Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Vi har vært sammen i kun 4 mnd men allerede veldig intenst og dypt. Han er fra England og har en høy stilling i et firma der men vi ser nå på mulighetene for en jobb her så han kan flytte hit. Hans barn er voksne og mine er 4 og 6 så jeg kan ikke flytta pga delt omsorg.. Uansett...verken han eller jeg har følt det slik før.. Vi drar til hverandre hele tiden og han dro hjem i dag etter en uke her.. Han fridde mens han var her... Han er så utrolig snill og omtenksom og en skikkelig gentleman. Etter å ha blitt sveket av tidligere samboer etter 10 år sammen så er jeg endelig lykkelig.. Jeg drar til han om 1.5 uke hvor vi skal feire bursdagen hand sammen med barna hans.. Jeg møter de for første gang.. Men hva gi denne mannen? Han har "alt".. Det eneste han ønsker er meg og et liv sammen med meg.. Hjelper meg ikke så mye.. Vi skal på kjærlighetstur sammen i september som han betaler.. Jeg tenkte en tur men vil spare den til han blir 50 neste år... Noen tips? Han drikker ikke gode whiskeyer etc.. Slipsnål og mansjettknapper har han da han går mye i dress.. Vil at det skal bety en del for han har kjøpt smykker med inskripsjon til meg med sitater fra ting jeg har sagt tidligere.. Føler jeg må greie å gi noe som han blir veldig rørt og glad for....,, Men aner ikke hva...
Gjest Heartbroken Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 En fin klokke? Den kan du også gravere noe på
☆☆☆ Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute..
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Skulle til å foreslå rullator. Aner ikke hva gamlinger liker.
Mamma til to guttegull Skrevet 24. juli 2012 #6 Skrevet 24. juli 2012 Hva med en reise for å vise frem Norge?
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #7 Skrevet 24. juli 2012 Synes Stjerne kommer meg godt tips. Kommer jo an på økonomien din også. Men hvis dere er aktive kan du gi et par fjellsko som han kan bruke på en tur du kan planlegge på fjellet til høsten. Fjellet på høsten kan være fantastisk. Eller det kan være en padleåre, så har han sin egen til dere kan lære å padle kajakk sammen. Norskkurs? Kajakkurs? Matkurs - gourmetmat eller norsk mat. Selv om du sier han har slipsnål og mansjettknapper kan det hende at han ville satt pris på noen som du hadde valgt spesielt til ham, kanskje med en ekstra betydning for dere to. Trenger ikke være noe veldig spesielt heller - du kan lage frokost til ham mens du svinser rundt i lekkert nytt undertøy, og overrekke ham gaven mens du fremdeles er i undertøyet. Jeg gjorde det med en eks en gang, jeg hadde dårlig råd, og kjøpte bare tre store kubbelys til ham - som jeg overrekte på den måten (med påfølgende sengekos etterpå, selvfølgelig ). Vi er venner i dag, og han snakker fremdeles om det av og til når vi møtes - i følge ham er det aldri noen som har gjort "så mye" for ham på bursdagene hans Sanheten er vel at det ikke er ofte han har fått så små og billige gaver. Han har svært god økonomi og vanker i lignende kretser også, men for ham var dette stort og viktig, og det er jo det viktigste Lykke til med kjærligheten!!
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2012 #8 Skrevet 24. juli 2012 Ett fint bilde av dere i en ramme med inngravering. Ett fint skilt med tekst på, som de selger så mye av nå til dags. En god massasjeolje som du kan massere han med. Smykke/armeband. Selv om han har fra før er d jo kjekt å få fra deg.
Gemini77 Skrevet 24. juli 2012 #9 Skrevet 24. juli 2012 Tusen takk for svar og gode ideer.. :-) vet at undertøy og massasje hadde vært en slager..men bør vel også gi noe husrent som han kan fortelle til barna på 19 og 23.. :-) Klokke med inngravering likte jeg.. Turutstyr er bra men med tanke på min helse og flere operasjoner i beina så tror jeg ikke det blir mange turer i fjellet.. Norsk cd med tilhørende bok har han kjøpt.. Men takk takk :-) Og til seg som ikke kunne dy deg med å være frekk.. Takk for at du gjorde kvelden min enda tristere for min del.. Håper du kan sitte der hjemme med din egen perfekte familie og føle deg tilfreds over hvordan du harselerer med andre..
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. juli 2012 #10 Skrevet 24. juli 2012 Skulle til å foreslå rullator. Aner ikke hva gamlinger liker. Skulle til å foreslå rullator. Aner ikke hva gamlinger liker. Motbydelig kan du være et annet sted enn her.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. juli 2012 #11 Skrevet 24. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel!
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #12 Skrevet 25. juli 2012 Tror jeg kommer til å gå for klokke med innskripsjon...men hva skal jeg gravere inn bak? Bare initialene våre flettet inn i hverandre? Jeg har fått et halskjede av han med innskripsjonen "I love you more". Internt sita men da er jo den "brukt" opp. :-)
Musemorbr / Skrevet 25. juli 2012 #13 Skrevet 25. juli 2012 Personlig tror jeg at jeg ville gått for noe symbolsk, siden mannen har penger og ikke mangler materielle ting. Mulig jeg ville gitt en liten ting, men lagt ved et bilde av et klesskap med hans navn på, og en varm og personlig tekst bakpå som blandt annet beskriver hvor mye du gleder deg til han flytter sammen med deg. Eller noe lignende, med fokus på det romantiske.
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2012 #14 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk.
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #15 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre..
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2012 #16 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare.
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #17 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare. Trenger det å være et sårt punkt for at det skal såre? For meg er alderen hans perfekt. Jeg er 35 selv og min eks er 36. Er så utrolig deilig å være sammen med en som har mer livserfaring og en annen oppfatning av livet. Jeg elsker alderen hans.. Men tror du han hadde satt pris på å høre at han burde få en rullator siden du mener det var morsomt? Det kan vel være ting ved deg som du ikke har tenkt over eller brydd deg om som kan være sårende hvis noen spøker om, utseendemessig eller personlighetsmessig?
Musemorbr / Skrevet 25. juli 2012 #18 Skrevet 25. juli 2012 Gi dere med den rullatordebatten nå. Gelé avsporingen blir bare for dum. Spøken var heller ikke sårende. En anelse tørr kanskje, men ikke slem. Var det noen som så HI reagere kanskje? Hvorfor fortsette å pirke på noe når den det gjelder ikke bryr seg? Det blir sagt SÅ mye fælt her inne. Spar på kreftene til en som trenger det.
Musemorbr / Skrevet 25. juli 2012 #19 Skrevet 25. juli 2012 Åja.. Hi reagere til sist. Jaja. Det gjorde madcon jo også.
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2012 #20 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare. Trenger det å være et sårt punkt for at det skal såre? For meg er alderen hans perfekt. Jeg er 35 selv og min eks er 36. Er så utrolig deilig å være sammen med en som har mer livserfaring og en annen oppfatning av livet. Jeg elsker alderen hans.. Men tror du han hadde satt pris på å høre at han burde få en rullator siden du mener det var morsomt? Det kan vel være ting ved deg som du ikke har tenkt over eller brydd deg om som kan være sårende hvis noen spøker om, utseendemessig eller personlighetsmessig? Har prøvd å beklage men nå gidder jeg ikke mer. Synes helt klart at man skal tenke seg om når man skriver for å ikke såre noen. Men jeg synes også man kan prøve å ikke henge seg opp i bagateller også. For dette er virkelig en bagatell. Jeg foreslo rullator til gubben også nå da han vart 30.. Prøvde faktisk å være hjelpsom og foreslå turutstyr, men du han deg opp i noe som jeg faktisk understreket ikke var alvorlig ment. Du om det..
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #21 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare. Trenger det å være et sårt punkt for at det skal såre? For meg er alderen hans perfekt. Jeg er 35 selv og min eks er 36. Er så utrolig deilig å være sammen med en som har mer livserfaring og en annen oppfatning av livet. Jeg elsker alderen hans.. Men tror du han hadde satt pris på å høre at han burde få en rullator siden du mener det var morsomt? Det kan vel være ting ved deg som du ikke har tenkt over eller brydd deg om som kan være sårende hvis noen spøker om, utseendemessig eller personlighetsmessig? Har prøvd å beklage men nå gidder jeg ikke mer. Synes helt klart at man skal tenke seg om når man skriver for å ikke såre noen. Men jeg synes også man kan prøve å ikke henge seg opp i bagateller også. For dette er virkelig en bagatell. Jeg foreslo rullator til gubben også nå da han vart 30.. Prøvde faktisk å være hjelpsom og foreslå turutstyr, men du han deg opp i noe som jeg faktisk understreket ikke var alvorlig ment. Du om det.. Jeg ble ikke såret og satt pris på forslaget ditt. Var heller ikke jeg som påpekte at man kunne være motbydelig et annet sted. Du har faktisk ikke skrevet beklager et eneste sted men... ikke trenger jeg noen beklagelse heller. Jeg bare påpekte ditt svar til hun som skrev du var motbydelig at spøk også kan såre... Thats it... Jeg kunne nok også foreslått en rullator til mannen da han fylte 30 men det blir uansett en annen setting.. No hard feelings..
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #22 Skrevet 25. juli 2012 Åja.. Hi reagere til sist. Jaja. Det gjorde madcon jo ogsÅ. haha, ja han gjorde det... Men jeg reagerte ikke... en annen som gjorde det. Jeg ville bare pÅpeke hennes tilbakemelding om at det kun var en spøk. :-)
☆☆☆ Skrevet 25. juli 2012 #23 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare. Trenger det å være et sårt punkt for at det skal såre? For meg er alderen hans perfekt. Jeg er 35 selv og min eks er 36. Er så utrolig deilig å være sammen med en som har mer livserfaring og en annen oppfatning av livet. Jeg elsker alderen hans.. Men tror du han hadde satt pris på å høre at han burde få en rullator siden du mener det var morsomt? Det kan vel være ting ved deg som du ikke har tenkt over eller brydd deg om som kan være sårende hvis noen spøker om, utseendemessig eller personlighetsmessig? Har prøvd å beklage men nå gidder jeg ikke mer. Synes helt klart at man skal tenke seg om når man skriver for å ikke såre noen. Men jeg synes også man kan prøve å ikke henge seg opp i bagateller også. For dette er virkelig en bagatell. Jeg foreslo rullator til gubben også nå da han vart 30.. Prøvde faktisk å være hjelpsom og foreslå turutstyr, men du han deg opp i noe som jeg faktisk understreket ikke var alvorlig ment. Du om det.. Jeg ble ikke såret og satt pris på forslaget ditt. Var heller ikke jeg som påpekte at man kunne være motbydelig et annet sted. Du har faktisk ikke skrevet beklager et eneste sted men... ikke trenger jeg noen beklagelse heller. Jeg bare påpekte ditt svar til hun som skrev du var motbydelig at spøk også kan såre... Thats it... Jeg kunne nok også foreslått en rullator til mannen da han fylte 30 men det blir uansett en annen setting.. No hard feelings.. Skrev vel ikke beklager, men at det ikke var meningen å være motbydelig. Nå har vi klart å lage en lang tråd av ingenting
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2012 #24 Skrevet 25. juli 2012 Rullator? Fra spøk til alvor; turutstyr er kjekt å få om man liker seg ute.. Vær motbydelig et annet sted, da vel! Var ikke meningen å være motbydelig, det var en spøk. Noen spøker er ikke like morsomme.. det går an å tenke på om spøken kan såre.. Oppfattet ikke at alderen hans var et sårt punkt, bare. Trenger det å være et sårt punkt for at det skal såre? For meg er alderen hans perfekt. Jeg er 35 selv og min eks er 36. Er så utrolig deilig å være sammen med en som har mer livserfaring og en annen oppfatning av livet. Jeg elsker alderen hans.. Men tror du han hadde satt pris på å høre at han burde få en rullator siden du mener det var morsomt? Det kan vel være ting ved deg som du ikke har tenkt over eller brydd deg om som kan være sårende hvis noen spøker om, utseendemessig eller personlighetsmessig? Har prøvd å beklage men nå gidder jeg ikke mer. Synes helt klart at man skal tenke seg om når man skriver for å ikke såre noen. Men jeg synes også man kan prøve å ikke henge seg opp i bagateller også. For dette er virkelig en bagatell. Jeg foreslo rullator til gubben også nå da han vart 30.. Prøvde faktisk å være hjelpsom og foreslå turutstyr, men du han deg opp i noe som jeg faktisk understreket ikke var alvorlig ment. Du om det.. Jeg ble ikke såret og satt pris på forslaget ditt. Var heller ikke jeg som påpekte at man kunne være motbydelig et annet sted. Du har faktisk ikke skrevet beklager et eneste sted men... ikke trenger jeg noen beklagelse heller. Jeg bare påpekte ditt svar til hun som skrev du var motbydelig at spøk også kan såre... Thats it... Jeg kunne nok også foreslått en rullator til mannen da han fylte 30 men det blir uansett en annen setting.. No hard feelings.. Skrev vel ikke beklager, men at det ikke var meningen å være motbydelig. Nå har vi klart å lage en lang tråd av ingenting Jøss, dette var kjedelig altså! Om man blir lei seg og såret over en litt sleivete kommentar (som jeg ikke med beste vilje kan se var slem), bør man kanskje være forsiktig med å delta i diskusjoner på nettet?
Gemini77 Skrevet 25. juli 2012 #25 Skrevet 25. juli 2012 Vi har vel konstatert at ingen her ble såret? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå