Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange feite, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens flesket bare henger og disser. Gjerne i bikini og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.
Musemora Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Uansett er jo litt brun hud bedre enn bleik da
Magia Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Herregud da. Hvordan skal de bleikfeite folka bli brunfeite hvis de aldri kan kle av seg? Men seriøst, mener du at hvis man er overvektig kan man ikke nyte en dag på stranda? Eller skal man sitte totalt tildekket og koke? Hvis du er så overfølsom for andres kropper, så får du heller holde deg hjemme selv.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Det jeg stusser over mange ganger, er at hver gang det kommer ett slikt innlegg som dette er det signert med anonym.... Må si jeg syntes det er litt komisk.. Du har en ganske krass og sterk mening om at overvektige ikke skal kunne gå i bikini. Men du tør ikke stå frem med nick?
Gjest Visten Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Dersom du har et problem med det kan du jo bare dra hjem HI
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Herregud da. Hvordan skal de bleikfeite folka bli brunfeite hvis de aldri kan kle av seg? Men seriøst, mener du at hvis man er overvektig kan man ikke nyte en dag på stranda? Eller skal man sitte totalt tildekket og koke? Hvis du er så overfølsom for andres kropper, så får du heller holde deg hjemme selv. Solarium;-)
Lady lovely locks Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Jeg er ikke på noen måte overvektig, men jeg har en ganske stygg mage på grunn av en tvilling graviditet der barna veide 3 kg hver noe som er ganske uvanlig. Huden er rett og slett alt for stor til kroppen min nå. Jeg har ikke kledd av meg på stranda på 3 år, siden tvillingene mine ble født. Jeg savner å leke med barna mine i vannet, men jeg skammer meg. men godt å vite at jeg har gjort deg fornøyd i alle fall da.....
vurdere1til Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 er det ikke lov for feite folk å bevege seg utfor døra eller?? sjønner jo at mennesker som setter seg ned å skriver sånne ting gjør det for å provosere.. men tenker du ikke på hvor sårende dine ord kan være? vil heller ha venner som har noen kilo for mye og en god personlighet før jeg menger meg med folk som synes det å rakke ned på andre på den måten er underholdene! særiøst altså :/
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Herregud da. Hvordan skal de bleikfeite folka bli brunfeite hvis de aldri kan kle av seg? Men seriøst, mener du at hvis man er overvektig kan man ikke nyte en dag på stranda? Eller skal man sitte totalt tildekket og koke? Hvis du er så overfølsom for andres kropper, så får du heller holde deg hjemme selv. Det går an å velge badetøy som ikke viser så mye, en mann kan ta på en t-skjorte. Man begynner ikke å koke av det.
Edelweis Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Dere må jo forstå at dette er bare for å provosere!
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Trolleinnlegg..... Kun ment for å provosere og skape en krangel. Et jo ikke verdt å bruke tid på egentlig. Baybay Hilsen tjukka i bikini
LittLykkelig Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Hva feiler deg som ligger og glor på alle rundt deg på stranda? Pass på deg selv heller. Evt hold deg hjemme. Det er sånne som deg som gir andre komplekser. Og ja, jeg er overvektig og ble støtt av innlegget ditt.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 Lovforslag: Burka-tvang for alle overvektige!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Det jeg stusser over mange ganger, er at hver gang det kommer ett slikt innlegg som dette er det signert med anonym.... Må si jeg syntes det er litt komisk.. Kan kanskje ha noe å gjøre med at dette er ANONYM-forum?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 Hva feiler deg som ligger og glor på alle rundt deg på stranda? Pass på deg selv heller. Evt hold deg hjemme. Det er sånne som deg som gir andre komplekser. Og ja, jeg er overvektig og ble støtt av innlegget ditt. Ingen kan vel være en dag på stranda uten å se på andre folk?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 26. juli 2012 #17 Skrevet 26. juli 2012 Ikke dra på stranda da dame , så enkelt er det da slipper du å se sånne som meg med henge mage på grunn av graviditeten min , men det bryr jeg meg ikke no om , skal jeg liksom gjemme meg for resten av livet på grunn av at magen min er stygg ? No waaay ! Og det med at vi er så bleke har vel noe med at vi bor i norgen å har minimalt med sol og det ikke er alle som vil dra på solarium .
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #18 Skrevet 26. juli 2012 Jeg tenker at det er mye bedre at jeg som feit tar med meg ungene på stranda, på fjelluterer, badeland, lekeland osv osv enn at vi sitter hjemme. Om du syns det er ekkelt å se på meg får du snu deg en annen vei for jeg bryr meg ikke om hva du syns.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. juli 2012 #19 Skrevet 26. juli 2012 Det jeg stusser over mange ganger, er at hver gang det kommer ett slikt innlegg som dette er det signert med anonym.... Må si jeg syntes det er litt komisk.. Kan kanskje ha noe å gjøre med at dette er ANONYM-forum? Etter hva jeg har sett av mange av trådene her og innleggene er anonymforum mer trolleforum.... Men men dere anonyme som provoserer til stadighet, dere lager liv da! Det skal dere ha!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #20 Skrevet 26. juli 2012 Synes bare det er flott med bleikfeite folk på stranda jeg! Og jeg syns det er kult å se damer med ubarberte legger og menn med hår på ryggen og/eller ølmage. Er så drittlei alt det "perfekte" at det bare er forfriskende med noe annet Perfekt er blitt kjedelig. I dag er det en artikkel på Dagbladet om ei ung jente som la ut et bilde av sin frodige kropp på Facebook. Artikkelen handlet om at hun hadde fått masse likes og kommentarer, stort sett fra jenter som var takknemlige at hun turte å vise kroppen sin. Og artikkelen var vinklet positivt, at det liksom var så bra at hun la ut bildet og fikk positiv respons. Selv synes jeg bare det er drittrist at det å legge ut et bilde av en kropp som er frodig er så radikalt at det skaper overskrifter. Det burde ikke anses som "tøft" å legge ut bilder av kroppen sin uansett hvordan den ser ut, det burde være like normalt og dagligdags som å legge ut et bilde av en slank og/eller veltrent kropp. Vi er forskjellige, og media burde gjenspeile dette. Og før jeg får lavpanna kommentarer som "du er bare feit selv og har behov for å forsvare deg": det stemmer ikke. Jeg er så heldig å ha en ganske ok kropp og er såpass positivt selvbilde at jeg kan se at de som er større enn meg også kan være vakre og sexy. Er det ikke rart? (for øvrig synes jeg jenta i artikkelen var dritfin. Hadde jeg vært lesbisk hadde jeg lagt meg etter henne )
LittLykkelig Skrevet 26. juli 2012 #21 Skrevet 26. juli 2012 Hvis man ligger på stranda og dømmer folk opp og ned så har man mest sannsynlig dårlig selvtillit selv. Rakke ned på andre for å føle seg bedre med seg selv. Jaja, jeg drar på stranda uansett jeg så får du bare vemmes. Hvis jeg ser noen som skuler stygt på meg så skal jeg ta en liten magedans..
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #22 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har en søster som har kroppen full av arr etter en ulykke da hun var tenåring, og jeg er stum av beundring over at hun hver sommer kaster klærne og koser seg i bikini på stranden uten å (tilsynelatende) bry seg om skjeve blikk. Det har fått meg til å lære å slappe av, lufte dissemagen min og være takknemlig for at jeg har en frisk kropp - bare litt for mye av den. Mennesker som HI som er så opptatt av andre er ofte de av oss som er mest redd for å skille seg ut. Kanskje du skulle jobbe litt med selvtilliten din, HI?
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. juli 2012 #23 Skrevet 26. juli 2012 Store drømmer: blir du med på fugledansen sammen med meg? vi kan jo få med oss mange på det om det er greit for deg å vise deg sammen med halvdvask, tjukk bleikfis som meg da
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2012 #24 Skrevet 26. juli 2012 Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange tynne, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens hofte beina skrangler. Gjerne i bikini der bikinitoppen henger som et alt for stort telt og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert.
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 26. juli 2012 #25 Skrevet 26. juli 2012 Har vært på stranda i dag, og blir litt sjokkert over hvordan mange tynne, bleike folk bare går rundt og sprader som ingen ting, mens hofte beina skrangler. Gjerne i bikini der bikinitoppen henger som et alt for stort telt og minimale badebukser. Litt selvinnsikt og skamvett hadde kanskje vært å anbefale? Hadde jeg sett sånn ut, hadde jeg ikke brettet det ut for all verden, så mye er sikkert. Bra skrevet er liksom ett like teit innlegg det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå