Gå til innhold

Feite folk på stranda


Anbefalte innlegg

Gjest Visten
Skrevet
Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange tynne, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens hofte beina skrangler. Gjerne i bikini der bikinitoppen henger som et alt for stort telt og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.

 

Det var jo bare slemt. Må vi være nedlatende ovenfor for tynne mennesker for at tykke skal føle seg bedre? Det er mange som ikke har lyst til å være skinn og ben, men som ikke legger på seg. Når du hører at svært tynne jenter kler på seg flere lag klær for å se "normal" ut setter det ting i perspektiv. Jeg skjønner at dette var et tullesvar på det tøvete hovedinnlegget, men synes likevel det var unødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er flott at overvektige damer går å sprader rundt i bikini, de er tøffe!

Er så drittlei av at alle må se ut som anoretixe vrak med hoftebein stikkendes ut, med silikon pupper og falsk tan for at det skal være greit å vise seg i bikini.

Vi kommer i alle fasonger og farger, deal with it!

 

Litt på sidelinjen. Var på badestranden for en mnd siden. Var en dame i slutten av 20- årene som hadde ett par kg ekstra og hadde store lange strekkmerker på magen. Det satt en gjeng med bimboer der i 17-18 års alderen og trodde de var så deilig. Denne damen gikk forbi de og hun ene utbryter høyt: herregud se magen hennes da! Damen hørte dette

Og svarte tilbake. Disse fikk jeg( også pekte hun på strekkmerkene) da jeg bar på mine tvillingsønner. Hva er din unnskyldning? Også pekte hun på denne jenten da som hadde strekkmerkene på lårene og Hoften. Hun ble tomat rød, og folk begynte faktisk å klappe. Dette foregikk med ganske høy stemme.

Den damen hadde en sånn utstråling jeg aldri har sett maken til. De fleste hadde nok skjult de, men hun gikk der med stolthet og ikke brydde seg om hva andre sa. Respekt til hun!

 

Og til HI: hold deg hjemme neste gang! Ingen som vil ha en sånn surmaga kjerring som deg på stranden!

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet
Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange tynne, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens hofte beina skrangler. Gjerne i bikini der bikinitoppen henger som et alt for stort telt og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.

 

Det var jo bare slemt. Må vi være nedlatende ovenfor for tynne mennesker for at tykke skal føle seg bedre? Det er mange som ikke har lyst til å være skinn og ben, men som ikke legger på seg. Når du hører at svært tynne jenter kler på seg flere lag klær for å se "normal" ut setter det ting i perspektiv. Jeg skjønner at dette var et tullesvar på det tøvete hovedinnlegget, men synes likevel det var unødvendig.

 

Jeg er helt enig ned deg. Det der var nok mere ment som et dønn ironisk svar til HI sitt innlegg, om hvor teit ett slikt innlegg av den sorten liksom skal være. Syntes folk som driver å glor på andre kan jobbe litt med seg selv istede jeg! Hehe,, mamma hadde en t-skjorte jeg husker godt: jeg er feit, du er stygg. Jeg kan slanke meg. Litt av sam ma greia :P

 

 

Skrevet

<p>

<style id="_clearly_component__css" type="text/css">

#next_pages_container { width: 5px; hight: 5px; position: absolute; top: -100px; left: -100px; z-index: 2147483647 !important; }</style>

Jeg tenker at dette utelukkende er ditt ptoblem, og at du da må la være å gå på stranden. Hurra for de som tør å vise kroppen til tross for at den er godt brukt!</p>

<div id="_clearly_component__next_pages_container"> </div>

 

Skrevet
Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange feite, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens flesket bare henger og disser. Gjerne i bikini og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.

 

Bleikfeite kan bli brune og gå ned i vekt, just sayin`... ;)

Skrevet
Jeg er ikke på noen måte overvektig, men jeg har en ganske stygg mage på grunn av en tvilling graviditet der barna veide 3 kg hver noe som er ganske uvanlig. Huden er rett og slett alt for stor til kroppen min nå. Jeg har ikke kledd av meg på stranda på 3 år, siden tvillingene mine ble født. Jeg savner å leke med barna mine i vannet, men jeg skammer meg. men godt å vite at jeg har gjort deg fornøyd i alle fall da.....

 

Jeg håper du finner mot til å gå i bikini med hode hevet og kose deg. Og drit nå i alle fall i hva HI her sier

Skrevet

Feite folk vil vel også på stranda når det er varmt! Ser ingen problemer med det! Du provoserer ikke meg...men skulle gjerne banka litt vett inn i skallen din!

Skrevet
Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange tynne, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens hofte beina skrangler. Gjerne i bikini der bikinitoppen henger som et alt for stort telt og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.
Det var jo bare slemt. Må vi være nedlatende ovenfor for tynne mennesker for at tykke skal føle seg bedre? Det er mange som ikke har lyst til å være skinn og ben, men som ikke legger på seg. Når du hører at svært tynne jenter kler på seg flere lag klær for å se "normal" ut setter det ting i perspektiv. Jeg skjønner at dette var et tullesvar på det tøvete hovedinnlegget, men synes likevel det var unødvendig.

 

 

 

det var ikke meningen å være slem. jeg driter i hvordan folk ser ut på stranden. tynne eller tykke. unødvendig innlegg eller ikke, så var meningen har å fremstille hvor teit HI sitt innlegg var. synes ikke innlegget rettet mot tynne er mer slemt enn innlegget mot tykke..

Skrevet

jeg reiser til syden snart, og jeg har tenkt å gå på stranden iført bikini og dissende mage. håper du er der, så kan jeg hoppe litt for deg sånn at du virkelig kan gremmes over fettet mitt.

Skrevet

Synes bare det er flott med bleikfeite folk på stranda jeg! Og jeg syns det er kult å se damer med ubarberte legger og menn med hår på ryggen og/eller ølmage. Er så drittlei alt det "perfekte" at det bare er forfriskende med noe annet :) Perfekt er blitt kjedelig.

 

I dag er det en artikkel på Dagbladet om ei ung jente som la ut et bilde av sin frodige kropp på Facebook. Artikkelen handlet om at hun hadde fått masse likes og kommentarer, stort sett fra jenter som var takknemlige at hun turte å vise kroppen sin. Og artikkelen var vinklet positivt, at det liksom var så bra at hun la ut bildet og fikk positiv respons.

 

Selv synes jeg bare det er drittrist at det å legge ut et bilde av en kropp som er frodig er så radikalt at det skaper overskrifter. Det burde ikke anses som "tøft" å legge ut bilder av kroppen sin uansett hvordan den ser ut, det burde være like normalt og dagligdags som å legge ut et bilde av en slank og/eller veltrent kropp. Vi er forskjellige, og media burde gjenspeile dette.

 

Og før jeg får lavpanna kommentarer som "du er bare feit selv og har behov for å forsvare deg": det stemmer ikke. Jeg er så heldig å ha en ganske ok kropp og er såpass positivt selvbilde at jeg kan se at de som er større enn meg også kan være vakre og sexy. Er det ikke rart?

 

(for øvrig synes jeg jenta i artikkelen var dritfin. Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg lagt meg etter henne :) )

 

Jeg leste artikkelen og kunne helt ærlig ikke forstå hva det var med denne jenta som var så mye å lage oppstyr for. Hun så ut som en helt normal, frodig jente, overhode ikke ei jeg ville ha stusset over la ut bilde av seg selv.

 

Så jeg viste bilde av henne til mannen min og spurte hva hans umiddelbare tanke var da han så henne. "Store pupper" svarte han :)

Skrevet
Herregud da. Hvordan skal de bleikfeite folka bli brunfeite hvis de aldri kan kle av seg? :P Men seriøst, mener du at hvis man er overvektig kan man ikke nyte en dag på stranda? Eller skal man sitte totalt tildekket og koke? Hvis du er så overfølsom for andres kropper, så får du heller holde deg hjemme selv.
Solarium;-)

 

Men tenk om de knekker solariumet da.......

 

Tror nok enkleste løsning er å holde seg hjemme om man får psykiske smerter i seg av å se overvektige, bleike folk....

Skrevet

86_mtg; I'm in ;) Etterpå kan vi stupe på magen ut i vannet så vi splæsjer ned alle sure trangsynte mennesker. Brukte å være slank en gang. Da sÅ jeg ned på store folk. Er faktisk mye mer fornøyd med meg selv, inni og utenpå, den dag idag. Har litt livserfaring nå og forstår at utseende ikke er alt, hverken hos meg selv eller hos andre.

Skrevet

Men feite folk blir jo mye varmere enn tynne pga alt fettet, så egentlig har tjukkasene større behovsprøvd rett på stranda enn tynninger. Dessuten vet jo alle at hval trives best i vann ;) Syns forsåvidt stygge mennesker bør være lovpålagt å gå med solbriller slik at i stedet for at de stygge trynene dems skal ødelegge strandopplevelsen for oss andre, så vil vi kun se vårt eget nydelige oppsyn reflektert i brilleglassene. Tror jeg skal starte mitt eget politiske parti med bakgrunn i denne utrolig opprørende saken.

 

 

 

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...