TPK Skrevet 30. juli 2012 #26 Skrevet 30. juli 2012 -Snorker -Setter tomme kartonger inn igjen i kjøleskapet -"Skal bare" alt mulig først hvis jeg ber han om noe -Roter generelt, og ser ikke problemet -Synes ikke det gjør noe at oppvasken etter middagen står på spisebordet til neste dag (!)
Voilà Skrevet 30. juli 2012 #27 Skrevet 30. juli 2012 Eksen min måtte slumre på telefonen i en halvtimen før han klarte å stå opp. Jeg er av typen som våkner senest etter andre "forstyrrelsen" om morgenen. Djeeez - neste mann skal kunne la meg sove til jeg skal opp!
Rediken Skrevet 30. juli 2012 #28 Skrevet 30. juli 2012 Han maser på meg i helgene om å stå opp tidligere når jeg gjerne vil sove litt lenger enn 07.30. Deretter lager han et stort nummer av at jeg sov til 09.30 og har "sløst" bort halve dagen. Han er flink å rydde, men legger alltid fra seg "rot" på bord og benkeplater; nøkler,skrujern, kvitteringer,aviser og alt mulig krims.
fiolregn Skrevet 30. juli 2012 #29 Skrevet 30. juli 2012 Han har ofte lopper i blodet og klarer ikke å sitte stille. Hvis vi feks spiser ute så diller han med alt mulig som måtte befinne seg på bordet. Vanskelig å ha en romantisk og intellektuell samtale når bestikk går som en trommestikke.. Ellers så spiser han frokostblanding i dusjen hver morgen. Greit nok det, skulle nesten vært imponert om det ikke var for at frokostbollen står igjen på toalettet hver bidige dag!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2012 #30 Skrevet 30. juli 2012 "....han er så dårlig til å prioritere. Hvis vi f.eks skal rydde før vi får gjester, så begynner han gjerne med å sortere sokker fremfor noe annet som "haster" litt mer." Uff, kjenner meg igjen i denne! Har nettopp hatt barnedåp hjemme, og jeg satte ham til å vaske badet. Da han skulle til sette i gang fant han plutselig ut at det var viktig at han sorterte ting INNI SKAPENE på badet (altså medisiner o.l). Det er jo selvsagt viktig å ha gjort til en barnedåp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå