Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 27. juli 2012 #26 Skrevet 27. juli 2012 (endret) Bare Norvegia egentlig, men kan spise den fra Synnøve også. Jarlsberg får jeg rett og slett ikke ned i usmeltet. Det er noe beskt med den som jeg synes er ekkelt. Men den er god sammen med annen ost på pizza ol da. Kjøper gjerne andre oster til middagsmat da. Cheddar f.eks er nydelig i ostesauser, parmesan på pasta osv. Og liker en del av kremostene, men vet ikke om det kvalifiserer som hvitost. Endret 27. juli 2012 av Alva♂♂♂♀
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2012 #28 Skrevet 27. juli 2012 Norvegia Fyldig...mmm mye mer smak enn vanlig Norvegia (som nå ikke "smaker noe" lengre i sammenligning)
Toocute Skrevet 27. juli 2012 #29 Skrevet 27. juli 2012 Liker best norwegia, og for meg så smaker den noe og det er noe godt!!! Ellers så liker jeg også gredda, også de der små runde ostene.pakket inn i noe rødt også ligger de oppi netting poser. Hva het de nå igjen? Også er brie godt, og noen av de danske ostene. Mye god.ost ut å går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå