Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #26 Skrevet 25. juli 2012 Vi har vel konstatert at ingen her ble såret? ;-) Sitat fra hi: Og til seg som ikke kunne dy deg med å være frekk.. Takk for at du gjorde kvelden min enda tristere for min del.. Håper du kan sitte der hjemme med din egen perfekte familie og føle deg tilfreds over hvordan du harselerer med andre.. Syns du virker litt sår her jeg, altså? #24
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #27 Skrevet 25. juli 2012 Vi har vel konstatert at ingen her ble såret? ;-) Sitat fra hi: Og til seg som ikke kunne dy deg med å være frekk.. Takk for at du gjorde kvelden min enda tristere for min del.. Håper du kan sitte der hjemme med din egen perfekte familie og føle deg tilfreds over hvordan du harselerer med andre.. Syns du virker litt sår her jeg, altså? #24 ja var nok det... ingen god dag i går i utgangspunktet da han dro hjem til England etter en uke sammen her.. Den var heller ikke ment til hun som skrev rullator først og så deretter turutstyr. Men den persoen som kun gikk inn for å skrive et frekt svar uten noen tanker om selve innlegget mitt.. Ikke noe jeg mister søvn over, men som sagt så var jeg ikke i veldig godt humør i går kveld.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. juli 2012 #28 Skrevet 25. juli 2012 Trodde en som var sammen med en 15 år eldre mann syns det var morsomt å spøke om alderen. Så den kunne du nok fått fra meg også. Synd kvelden ble tristere, men ser ikke helt at det var så veldig galt. Er gift med en mann som er en del eldre enn meg jeg også, og jeg spøker ofte om alderen hans. Han om min.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juli 2012 #29 Skrevet 25. juli 2012 Jeg godtar beklagelsen! Nå legger vi debatten død.
*bolla pinnsvin* Skrevet 25. juli 2012 #30 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Sorry, men folk som sitter her inne er i "barnealder", altså 20-40 år, sånn ca. At noen da kan oppfatte en på 50 år som gammel skjønner jeg godt. En liten spøk kan du vel klare å ta. Er vel ikke sikkert du syntes de middelaldrende gutta var steinkjekke da du var 20 du heller
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #31 Skrevet 25. juli 2012 skal vi fortsette diskusjonen om rullatoren? Trodde vi hadde avklart dette nå.. Jeg tåler en spøk og jeg er ikke såret! Helt greit at mange her inne ikke syns en mann på 49 år er deilige, men så var vel ikke det jeg spurte om heller med innlegget mitt? Jeg syns vel ikke menn på 80 år er deilige nå nei, men har det noe å si hvis noen her inne spør hva de skal gi bestefaren sin til burdag? Men jeg har fått ideer til gaver jeg så jeg er veldig fornøyd.. :-) Så kan vel legge denne rullator-debatten død...?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #32 Skrevet 25. juli 2012 Hvem er egentlig HI her? Hercule Poirot eller Gemini77 med gutt og jente?
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juli 2012 #34 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er ikke HI her! Jeg er godt gift med en nordmann som har passert 49 for noen år siden og som absolutt ikke har behov for rullator foreløpig, selv med sin diagnose. Han er en meget aktiv og oppegående småbarnsfar. Det er ikke akkurat mange 49-åringer som har behov for rullator, og ja, jeg syns bemerkningen var upassende, men jeg har fått beklagelse og har godtatt den. Legg debatten død!
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #35 Skrevet 25. juli 2012 Jeg er ikke HI her! Jeg er godt gift med en nordmann som har passert 49 for noen år siden og som absolutt ikke har behov for rullator foreløpig, selv med sin diagnose. Han er en meget aktiv og oppegående småbarnsfar. Det er ikke akkurat mange 49-åringer som har behov for rullator, og ja, jeg syns bemerkningen var upassende, men jeg har fått beklagelseog har godtatt den. Legg debatten død! Ok....men da skjønner jeg ikke hvorfor du forventer eller godtar beklagelse? Det var vel hi som følte seg litt såret her - at du tilfeldigvis har en mann på 49 år har da ingen relevans til denne saken? Jaja, saken er død og begravet for meg - det ble bare for dumt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå