Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enebolig, rekkehus, på landet, i byen, leilighet, høyblokk osv?

Og trives dere?

Selv bor jeg i ett rekkehus på ett felt med ca 150 rekkehus, ca ett kvarter å kjøre inn til sentrum. Jeg trives godt, og har ingen drømmer om enebolig. Da måtte jeg i så fall hatt gartner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enebolig på landet, 30 min kjøring til sentrum. Trives kjempegodt, jeg er et "husmenneske".

Skrevet

Bor i leilighet fordelt på to etasjer. Terassen er enorm (40 kvm) så jeg har virkelig ikke lyst å flytte på meg :P Har sol fra morgen til kveld der, fantastisk utsikt og er omgitt av gode naboer.

Har en drøm om å kjøpe hus men mannen er helt i mot det så det blir vel med drømmen.

Skrevet

Enebolig på utsiktstomt. 10 minutt å gå til kjøpesenter-område, og 8 minutt å kjøre til byen.

Skrevet

Bor landlig i en tomannsbolig(leier). faren min m ny familie bor i andre delen av boligen og det er veldig koselig, men jeg drømmer om å få kjøpt eget hus en gang. vil fortsette med å bo landlig, vil kunne ha masse dyr, stor hage og mye privatliv:) nå bor jeg i gjerdrum, synes det er helt supert, landlig men sentralt.. 1 km til sentrum m butikker, skole, barnehage etc og gangfelt hele veien dit. ca 20 min til oslo, 5 min til kløfta, 15 til jessheim og lillestrøm..

Skrevet

Enebolig på landet, med idylliske omgivelser. Strand, elv, og en enorm hage med alt en hage skal ha av bær og sånn for å glede en liten en. Rundt oss har vi massevis av fjell og skog til å boltre seg i. Stortrives. :)

Skrevet

Enebolig med utsikt over havet, ville ikke byttet mot noe annet i hele verden! Herlig å sovne til bølgeskvulp :)

15 minutts gåtur for å komme til sentrum.

Skrevet

I et stort hus som vi bygde i fjor, innenfor bomringen i Oslo (øst). Skogen som nærmeste nabo, 2 kjøpesentra i umiddelbar nærhet, kort vei til sentrum og skoler, kort vei til svømmehaller, marka og kollektivtransport. Rett og slett helt nydelig :)

Skrevet

I en leid leilighet bare ørlite større enn en hybel.

Skrevet

Bor i tomannsbolig. 10 minutters kjøring til sentrum. Barnehage og butikk 500 meter fra huset. Badestrand ett par hundre meter fra huset, fint

Tur området og skog i nærheten med masse blåbær og solbær :) stor terrasse med sol hele dagen( de få dagene det er sol:s

Stor trives her,

Skrevet

Kjedet enebolig i et nytt byggefelt. Trives, men skulle gjerne hatt en meter eller 2 mer til nærmeste nabo.

Skrevet

bor på et fint område, sentralt i en stor by.Flotte tur- og bademuligheter noen hundre meter unna,kort vei til skole, jobb og sentrum. Men-leier en leilighet jeg ikke liker og trives ikke i byen.

Skrevet

Jeg, min kjære og vår lille halvåring bor i vår egen lille leilighet på 40 kvm. I samme blokkgang bor også min søster (og bestevenn, som venter barn i november) - noe som er fantastisk! 15 minutters gange til Oslo sentrum, 20 minutter til Ekebergsletta, to minutter til nærmeste butikk, busstopp og trikkestopp. Elsker tilværelsen - men vi skal bare bo her til vi er ferdigstudert - deretter bærer det avgårde tilbake til det kalde nord.:)

Skrevet

Enebolig, 5 min fra strand og 15 min fra nærmeste by.

Utsikt til sjøen.

Skrevet

Rekkehus i borettslag på 100 kvadrat og nok soverom til det barnet vi har + et evt senere barn. Veranda og hageflekk.

15 min busstur eller kjøretur til sentrum i mellomstor by.

Skrevet

Enebolig med utsikt over havet, eldre byggefelt med store tomter og vi bor innerst så helt usjenert og ingen gjennomgangstraffikk.

2,5 km til sentrum.

200 meter til skolen.

1 km til barnehagen.

4 km til jobb.

Helt perfekt, kunne ikke tenke meg å flytte herfra nei :)

Skrevet

50 m2 leilighet med 1 soverom. Men det er billig, barnevennlig og sentralt. Venter bare på å få fast jobb så jeg får lån i banken.

Drømmer om en liten enebolig som ligger sjønært :)

Skrevet

I et rekkehus ca.5-6 minutters kjøring fra sentrum :) Her er det både eneboliger og rekkehus ganske tett innpå en annen, men samtidig et rolig strøk som vi trives i. Har liksom det vi trenger selv om det bare er et rekkehus: Soverom til 2 barn og oss selv så da har vi det og stresser ikke med så mye annet. Vinner vi i Lotto er det en annen sak hehe!

Skrevet

Vi bor i tomannsbolig og leier ut 2 etg :)

Stor hage, terasse og garage :)

Bor 10min fra Drammen sentrum.

Rolig strøk med en del eldre mennesker.

2 min til storsenter, skole og barnehage.

Sentralt men ikke midt i byen :)

Drømmen er å finne et småbruk i nærheten der jeg kan ha hestene og bygge min egen utegang og stall :)

Har bodd i rekkehus- syns det var grusomt..

Også leid høy standard leil , men trives best når jeg kan gjøre som jeg vil og spille så høy musikk jeg vil uten at noen bryr seg:P

Skrevet

Bor i en forholdsvis stor enenbolig med svær væranda og stor hage. Nærmeste nabo til skogen og fem min til et skogkjern med badestrand. Idretsanlegg også 5 min unna. 20 min utenfor byen.

Nydelig <3

Skrevet

Vi bor i by i en enebolig med havutsikt. Jeg elsker huset vårt, og ikke minst den fantastiske utsikten vi har. Det er som terapi å sitte å se utover havet.

Skrevet

Stor enebolig med 100 m2 overbygd balkong + terasse på 5 måls tomt. Stor hage over flere nivåer, og stor gårdsplass. Landlig og veldig fint for barn, ca 1,5 km fra kommunens største boligfelt og 6 km fra mellomstor by. Masse fjell skog og vann her og :-)

Veldig fornøyd og skal absolutt ikke flytte! Men, vi jobber fullt begge to og sliter med å vaske og vedlikeholde så mye. Vurderer hushjelp og vedlikeholdshjelp ute..

Skrevet
Enebolig, rekkehus, på landet, i byen, leilighet, høyblokk osv? Og trives dere? Selv bor jeg i ett rekkehus på ett felt med ca 150 rekkehus, ca ett kvarter å kjøre inn til sentrum. Jeg trives godt, og har ingen drømmer om enebolig. Da måtte jeg i så fall hatt gartner.

På 45 kvm i blokk.. Var på visning på et hus igår, får vite i morgen om vi får det :)

Skrevet

Eier enebolig på landet, med stor veranda,stor hage (litt over ett mål) og nærmeste "nabo" er en stor skog :P Er ett par hus rundt her da ;)

Må kjøre til bhg, butikk og sentrum og det tar fra 5-15 minutt.

Er veldig glad i plassen og ungene er trygge her og kan leke ute alene.. Eneste minuset er at jeg ikke har noen venner her, men det tar ikke så lange bilturen for å besøke familie og venner, så det går greit :)

Mulig vi kjøper nytt hus etterhvert da vi ønsker oss ett soverom til, men vil ikke bort fra tomten og beliggenheten heller så det blir ett dilemma :P

Skrevet

Bor i storby. Rekkehus på 165 kvm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...