Gå til innhold

Hvilke (u)vaner har mannen din som irriterer deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en herlig ektemann, men enkelte ting irriterer meg grønn!

At han klipper tåneglene sine og legger dem i en pen haug på bordet.

Dirrer med foten så det rister i hele sofaen.

Ikke evner å skynde seg når vi skal noe sted. Skal bare....

Rydder av bordet og setter all maten VED SIDEN AV kjøleskapet! Glemmer å sette det inn rett og slett.

Bare småting, men på en hormonell dag får det blodet til å bruse!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han biter ikke negler,han gnager,ser ut som en mus som ikke har

fått mat på lenge..hehe..

Han lar ALLTID brødfjøla ligge igjen på benken.

Tror ikke han vet at kjøkkenkluten er ment for å tørke benker og bord.

Tja..er sikkert mer og som jeg ikke kommer på i farta;-)

Skrevet

Han rister på foten HELE tiden. nytter ikke å sitte i sofaen å se film sammen, det dirrer hele greia.. uansett situasjon rister den jævla foten! :(

Skrevet

At han alltid sier til meg da vi skal ut at han er klar, og at jeg bare må skynde meg. MEN da jeg er ferdig. Ja da, må han ordne skoa,håret,bytte klær osv. Arrrrrrrggg.

Skrevet

At han glemmer å lukke skapdører og skuffer. Når han har ryddet ut av oppvaskmaskinen, så kan han fint gå fra kjøkkenet med tre skapdører og to skuffer åpne. Han glemmer også alltid én ting når han rydder av bordet. Det ligger alltid igjen en kniv, smøret, et gryteunderlag el.

Han er er også rå på å lage lyd med ting. Ikke leven, men f. eks sitte og brette en papirbit opp og igjen mens han ser på tv. Gud forby at han skulle få kloa i en kulepenn..klikk...klikk...klikk

Skrevet

Han puster noe så sinnsykt høyt, både i v

Skrevet

Han puster så sinnsykt høyt,både i våken og sovende tilstand. Mye småting, glemmer alltid en ting når han rydder av bordet, rydder aldri badet når han har badet ungene, ligger fra seg sokker overalt: sparker de av seg i sofaen, under stuebordet, under spisebordet osv.

Skrevet

Veeeeldig treg. Ikke i hodet altså, men ting han gjør. På en god dag er det sjarmerende, på en dårlig, not so much.

Han har også komplekser for føttene sine (?) og har derfor sokkene på seg HELE tiden. Helst under sex også. Sjarmerende...

Skrevet

Når han først tygger maten så smatter han bare noe helt for jævlig, noen ganger tygger han nesten ikke maten så man hører på en måte at han svelger, DET er irriterende det. Trenger ikke være hormonell for og irritere meg over det der.

Skrevet

Samme som en del andre her. Kan være veldig treg med å komme seg ut døren. Jeg kan gjøre klar og pakke til både meg selv og fire barn og få alle oss ut døren (inkludert så alle ungene på do først) og likevel være ferdig før ham! Er det mulig liksom...? Han skal jo bare...

Men i og med at dette nesten er det eneste som irriterer meg med ham, så skal jeg vel ikke klage :)

Skrevet

At han spiser så sinnsykt fort. Sluker maten og stapper innpå selv om han ikke engang har tygd, og svelgt, ferdig det han allerede har i munnen. Æsj, det er så ekkelt. Nesten så han ikke tar pause for å puste, og snakking ved matbordet kan man bare glemme

Skrevet

Han legger sokkene sine under bordet, eller under sofaen.

Kan aldri handle mat på egenhånd. Han må ha en detaljert handleliste.. (Kan feks ikke bare skrive smør, må skrive bremykt, gul pakke.)

Klarer ikke å fylle på spyleveske eller olje på bilen. Fyller sjeldent bensin. Eller sier ifra at bilen er tom.. Veldig irriterende år man allerede har dårlig tid til jobb, og må fylle bensin i tillegg.

Skrevet

Han snorker! Jeg HATER snorking!! :P

Skrevet

Oy oy oy, her kan man skrive ett langt innlegg :)

- brukte sokker, jakker treningstøy ligger strødd i stue og gang.

- evner ikke og lukke skap og skuffer

- vet ikke at det går og tørke av benken på kjøkkenet

- n¨r han rydder på kjøkkenet eller andre plasser så er det kun halvgjort når han ser seg ferdig.

-må ha detaljert handleliste, og selv om han ringer fra butikken så glemmer han eller så hadde de ikke alt.

- Tånegler ligger på bordet etter ent klipping

- væter hele badet etter en durs, tørker ikke opp og skitne klær havner ikke i skittentøyskurven men ved siden av.

- kan ikke kle på barna, for han finner ikke klærne :)

Og sist men ikke minst når han får en vont eller blir syk så er han døden nær :)

Men mye er min egen feil pga at jeg har latt han holde på og rett og slett skjemt han bort, men men, jeg elsker han som han er :)

Skrevet

mannen min er den beste på mange måter men dette plager meg.:

-mannen smatter med matbordet,

-aldri den første ut av døra. her og er det skal bare.

-klarer ikke gi barna et ordentelig svar når de spør om noe,.

-skal alltid liste med beina når han sitter rolig.

-spiser potetgull med munnen åpen. han dytter også munnen full av potetgull,.

-klær ligger strødd over alt i huset.

er som å ha et barn til.. selv gutten min på 4 er bedre enn faren på disse områdene.

Skrevet

Haha, kjenner meg igjen her ja! Min må også alltid riste på foten, klikke med kulepenna, brette på tilgjengelig papir, skru av og på lydløsknsppen på iphonen, eller kaste en ball fra ene handa til den andre; kort sagt han må fikle med noe og d er vanvittig irriterende. På resturant ender d ofte m saltholderen e.l. Har prøvd å lese til eksamen på samme rom som han, m da blir jeg gal! Helt utrolig at han ikke ser eller hører d selv. :) Han har også "bedre tid" enn meg og roligere, m har vel kommet fram til at jeg trenger en slik motvekt. :)

Skrevet

Må bare føye til at min mann kan ikke lete i det hele tatt!!!!! han finner ingenting uansett om det ligger rett fremfor han!!

Skrevet

Min er utrolig distré, og er stadig på leting etter lommeboka, brillene, mobilen m.m. Veeeeldig irriterende når vi skal ut et sted, og han springer rundt for å finne ting.

Skrevet

Jeg ser at jeg er heldig med mannen min :) Han har sine irriterende sider han også, som at han "skal bare", alltid må rydde og aldri la ting vente.

Men jeg hadde aldri klart å leve med en mann som gjorde ekle ting som å legge tånegler på bordet (!), stappe munnen full av mat, smatte, fise, slenge skitne klær rundt osv..... æsj, jeg blir kvalm bare ved tanken.

Hvordan klarer dere å føle lyst og begjær for sånne menn???

Skrevet

Lukker ikke igjen skaper og skuffer, det ser jo så rotete ut med de åpne eller halvåpne! Samme med dører!

Snorker

Legger skitne sokker overalt, jeg har tilogmed funnet sokker i bilen! Hva som er så vanskelig med og legge de til vask får jeg aldri noe godt svar på :P

Ellers er han ok :)

Skrevet

Ser det er mye det samme som går igjen.

Jeg tror det mest irriterende må være at han aldri, ALDRI, våkner av vekkerklokka si. Han begynner på jobb en time før meg, men det er jeg som våkner av hans vekkerklokke. Da holder jeg på i opptil en time med å vekke ham, slik at han våkner når jeg egentlig skal stå opp. Da har han det sinnsykt travelt og MÅ dra med en gang, slik at jeg er den som må ordne barnet vårt og levere i barnehagen.

I tillegg lager han utrolig sære lyder om natta. Han høres ut som en scooter...

Det som er synd er at han plages av dette selv også. Det er hans søv problemer som påvirker meg. Da kan jeg ikke bli sint, men irritert, det blir jeg!

Skrevet

Skal vi se..

-Han er også en av dem som har altfor god tid. Jeg kan stresse og stresse meg å gjøre meg selv og barna klare for å gå ut, mens han sitter og drikker opp kaffen sin. Og så "skal han bare" selv om jeg har spurt ham ørten gange om han er heeelt klar :)

-Han skal alltid lukte på fingrene sine! Aner ikke hvorfor han gjør det, men det irriterer meg skikkelig, men nå er jeg ei av dem som for angst av å tenke på å lukte på forskjellige ting (som skittent tøy).

-Han rydder svært sjeldent, jeg må som regel få han igang, han sier bare at han ikke ser rotet, selv om bordet foran ham er stappet med diverse ting.

-Han rister også på benet, men det plager med ikke så mye lenger. Etter 5 år så har jeg igrunn blitt vant til det. Men om jeg er kvalm og han får hele sofaen til å riste, så må jeg vennligst be han om å slutte :)

-Og så er det det med å vekke han.. Nei huff, det orker jeg ikke å gå ut i! :)

Bortsett fra dette her, så er han verdens snilleste. Han er utrolig omtenksom og omsorgsfull :) Skulle jeg nevnt alle de fine tingene han gjør så hadde jeg holdt på i evigheter :)

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Jeg har egentlig en super flink mann, som er gjerne rydder kjøkkenet etter middag, støvsuger uoppfordret og er generelt god på å holde ting rent og ryddig. Men....

....han er så dårlig til å prioritere. Hvis vi f.eks skal rydde før vi får gjester, så begynner han gjerne med å sortere sokker fremfor noe annet som "haster" litt mer.

I tillegg er han alltid veldig trøtt når han våkner, og kan sove igjennom en hel natt selv om ungene griner. Han har også en dårlig vane med at han absolutt skal tråkke rundt og rundt i stuen når han snakker i tlf.

Skrevet

Slenger sokkene under bordet/sofaen.

vasker nesten aldri klær, så skittentøysdunken alltid er full.(jeg vasker IKKE hans klær)

Han kan gjerne kjefte på meg for at jeg ikke har ryddet bort etter meg etterfulgt av at han bruker seg selv som ett godt eksepel, for han rydder jo aaaalltid bort(NOT)

Skrevet

Vekker barna hver morgen når han drar på jobb. Han evner altså ikke å være stille...

Henter seg brødskive i brødboksen, klasker de på benken og smører på. Legger de så på kjøkkenbordetbordet for til slutt hente fat. Irriterer meg grenseløst. Mere rot etter han som de fire barna tilsammen.

Vrenger sokkene og strør lo utover hele baderomsgulvet.

Har aldri igjen skapdører og skuffer.

Har verdens verste hukommelse.

Veit ikke hva husarbeid er.

Bortsett fra dette er han helt super! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...