg ville fått store problemer med å selge denne 'unike muligheten' til rikdom og få oppfyllt sine drømmer bla bla.. I tillegg ville jeg nok blitt veldi upopulær i vennekretsen pga alt maset. Jada noen få lykkes nok, men resten har bundet seg til å bruke masse penger på produktet, i minst et år fremover (hvis jeg ikke husker feil)

Skrevet

Altså, dette kommer jeg til å rapportere til moderator!

Dette er personhets og sjikane av verste sort

Skrevet
Altså, dette kommer jeg til å rapportere til moderator! Dette er personhets og sjikane av verste sort

Jepp, verste sort!! Hahahah :P

Skrevet

Altså, dette kommer jeg til å rapportere til moderator!

Dette er personhets og sjikane av verste sort

?

Skrevet

Hvor er dette firmaet registrert?

Er pyramide har selv vært på dette møtet dems.

Du måtte handle for 6-7000 å selge en god del på 3 mnd, ellers var pengene tapt.

Skrevet

Regner med at det refereres til tråden om Juliea og Nuskin som nå ser ut til å være slettet, fordi noen mente det var å henge ut Juliea. I rest my case!

Skrevet

Oh my God, det finnes mange lettlurte og naive, ja rett og slett uvitende (dumme) mennesker!

Noen som husker T5PC? Det var like lite pyramidespill som Nuskin.. (ironi, for de som ikke tok den)..

Hold dere unna!

Skrevet
Oh my God, det finnes mange lettlurte og naive, ja rett og slett uvitende (dumme) mennesker! Noen som husker T5PC? Det var like lite pyramidespill som Nuskin.. (ironi, for de som ikke tok den).. Hold dere unna!

Ups, der kalte du nettopp Juliea dum!

Nå blir du nok slettet fra dib...

Skrevet
Oh my God, det finnes mange lettlurte og naive, ja rett og slett uvitende (dumme) mennesker! Noen som husker T5PC? Det var like lite pyramidespill som Nuskin.. (ironi, for de som ikke tok den).. Hold dere unna!

Ups, der kalte du nettopp Juliea dum!

Nå blir du nok slettet fra dib...

???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...